EBC a legnépszerűbb offroad fék(betét)vágólapra másolva!

 

Az offroad népes kategóriájában az EBC az első helyet foglalja el, köszönhetően például az átlagosnál, a gyárinál jobb fékerőt biztosító túlméretes tárcsáinak.

Az optimálisabb, a sztenderdnél két centivel nagyobb, 280mm átmérőjű tárcsával magabiztosabb a lassítás, méghozzá az első kerék blokkolásának veszélye nélkül. Az EBC Oversize széria kapható az összes jelenkori motokrossz modellhez, a beépítés pedig könnyen megy – az amerikai Ted Devol által formatervezett – elegáns konzolokkal.

 

Természetesen a nyergekbe való betétekért sem kell a szomszédba menni: az MX-S fékbetét széria – az ár/érték arányt tekintve – lehet a legjobb választás motokrossz vagy ATV versenyekre – bármilyen időjárási körülmény esetére. Komoly, versenyzésre alkalmas fékhatást képesek kifejteni, a gyártó szerint hosszú élettartam mellett. A fékhatás már hidegen is jó, ám üzemi hőfokon a „versenyszínvonalon” teljesít, de a féktárcsát mégis a lehető legjobban kíméli. A színvonalas szinter-réz MX-S betétek egyébként az EBC amerikai gyárában készülnek.

 

Az EBC Carbon X / TT betét-széria többek között a sportquadok bestseller fékbetétei. A hatékony karbon-grafit összetételű fékbetéteket világszerte előszeretettel választják a sikeres endurósok és krosszosok. A kétkomponensű alkatrész nagy előnye, hogy terheléskor sem forrósodik fel, ezért a stabil hőértékű betét nem terheli jelentős hőenergiával a tárcsát. Amerikában a Top Hare pilóták és enduró versenyzők előnyben részesítik ezt a betétet a száraz és gyors szakaszokon motorozáskor.

Igencsak előkelő helyet foglal el az EBC, közveltelnül (és nem sokkal lemaradva) a gyári betétek után, jócskán megelőzve a konkurens (után)gyártókat
EBC, a legnépszerűbb offroad fék a világon

 

Az amerikai Racer X nevű magazin számolt be arról, hogy egy, a gyártóktól független felmérést végeztek és az eredmény azt mutatja, hogy az EBC Brakes egymaga többet értékesített az utángyártott fékek piacán, mint a versenytársai összesen…

A Racer X az Egyesült Államokban havonta megjelenő prémium offroad motoros magazin. A motokrossz világának megszállottjainak nyilván nem kell bemutatni, mert az ő köreikben talán ez a legismertebb és leghitelesebbnek tekinthető offroad kiadvány.

A forgalmazó kommentárja:

Érdemes egy kicsit elidőzni a Racer X diagramjával, mert tanulságos, érdekes értékeket mutat.

1.: például azt, hogy a világoskék oszlop mutatja az OEM, tehát gyári fékbetétek piaci pozícióját és ezt is komolyan támadja az EBC Brakes. Nem is örülnek ennek a motorkerékpár gyártók és talán az eddiginél is jobban kiállnak az mellett, hogy mindenki használjon eredeti, gyári fékbtéteket a járművében.
2.: vagy azt, hogy az EBC a maga 34%-os össz piaci részesedésével az utángyártot fékbetétek piacának mintegy 60%-át uralja és a maradék 40%-on osztozik a többi gyártó.
3.: esetleg azt is láthatjuk, hogy több általunk ismert és nagynak gondolt fékalkatrész gyártó márka, még a grafikonon megjeleníthető szintet sem éri el.

 

Ezek az adatok csak az offroad motorkerékpáros termékek vonatkozásában mutatják az állást, de az egyéb kategóriákban is keményen terrorizálja ellenfeleit az EBC…

Forrás:
EBC Brakes

Forrás: http://www.tesztmotor.hu/ujdonsag/ebc_offroad_2013