Skip to main content

Meglepő teljesítmény! Több mint 60 000Km-t futott az FA229HH és FA231HH…

„Nem is tudatosult bennem mostanáig, hogy mennyi ideje használom az EBC fékbetéteket. Most, hogy cserére érett, visszaszámoltam , bizony több, mint 60 ezer kilométert ment el az első szett a 650-es V-Stromon. Tekintve, hogy a gyáritól nem marad el a fékhatás, a tárcsa kopásképe is szép, az ára pedig jóval kedvezőbb, mint a Suzuki betétnek, remek választásnak bizonyult. Magától értetődő volt, hogy megint EBC lett a választás!”

EBC FA229HH és FA231HH fékbetét
Frecska János „Lecso” írta a fenti gondolatokat.
Hosszú idő után ismét fékbetéteket vásárolt a V-Stromjához, én ez után megkérdeztem tőle egy e-mailben, hogy mennyire elégedett az EBC termékekkel.
Sok pozitív visszajelzést kapunk innen-onnan, de azért más a súlya annak, amikor egy olyan embertől jön az elismerés, aki már volt motorszerviz tulajdonos vagy több ismert szerviznek is volt a vezetője vagy a MAMI iskola oktató tanára, esetleg bajnok motorversenyző vagy aki már több százezer kilométert lemotorozott.
Akik ismerik Janit, azok tudják, hogy mindazt elmondhatja magáról, amit az előző felsorolásban említettem. Ráadásul még azt is tudhatja mindenki, hogy ő nem fog udvariasságból vagy érdekből valamit dicsérgetni.
Így hát számunkra ez az egyik legértékesebb motoros vélemény.

Azt mindenki láthatja, hallhatja az utángyártott fékbetétekről, hogy árban kedvezőbbek mint a gyáriak, ám az igen ritkán hallható, tapasztalható, miszerint a gyárihoz képest nem maradnak el a fékhatásban vagy élettartamban. Viszont az szóban forgó EBC dupla HH esetében, a 60 ezer Km. futásteljesítmény már nagyon figyelemreméltó, főleg úgy, hogy még a fékerő is kimagasló.


Motorosok a Motorosokért Alapítvány
Motorrad
Drive-X
MZ CLUB HUNGARY
Jooble autószerelő állások