HONDA CIVIC TYPE-R, EBC Brakes GD féktárcsákkal és EBC Yellowatuff fékbetétekkelvágólapra másolva!

Tisztelt Király László!

Ahogy ígértem, néhány mondatban elmondom a fékekkel kapcsolatos tapasztalataimat.
Előszöris, szeretném megköszönni azt a gyors és precíz ügyintézést, amit Nálatok tapasztaltam.

Tehát, én egy HONDA CIVIC TYPE-R FN2-es 225LE-s rizsrakétát terelgetek a mecseki szerpentineken. A kocsim mindenben tökéletes, kivéve a fékrendszerrel voltam elégedetlen, már az első perctől, mert szerintem kissé alul méretezték a rendszert erre a típusra.
A gyári tárcsa mindössze 20 000km bírt, a hozzá tartozó betét nagyjából 12 000km teljesített alattam. Ezt követően vásároltam egy olyan márkát, ami a gyári szett élettartamánál 2x többet ígért, de talán ugyanannyit bírt és így nem nagyon voltam elégedett.
Ezek után döntöttem úgy, hogy neki állok böngészni a neten, valami igazán komoly, akár verseny szintű fékgarnitúrák után. Így találtam rá az EBC termékekre, amiből az első szettemet még Angliából rendeltem. A GD típusú tárcsákkal és a hozzá tartozó Yellowstuff betétekkel megoldódott a problémám, mert a fékbetét 22 500km-ig kiválóan működött, tehát a kétszeresét, mint a fentiekben említett darabok. Ezek után találtam rátok Laci, és most a Redstuff betéteket rendeltem meg.
A GD tárcsáim a szakértői vélemények szerint még ezt a szett betétet is elviszik majd, ami csúcs a gyári 20ezerhez képest.
Olvastam, hogy ezek a betétek a speciális bejárató réteg anyagának köszönhetően újraszabályozzák a használt tárcsát és azt gondoltam, kamu duma. De nem, mert kb. 1600km után, most úgy fog, hogy az valami félelmetes, arról nem is beszélve, hogy az a csúnya fékpor, ami a hagyományos betéteknél magas hőmérsékleten beleégett a felnikbe, ennél a betétnél nem fordulhat elő ugyanis a fékpor mennyisége, egyenlő a 0-val.
Röviden annyi csak, hogy elégedett vagyok!

Üdv.
Mihály Gergely
Pécs

EBC fékbetét HONDA CIVIC TYPE-R FN2