Motor fékbetét féktárcsaAJSEOS 350 (2013-2015)
AJS EOS 350 (2013-2015)
EBC motor fékbetét, féktárcsa, fékpofa, fékalkatrész: AJS EOS 350 (2013-2015) 2013 2014 2015Első tengely fékalkatrészek, fékbetét, fektárcsa, fékpofa
EBC FA086 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra (első)
- Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
- Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
- Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
- Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
- Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
- Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
- Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
- Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
- Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Régen nem rozsdamentes nemesacélból készültek a féktárcsák, mint manapság. Ekkor még az organikus betéteket használták madnem minden motorkerékpárhoz. (kivéve a sportmotorok, mert ezeket már az 1980-90-es évektől szinterrel gyártották)
- Fékteljesítménye, hosszú élettartama és tárcsakímélő tulajdonsága kiemelte a hasonló termékek közül az EBC betéteket.
- Mérsékelt, közúti használatra optimalizálták ezt a keveréket, amit a hagyományos, lágyabb fékérzetet kedvelők részesítik leginkább előnyben.
- Nedves közegben és túlmelegedés esetén gyengébben teljesít, mint a szinter és ez is az oka annak, hogy lassan már teljesen kiszorult a mai motorokból.
- Sajnos divat lett itthon (tárcsakímélés vagy spórolás miatt), hogy organikus fékbetétet tesznek a gyárilag szinterrrel szerelt motorokba, pedig ez nagyon veszélyes, mivel a fékrendszer nem ehhez van méretezve. (Te ne vállald a kockázatot!)
- Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
Adatok betöltése ...
EBC FA086V V-Pad Semi-Sinter részben szinter fékbetét garnitúra (első)
- Minimális ártöbbletért, az organikus fékbetéteknél többet tudnak.
- Korszerűbb, mint egy organikus betét, de mégis hasonló a fékérzete.
- Javított fékerő és élettartam, ezért jó a nagy cruiser és túra gépekhez.
- Részben szinter és fél szinter néven is szokták említeni ezt a betétet.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Minimális ártöbbletért, az organikus fékbetéteknél többet tudnak.
- Korszerűbb, mint egy organikus betét, de mégis hasonló a fékérzete.
- Javított fékerő és élettartam, ezért jó a nagy cruiser és túra gépekhez.
- Részben szinter és fél szinter néven is szokták említeni ezt a betétet.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Egy jó, kompromisszum lehet a túrásabb stílust kedvelőknek az EBC V-Pad, amily 1/3 rész réz és 2/3 rész organikus anyag házasítása, ami alacsony mértékű féktárcsa és fékbetét kopást eredményez, jó fékhatás mellett.
- Hosszú élettartama és kiváló fékhatása a benne lévő szinternek köszönhető, kimagasló tárcsakímélő tulajdonsága pedig az organikus elemeknek.
- Egyesíti magában a hagyományos, lágyabb fékérzetet nyújtó organikus betétek, valamint a harapósabb és strapabíróbb fékbetétek előnyös tulajdonságait. Ám ne felejtsük, hogy a gyárilag szinterrel szerelt motorok fékrendszere szinter fékbetétekhez lett tervezve, így cserénél is ugyanaz ajánlott.
- Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
Adatok betöltése ...
EBC FA086HH Sintermetall fékbetét garnitúra (első)
- Jelenleg a motorok 98%-át ehhez hasonló szinter fékbetétekkel gyártják.
- Ezért is fejlesztette csúcsminőségűre az EBC HH fékbetéteket a gyártó.
- A gyárilag beépített fékbetétekkel minden tekintetben felveszi a versenyt.
- Sokszoros tesztgyőztes és minden kontinensen piacvezető ez a termék.
- A kiváló fékerőt, tartósságát, tárcsák védelmét, minden tesztben kiemelik.
- Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Jelenleg a motorok 98%-át ehhez hasonló szinter fékbetétekkel gyártják.
- Ezért is fejlesztette csúcsminőségűre az EBC HH fékbetéteket a gyártó.
- A gyárilag beépített fékbetétekkel minden tekintetben felveszi a versenyt.
- Sokszoros tesztgyőztes és minden kontinensen piacvezető ez a termék.
- A kiváló fékerőt, tartósságát, tárcsák védelmét, minden tesztben kiemelik.
- Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- 1972-ben jegyezték a találmányt, aztán hamar bizonyított a versenypályákon, majd a 80-as években már néhány utcai sportmotor gyártásánál is felhasználták ezt az új fékbetét anyagot. Aztán a 90-es évek végére már minden géposztály erősebb modelljénél a szinter váltotta le az organikus anyagot, és talán nem túlzás azt állítani, hogy 2000-től szinte minden motorkerékpár ezekkel a betétekkel készül.
- Ezt a termékünket az USA-ban lévő EBC üzem gyártja és a szinter anyagának köszönhetően minden időjárási és környezeti körülmény mellett azonos fékteljesítménnyel rendelkezik, hosszú élettartamú, de adalékainak köszönhetően mégis rendkívül kíméletes a tárcsákkal.
- Még a konkurencia által is elismert eredményeket ért el fékerő, tartósság és a tárcsavédelem terén ez a sokszoros tesztgyőztes termékünk, aminek HH a jelzése.
- Az összes gyárilag beépített fékbetéttel minden tekintetben felveszi a versenyt, ráadásul az ár szempontjából nem is tudnak versenyezni vele.
- Az EBC HH szinter fékbetétek a legjobb teljesítményüket az EBC VR vagy X és XC féktárcsáival érik el, mivel ezek a termékek együtt lettek fejlesztve.
- Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, így ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
- A gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt járművek esetében, minden cserénél, ismét szinter az ajánlott anyag, mivel járművek fékrendszere ehhez van tervezve, méretezve.
Adatok betöltése ...
Hátsó tengely fékalkatrészek, fébetét, feltárcsa, fékpofa
EBC FA197 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra (hátsó)
- Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
- Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
- Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
- Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
- Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
- Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
- Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
- Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
- Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Régen nem rozsdamentes nemesacélból készültek a féktárcsák, mint manapság. Ekkor még az organikus betéteket használták madnem minden motorkerékpárhoz. (kivéve a sportmotorok, mert ezeket már az 1980-90-es évektől szinterrel gyártották)
- Fékteljesítménye, hosszú élettartama és tárcsakímélő tulajdonsága kiemelte a hasonló termékek közül az EBC betéteket.
- Mérsékelt, közúti használatra optimalizálták ezt a keveréket, amit a hagyományos, lágyabb fékérzetet kedvelők részesítik leginkább előnyben.
- Nedves közegben és túlmelegedés esetén gyengébben teljesít, mint a szinter és ez is az oka annak, hogy lassan már teljesen kiszorult a mai motorokból.
- Sajnos divat lett itthon (tárcsakímélés vagy spórolás miatt), hogy organikus fékbetétet tesznek a gyárilag szinterrrel szerelt motorokba, pedig ez nagyon veszélyes, mivel a fékrendszer nem ehhez van méretezve. (Te ne vállald a kockázatot!)
- Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
Adatok betöltése ...
EBC FA197HH Sintermetall fékbetét garnitúra (hátsó)
- Jelenleg a motorok 98%-át ehhez hasonló szinter fékbetétekkel gyártják.
- Ezért is fejlesztette csúcsminőségűre az EBC HH fékbetéteket a gyártó.
- A gyárilag beépített fékbetétekkel minden tekintetben felveszi a versenyt.
- Sokszoros tesztgyőztes és minden kontinensen piacvezető ez a termék.
- A kiváló fékerőt, tartósságát, tárcsák védelmét, minden tesztben kiemelik.
- Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Jelenleg a motorok 98%-át ehhez hasonló szinter fékbetétekkel gyártják.
- Ezért is fejlesztette csúcsminőségűre az EBC HH fékbetéteket a gyártó.
- A gyárilag beépített fékbetétekkel minden tekintetben felveszi a versenyt.
- Sokszoros tesztgyőztes és minden kontinensen piacvezető ez a termék.
- A kiváló fékerőt, tartósságát, tárcsák védelmét, minden tesztben kiemelik.
- Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- 1972-ben jegyezték a találmányt, aztán hamar bizonyított a versenypályákon, majd a 80-as években már néhány utcai sportmotor gyártásánál is felhasználták ezt az új fékbetét anyagot. Aztán a 90-es évek végére már minden géposztály erősebb modelljénél a szinter váltotta le az organikus anyagot, és talán nem túlzás azt állítani, hogy 2000-től szinte minden motorkerékpár ezekkel a betétekkel készül.
- Ezt a termékünket az USA-ban lévő EBC üzem gyártja és a szinter anyagának köszönhetően minden időjárási és környezeti körülmény mellett azonos fékteljesítménnyel rendelkezik, hosszú élettartamú, de adalékainak köszönhetően mégis rendkívül kíméletes a tárcsákkal.
- Még a konkurencia által is elismert eredményeket ért el fékerő, tartósság és a tárcsavédelem terén ez a sokszoros tesztgyőztes termékünk, aminek HH a jelzése.
- Az összes gyárilag beépített fékbetéttel minden tekintetben felveszi a versenyt, ráadásul az ár szempontjából nem is tudnak versenyezni vele.
- Az EBC HH szinter fékbetétek a legjobb teljesítményüket az EBC VR vagy X és XC féktárcsáival érik el, mivel ezek a termékek együtt lettek fejlesztve.
- Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, így ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
- A gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt járművek esetében, minden cserénél, ismét szinter az ajánlott anyag, mivel járművek fékrendszere ehhez van tervezve, méretezve.
Adatok betöltése ...
EBC Brakes kiegészítők
EBC LUBE001 szerelőpaszta féknyergekhez
- Speciális tulajdonságaival kimondottan a féknyergek kenéséhez gyártják.
- Kizárólag speciális pasztával szabad a féknyergek csapjait és sínjeit kenni.
- A LUBE001 a féknyergek igen magas hőmérséklete miatt fokozottan hőálló.
- Ne kend a dugattyú és fékbetét érintkező felületeire zajcsökkentés céljából.
Kenőanyag ne kerüljön a fékbetét vagy féktárcsa egymáshoz érintkező felületére!
A féktárcsa és a kerékagy közé ezt a pasztát vagy bármely más zsírt, réz - bronz spray-t és kenhető anyagot felhordani TILOS!
- Speciális tulajdonságaival kimondottan a féknyergek kenéséhez gyártják.
- Kizárólag speciális pasztával szabad a féknyergek csapjait és sínjeit kenni.
- A LUBE001 a féknyergek igen magas hőmérséklete miatt fokozottan hőálló.
- Ne kend a dugattyú és fékbetét érintkező felületeire zajcsökkentés céljából.
Kenőanyag ne kerüljön a fékbetét vagy féktárcsa egymáshoz érintkező felületére!
A féktárcsa és a kerékagy közé ezt a pasztát vagy bármely más zsírt, réz - bronz spray-t és kenhető anyagot felhordani TILOS!
Ezt a kenőanyagot a speciális tulajdonságaival kimondottan a féknyergekhez fejlesztették, ezért kizárólag ilyen pasztával javasolt a féknyergek csapjait, csúszó hüvelyeit és sínjeit kenni. Ne kend fékdugattyúk és a fékbetétek érintkezési felületére sem, és a féktárcsák, kerékagyak illeszkedéséhez sem.
EBC BF004 fékfolyadék általános használatra (DOT4) 250ml
- A (DOT4) kategóriában magas forráspontú poliglikol alapú fékfolyadék.
- Nem buborékosodik 268 °C száraz és 165 °C nedves tartományok között.
- Normál és enyhén sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerbe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
- A (DOT4) kategóriában magas forráspontú poliglikol alapú fékfolyadék.
- Nem buborékosodik 268 °C száraz és 165 °C nedves tartományok között.
- Normál és enyhén sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerbe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
Nagyteljesítményű, és a kategóriájában talán egyedülállóan magas 268 °C (514 F) száraz és 165 °C nedves forráspontú glikol bázisú fékfolyadék, ami normál és sportos használatú autók és motorkerékpárok hidraulikus fék vagy kuplung rendszerébe ajánlott. Adalékainak köszönhetően kevesebb korrózió és lerakodás képződik a hidraulikus rendszeren belül, mint a gyengébb minőségű termékek esetében.
EBC BF005.1 fékfolyadék sport és általános használatra (DOT5.1) 500ml
- Poliglikol alapú fékfolyadék az ESP, ASR és egyéb féksegéd technikákhoz.
- Nem buborékosodik 270 °C száraz és 180 °C nedves tartományok között.
- Normál és akár sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Nagyon veszélyes az a téves nézet, miszerint a DOT5.1-es fékfolyadék a DOT5-ös továbbfejlesztett változata. A neve azt sugallja ugyan, de ne dőljünk be ennek, mert az 5.1-es poliglikol bázisú, míg a DOT5-ösök szilikon bázisú. TILOS KEVERNI EZEKET!
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
- Poliglikol alapú fékfolyadék az ESP, ASR és egyéb féksegéd technikákhoz.
- Nem buborékosodik 270 °C száraz és 180 °C nedves tartományok között.
- Normál és akár sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Nagyon veszélyes az a téves nézet, miszerint a DOT5.1-es fékfolyadék a DOT5-ös továbbfejlesztett változata. A neve azt sugallja ugyan, de ne dőljünk be ennek, mert az 5.1-es poliglikol bázisú, míg a DOT5-ösök szilikon bázisú. TILOS KEVERNI EZEKET!
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
A DOT5.1-es fékfolyadék száraz forráspontja azonos a DOT4-essel, de adalékainak köszönhetően nedves forráspontja 165-ről, 180’C-ra emelkedett, ez miatt hosszabb ideig tartja azt a szintet, amíg nem képződnek benne buborékok. Ez a prémium folyadék az ESP és ASR és egyéb féksegéd technikával felszerelt járművekhez is alkalmas.
Nagyon veszélyes az a téves nézet, miszerint a DOT5.1-es fékfolyadék a DOT5-ös továbbfejlesztett változata lenne, habár a neve ezt sugallja, de ne dőljünk be ennek, mert valójában ez a DOT4-es alapjaira épül és ugyanúgy poliglikol bázisú, éppen ezért a szilikon bázisú DOT5-öshöz semmi köze és tilos is keverni őket!
EBC BF005 Speciális (DOT5) Harley Davidson fékfolyadék 250ml.
- Szilikon bázisú folyadék Harley Davidson és BUELL motorokhoz.
- Vizet nehezen engedi magába és tartósan marad magas a forráspontja.
- Csak új vagy eleve DOT5-el feltöltött hidraulikus rendszerébe való.
Nagyon veszélyes az a téves nézet, miszerint a DOT5.1-es fékfolyadék a DOT5-ös továbbfejlesztett változata. A neve azt sugallja ugyan, de ne dőljünk be ennek, mert az 5.1-es poliglikol bázisú, míg a DOT5-ösök szilikon bázisú. TILOS KEVERNI EZEKET!
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!DOT5 jelzésű fékfolyadékok nem keverhetők DOT3, DOT4 sem pedig DOT5.1 fékfolyadékkal!
- Szilikon bázisú folyadék Harley Davidson és BUELL motorokhoz.
- Vizet nehezen engedi magába és tartósan marad magas a forráspontja.
- Csak új vagy eleve DOT5-el feltöltött hidraulikus rendszerébe való.
Nagyon veszélyes az a téves nézet, miszerint a DOT5.1-es fékfolyadék a DOT5-ös továbbfejlesztett változata. A neve azt sugallja ugyan, de ne dőljünk be ennek, mert az 5.1-es poliglikol bázisú, míg a DOT5-ösök szilikon bázisú. TILOS KEVERNI EZEKET!
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!DOT5 jelzésű fékfolyadékok nem keverhetők DOT3, DOT4 sem pedig DOT5.1 fékfolyadékkal!
Szilikon bázisú, nagyteljesítményű, speciális fékfolyadék, amit általában 2008 előtti amerikai motorkerékpárokban használnak. Legkönnyebben a folyadék tartályok kupakján található írásokból tudhatjuk, hogy az adott járműbe milyen fékfolyadékot töltöttek gyárilag.
A DOT 5 fékfolyadékok nem alkalmasak az ABS rendszerrel rendelkező járművekbe, valószínűleg ez miatt a 2008 óta ABS-el gyártott motorokban már nem szilikon alapú fékfolyadék van.
Adatok betöltése ...
EBC BF307+ verseny felhasználásra gyártott fékfolyadék 500ml
- Poliglikol alapú fékfolyadék, amely nagyon magas hőmérsékletet is elvisel.
- Verseny rendszerekhez készül 310°C (590 F) -nál magasabb forrásponttal.
- Szélsőséges körülmények között is határozott fékkar és pedálérzetet nyújt.
- Olyan teljesítményre fejlesztették, ahol a normál minőség már kevés.
- Megszünteti a fékpedál vagy fékkar szivacsos, bizonytalan működését.
- Normál felhasználásra is alkalmas, de ára miatt versenygépekbe használják.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
- Poliglikol alapú fékfolyadék, amely nagyon magas hőmérsékletet is elvisel.
- Verseny rendszerekhez készül 310°C (590 F) -nál magasabb forrásponttal.
- Szélsőséges körülmények között is határozott fékkar és pedálérzetet nyújt.
- Olyan teljesítményre fejlesztették, ahol a normál minőség már kevés.
- Megszünteti a fékpedál vagy fékkar szivacsos, bizonytalan működését.
- Normál felhasználásra is alkalmas, de ára miatt versenygépekbe használják.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
Olyan hidraulikus verseny rendszerekhez készül ez a 310°C (590 F)-nál magasabb forráspontú glikol alapú fékfolyadék, amelyeknél nagyon magas hőmérsékletet is elvisel. Szélsőséges körülmények között és kiélezett helyzetekben is biztos fékkar és pedál érzetet nyújt használójának. Megszünteti a fékpedál vagy fékkar szivacsos, bizonytalan működését olyan terhelésnél is, ahol a normál minőség már kevésnek bizonyul.
EBC Brakes logóval feliratozott bőrbarát BANDANA csősál
- Praktikus kiegészítője lehet a motorosok ruházatának hidegben.
- Védi a nyakad és az arcod egy részét is, ha feljebb húzod az orrod fölé.
- Olyan spéci az anyaga, ami nem irritál és így melegben is használható.
- Akár sportos utcai ruházathoz is illik, és még sapkát is csinálhatsz belőle.
A kipufogógázok és a szálló por miatt érdemes szappanos vagy enyhén mosószeres langyos vízben sűrűn mosni.
- Praktikus kiegészítője lehet a motorosok ruházatának hidegben.
- Védi a nyakad és az arcod egy részét is, ha feljebb húzod az orrod fölé.
- Olyan spéci az anyaga, ami nem irritál és így melegben is használható.
- Akár sportos utcai ruházathoz is illik, és még sapkát is csinálhatsz belőle.
A kipufogógázok és a szálló por miatt érdemes szappanos vagy enyhén mosószeres langyos vízben sűrűn mosni.
Praktikus kiegészítője a motorosok ruházatának hidegben, de akár sportos utcai ruházathoz is illik, és még sapkát is csinálhatsz belőle. Melegen tartja a nyakad és akár az arcod egy részét is el tudod fedni vele, ha feljebb húzod az orrod fölé. Olyan spéci anyagból van, ami nem irritálja a bőrt és ezért akár melegben is használható.