Autó fékbetét féktárcsa fékcsőGRINNALLScorpion 3750-1200 (1992-2021)
GRINNALL Scorpion 3 750-1200 (1992-2021)vágólapra másolva!
GRINNALL Scorpion 3 750-1200 (1992-2021) EBC fékbetét, féktárcsa, fékcső, fékalkatrész, fékpofa. Évjáratok: 1992 2021 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021Első tengely fékalkatrészek
EBC D558 Premium féktárcsa pár Ø=273mm (első)vágólapra másolva!
- Felépítés: hűtött
- Átmérő: 273 mm
- Magasság: 43 mm
- Csavarok száma: 4 db
- Vastagság új/min: 20/18 mm
- Prémium minőségű anyagokból, precíz megmunkálással készül.
- Sok gyári, OE tárcsától is jobban teljesít, (erre több példa is van).
- Az utcai terhelésen túl, még a versenyautókon is megállja a helyét.
- Magas karbon, réz tartalma révén a hőt kiválóan elvezeti és kopásálló.
- A jó hővezető tárcsa kevésbé terheli hővel a fékrendszert, kerékagyat.
- Élettartam, torzulási hajlam és megmunkálási szempontból is példás.
- Az EBC célja nem a szokásos minőség, hanem az OE szint túllépése.
- Világszerte használják autóépítő és fék tuninggal foglalkozó cégek.
- A jó minőségű, márkás fékbetétekkel megfelelő az együttműködése.
- Legjobb teljesítménye EBC valamint eredeti gyári betétekkel várható.
Az EBC féktárcsáiról nem csak a gyártó állítja, hogy nagyon jók.
Vásárlói visszajelzések, fórumok bejegyzései, tesztek, cikkek, erősítik meg az állítást!
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Figyelj saját érdekedben! Felszereléskor mérőórával kell ellenőrizni, hogy a fékbetéttel érintkező felületén kevesebb, mint 0,06mm legyen az oldalütése, mert ha ettől nagyobb, akkor néhány ezer km után vibrációt okozhat fékezés közben!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Az EBC féktárcsák gyártója csak az ÚJ és EBC fékbetétekkel bejáratott és használt féktárcsákra vállal garanciát!
Verseny célokra és pályanapokra használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Felépítés: hűtött
- Átmérő: 273 mm
- Magasság: 43 mm
- Csavarok száma: 4 db
- Vastagság új/min: 20/18 mm
- Prémium minőségű anyagokból, precíz megmunkálással készül.
- Sok gyári, OE tárcsától is jobban teljesít, (erre több példa is van).
- Az utcai terhelésen túl, még a versenyautókon is megállja a helyét.
- Magas karbon, réz tartalma révén a hőt kiválóan elvezeti és kopásálló.
- A jó hővezető tárcsa kevésbé terheli hővel a fékrendszert, kerékagyat.
- Élettartam, torzulási hajlam és megmunkálási szempontból is példás.
- Az EBC célja nem a szokásos minőség, hanem az OE szint túllépése.
- Világszerte használják autóépítő és fék tuninggal foglalkozó cégek.
- A jó minőségű, márkás fékbetétekkel megfelelő az együttműködése.
- Legjobb teljesítménye EBC valamint eredeti gyári betétekkel várható.
Az EBC féktárcsáiról nem csak a gyártó állítja, hogy nagyon jók.
Vásárlói visszajelzések, fórumok bejegyzései, tesztek, cikkek, erősítik meg az állítást!
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Figyelj saját érdekedben! Felszereléskor mérőórával kell ellenőrizni, hogy a fékbetéttel érintkező felületén kevesebb, mint 0,06mm legyen az oldalütése, mert ha ettől nagyobb, akkor néhány ezer km után vibrációt okozhat fékezés közben!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Az EBC féktárcsák gyártója csak az ÚJ és EBC fékbetétekkel bejáratott és használt féktárcsákra vállal garanciát!
Verseny célokra és pályanapokra használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Tökéletes helyettesítője az eredeti tárcsáknak, mert prémium minőségű anyagból és prémium megmunkálással készül.
- Hosszú élettartama és pontos kidolgozása miatt sűrűn vélekednek róla úgy a szakemberek is, hogy a gyárilag szerelt féktárcsák között is megállja a helyét, sőt nem egyszer bebizonyosodott már, hogy lényegesen jobb némelyiknél.
- Ezeknek a népszerű féktárcsáknak a túlnyomó többsége rendelkeznek R90 jóváhagyással, valamint TÜV és ABE engedélyekkel, ami a minőség és biztonság záloga.
- A G3000 anyagból gyártott öntvény tárcsák többsége az Egyesült Királyságban készül, de van néhány olyan gyári beszállító is Európában, amelyeknek technológiája megfelel a szigorú EBC feltételeknek. Ezekért a beszállítókért teljes garanciát vállal az EBC.
- A tárcsák öntvény anyaga azért kiváló, mert a magas széntartalma és a benne lévő sok réz és szilícium miatt kiváló hővezető. 150N/mm2 a szakítószilárdsága, és a megmunkálás pontossága pedig kevesebb, mint 0,05mm.
- Az EBC féktárcsáknál alkalmazott műanyag bevonat a korrózió késleltetése mellett növeli a termékek esztétikai és műszaki értékét. Az egyes országokban eltérő minőségű agresszív síkosság mentesítő anyagok károsíthatják a bevonatot.
- Minden EBC féktárcsa a legoptimálisabb kopási értékeket és a legintenzívebb fékhatását EBC fékbetéttel nyújtja, mivel ezek egymáshoz és egymással vannak fejlesztve. De természetesen jól együttműködik egyéb fékbetét gyártók megfelelő, vagyis jó minőségű termékeivel is.
- Felépítés: hűtött
- Átmérő: 273 mm
- Magasság: 43 mm
- Csavarok száma: 4 db
- Vastagság új/min: 20/18 mm
Adatok betöltése ...
- 57.030 Ft (br)(2 db tárcsa)KOSÁRBA
EBC GD558 Turbo Groove féktárcsa pár Ø=273mm (első)vágólapra másolva!
- Felépítés: hűtött
- Átmérő: 273 mm
- Magasság: 43 mm
- Csavarok száma: 4 db
- Vastagság új/min: 20/18 mm
Jellegzetes mintázata miatt a legismertebb EBC féktárcsa világszerte.
Túlzás nélkül állítható, ez minden idők legnépszerűbb sportféktárcsája.
A fékbetétek felületén képződő gázokat és szennyeződéseket elvezeti.
A rések által hűtött fékbetétek felülete kevésbé kopik, és jobban teljesít.
- Prémium minőségű anyagokból, precíz megmunkálással készül.
- Sok gyári, OE tárcsától is jobban teljesít, (erre több példa is van).
- Az utcai terhelésen túl, még a versenyautókon is megállja a helyét.
- Magas karbon, réz tartalma révén a hőt kiválóan elvezeti és kopásálló.
- A jó hővezető tárcsa kevésbé terheli hővel a fékrendszert, kerékagyat.
- Élettartam, torzulási hajlam és megmunkálási szempontból is példás.
- Az EBC célja nem a szokásos minőség, hanem az OE szint túllépése.
- Világszerte használják autóépítő és fék tuninggal foglalkozó cégek.
- A jó minőségű, márkás fékbetétekkel megfelelő az együttműködése.
- Legjobb teljesítménye EBC valamint eredeti gyári betétekkel várható.
Az EBC féktárcsáiról nem csak a gyártó állítja, hogy nagyon jók.
Vásárlói visszajelzések, fórumok bejegyzései, tesztek, cikkek, erősítik meg az állítást!
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Figyelj saját érdekedben! Felszereléskor mérőórával kell ellenőrizni, hogy a fékbetéttel érintkező felületén kevesebb, mint 0,06mm legyen az oldalütése, mert ha ettől nagyobb, akkor néhány ezer km után vibrációt okozhat fékezés közben!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Az EBC féktárcsák gyártója csak az ÚJ és EBC fékbetétekkel bejáratott és használt féktárcsákra vállal garanciát!
Verseny célokra és pályanapokra használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Felépítés: hűtött
- Átmérő: 273 mm
- Magasság: 43 mm
- Csavarok száma: 4 db
- Vastagság új/min: 20/18 mm
Jellegzetes mintázata miatt a legismertebb EBC féktárcsa világszerte.
Túlzás nélkül állítható, ez minden idők legnépszerűbb sportféktárcsája.
A fékbetétek felületén képződő gázokat és szennyeződéseket elvezeti.
A rések által hűtött fékbetétek felülete kevésbé kopik, és jobban teljesít.
- Prémium minőségű anyagokból, precíz megmunkálással készül.
- Sok gyári, OE tárcsától is jobban teljesít, (erre több példa is van).
- Az utcai terhelésen túl, még a versenyautókon is megállja a helyét.
- Magas karbon, réz tartalma révén a hőt kiválóan elvezeti és kopásálló.
- A jó hővezető tárcsa kevésbé terheli hővel a fékrendszert, kerékagyat.
- Élettartam, torzulási hajlam és megmunkálási szempontból is példás.
- Az EBC célja nem a szokásos minőség, hanem az OE szint túllépése.
- Világszerte használják autóépítő és fék tuninggal foglalkozó cégek.
- A jó minőségű, márkás fékbetétekkel megfelelő az együttműködése.
- Legjobb teljesítménye EBC valamint eredeti gyári betétekkel várható.
Az EBC féktárcsáiról nem csak a gyártó állítja, hogy nagyon jók.
Vásárlói visszajelzések, fórumok bejegyzései, tesztek, cikkek, erősítik meg az állítást!
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Figyelj saját érdekedben! Felszereléskor mérőórával kell ellenőrizni, hogy a fékbetéttel érintkező felületén kevesebb, mint 0,06mm legyen az oldalütése, mert ha ettől nagyobb, akkor néhány ezer km után vibrációt okozhat fékezés közben!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Az EBC féktárcsák gyártója csak az ÚJ és EBC fékbetétekkel bejáratott és használt féktárcsákra vállal garanciát!
Verseny célokra és pályanapokra használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Tökéletes helyettesítője az eredeti tárcsáknak, mert prémium minőségű anyagból és prémium megmunkálással készül.
- Hosszú élettartama és pontos kidolgozása miatt sűrűn vélekednek róla úgy a szakemberek is, hogy a gyárilag szerelt féktárcsák között is megállja a helyét, sőt nem egyszer bebizonyosodott már, hogy lényegesen jobb némelyiknél.
- Ezeknek a népszerű féktárcsáknak a túlnyomó többsége rendelkeznek R90 jóváhagyással, valamint TÜV és ABE engedélyekkel, ami a minőség és biztonság záloga.
- A G3000 anyagból gyártott öntvény tárcsák többsége az Egyesült Királyságban készül, de van néhány olyan gyári beszállító is Európában, amelyeknek technológiája megfelel a szigorú EBC feltételeknek. Ezekért a beszállítókért teljes garanciát vállal az EBC.
- A tárcsák öntvény anyaga azért kiváló, mert a magas széntartalma és a benne lévő sok réz és szilícium miatt kiváló hővezető. 150N/mm2 a szakítószilárdsága, és a megmunkálás pontossága pedig kevesebb, mint 0,05mm.
- Az EBC féktárcsáknál alkalmazott műanyag bevonat a korrózió késleltetése mellett növeli a termékek esztétikai és műszaki értékét. Az egyes országokban eltérő minőségű agresszív síkosság mentesítő anyagok károsíthatják a bevonatot.
- Minden EBC féktárcsa a legoptimálisabb kopási értékeket és a legintenzívebb fékhatását EBC fékbetéttel nyújtja, mivel ezek egymáshoz és egymással vannak fejlesztve. De természetesen jól együttműködik egyéb fékbetét gyártók megfelelő, vagyis jó minőségű termékeivel is.
- Felépítés: hűtött
- Átmérő: 273 mm
- Magasság: 43 mm
- Csavarok száma: 4 db
- Vastagság új/min: 20/18 mm
Adatok betöltése ...
- 109.120 Ft (br)(2 db tárcsa)KOSÁRBA
EBC USR558 Black Dash féktárcsa pár Ø=273mm (első)vágólapra másolva!
- Felépítés: hűtött
- Átmérő: 273 mm
- Magasság: 43 mm
- Csavarok száma: 4 db
- Vastagság új/min: 20/18 mm
Tudatosan meghatározott, pontos méretű marások képezik a felületét.
Csendes futást, ám mégis sportos látványt eredményez ez a minta.
- Prémium minőségű anyagokból, precíz megmunkálással készül.
- Sok gyári, OE tárcsától is jobban teljesít, (erre több példa is van).
- Az utcai terhelésen túl, még a versenyautókon is megállja a helyét.
- Magas karbon, réz tartalma révén a hőt kiválóan elvezeti és kopásálló.
- A jó hővezető tárcsa kevésbé terheli hővel a fékrendszert, kerékagyat.
- Élettartam, torzulási hajlam és megmunkálási szempontból is példás.
- Az EBC célja nem a szokásos minőség, hanem az OE szint túllépése.
- Világszerte használják autóépítő és fék tuninggal foglalkozó cégek.
- A jó minőségű, márkás fékbetétekkel megfelelő az együttműködése.
- Legjobb teljesítménye EBC valamint eredeti gyári betétekkel várható.
Az EBC féktárcsáiról nem csak a gyártó állítja, hogy nagyon jók.
Vásárlói visszajelzések, fórumok bejegyzései, tesztek, cikkek, erősítik meg az állítást!
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Figyelj saját érdekedben! Felszereléskor mérőórával kell ellenőrizni, hogy a fékbetéttel érintkező felületén kevesebb, mint 0,06mm legyen az oldalütése, mert ha ettől nagyobb, akkor néhány ezer km után vibrációt okozhat fékezés közben!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Az EBC féktárcsák gyártója csak az ÚJ és EBC fékbetétekkel bejáratott és használt féktárcsákra vállal garanciát!
Verseny célokra és pályanapokra használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Felépítés: hűtött
- Átmérő: 273 mm
- Magasság: 43 mm
- Csavarok száma: 4 db
- Vastagság új/min: 20/18 mm
Tudatosan meghatározott, pontos méretű marások képezik a felületét.
Csendes futást, ám mégis sportos látványt eredményez ez a minta.
- Prémium minőségű anyagokból, precíz megmunkálással készül.
- Sok gyári, OE tárcsától is jobban teljesít, (erre több példa is van).
- Az utcai terhelésen túl, még a versenyautókon is megállja a helyét.
- Magas karbon, réz tartalma révén a hőt kiválóan elvezeti és kopásálló.
- A jó hővezető tárcsa kevésbé terheli hővel a fékrendszert, kerékagyat.
- Élettartam, torzulási hajlam és megmunkálási szempontból is példás.
- Az EBC célja nem a szokásos minőség, hanem az OE szint túllépése.
- Világszerte használják autóépítő és fék tuninggal foglalkozó cégek.
- A jó minőségű, márkás fékbetétekkel megfelelő az együttműködése.
- Legjobb teljesítménye EBC valamint eredeti gyári betétekkel várható.
Az EBC féktárcsáiról nem csak a gyártó állítja, hogy nagyon jók.
Vásárlói visszajelzések, fórumok bejegyzései, tesztek, cikkek, erősítik meg az állítást!
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Figyelj saját érdekedben! Felszereléskor mérőórával kell ellenőrizni, hogy a fékbetéttel érintkező felületén kevesebb, mint 0,06mm legyen az oldalütése, mert ha ettől nagyobb, akkor néhány ezer km után vibrációt okozhat fékezés közben!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Az EBC féktárcsák gyártója csak az ÚJ és EBC fékbetétekkel bejáratott és használt féktárcsákra vállal garanciát!
Verseny célokra és pályanapokra használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Leginkább az USA piacának igénye szerinti esztétikai és műszaki fejlesztés eredménye ez az egyenes hornyú, szakaszos marásokkal készített EBC sport féktárcsa.
- Nagyon látványos megoldást kínál, különösen a ritka, kevés küllős és így jól átlátható felnik esetében, ez az USR néven ismert tárcsa.
- Használata közben lényegesen kevesebb fékzaj tapasztalható, mint a fúrt féktárcsák esetében, és ezért választják olyanok, akik sportos kinézet mellett hangtalan üzemelést szeretnek.
- Tökéletes helyettesítője az eredeti tárcsáknak, mert prémium minőségű anyagból és prémium megmunkálással készül.
- Hosszú élettartama és pontos kidolgozása miatt sűrűn vélekednek róla úgy a szakemberek is, hogy a gyárilag szerelt féktárcsák között is megállja a helyét. Sőt, olyan példák is vannak, hogy jobb némelyiknél.
- A G3000 anyagból gyártott öntvény tárcsák többsége az Egyesült Királyságban készül. Valamint néhány olyan gyári beszállítónál Európában, amelyek megfelelnek a szigorú feltételeknek. Ezekért a beszállítókért teljes garanciát vállal az EBC.
- A tárcsák öntvény anyaga azért kiváló, mert a magas széntartalma és a benne lévő sok réz és szilícium miatt kiváló hővezető. 150N/mm2 a szakítószilárdsága, és a megmunkálás pontossága pedig kevesebb, mint 0,05mm.
- Az EBC féktárcsáknál alkalmazott műanyag bevonat a korrózió késleltetése mellett növeli a termékek esztétikai és műszaki értékét. Az agresszív síkosságmentesítő anyagok károsíthatják a bevonatot.
- Minden EBC féktárcsa a legoptimálisabb kopási értékeket és a legintenzívebb fékhatását EBC fékbetéttel nyújtja. Természetesen jól együttműködik egyéb fékbetét gyártók megfelelő minőségű termékeivel is.
- Felépítés: hűtött
- Átmérő: 273 mm
- Magasság: 43 mm
- Csavarok száma: 4 db
- Vastagság új/min: 20/18 mm
Adatok betöltése ...
- 109.120 Ft (br)(2 db tárcsa)KOSÁRBA
EBC Brakes kiegészítők
EBC LUBE001 szerelőpaszta féknyergekhez
- Speciális tulajdonságaival kimondottan a féknyergek kenéséhez gyártják.
- Kizárólag speciális pasztával szabad a féknyergek csapjait és sínjeit kenni.
- A LUBE001 a féknyergek igen magas hőmérséklete miatt fokozottan hőálló.
- Ne kend a dugattyú és fékbetét érintkező felületeire zajcsökkentés céljából.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Kenőanyag ne kerüljön a fékbetét vagy féktárcsa egymáshoz érintkező felületére!
A féktárcsa és a kerékagy közé ezt a pasztát vagy bármely más zsírt, réz - bronz spray-t és kenhető anyagot felhordani TILOS!
- Speciális tulajdonságaival kimondottan a féknyergek kenéséhez gyártják.
- Kizárólag speciális pasztával szabad a féknyergek csapjait és sínjeit kenni.
- A LUBE001 a féknyergek igen magas hőmérséklete miatt fokozottan hőálló.
- Ne kend a dugattyú és fékbetét érintkező felületeire zajcsökkentés céljából.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Kenőanyag ne kerüljön a fékbetét vagy féktárcsa egymáshoz érintkező felületére!
A féktárcsa és a kerékagy közé ezt a pasztát vagy bármely más zsírt, réz - bronz spray-t és kenhető anyagot felhordani TILOS!
Ezt a kenőanyagot a speciális tulajdonságaival kimondottan a féknyergekhez fejlesztették, ezért kizárólag ilyen pasztával javasolt a féknyergek csapjait, csúszó hüvelyeit és sínjeit kenni. Ne kend fékdugattyúk és a fékbetétek érintkezési felületére sem, és a féktárcsák, kerékagyak illeszkedéséhez sem.
- 490 Ft (br)KOSÁRBA
EBC BF004 fékfolyadék általános használatra (DOT4) 250ml
- A (DOT4) kategóriában magas forráspontú poliglikol alapú fékfolyadék.
- Nem buborékosodik 268 °C száraz és 165 °C nedves tartományok között.
- Normál és enyhén sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerbe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
- A (DOT4) kategóriában magas forráspontú poliglikol alapú fékfolyadék.
- Nem buborékosodik 268 °C száraz és 165 °C nedves tartományok között.
- Normál és enyhén sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerbe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
Nagyteljesítményű, és a kategóriájában talán egyedülállóan magas 268 °C (514 F) száraz és 165 °C nedves forráspontú glikol bázisú fékfolyadék, ami normál és sportos használatú autók és motorkerékpárok hidraulikus fék vagy kuplung rendszerébe ajánlott. Adalékainak köszönhetően kevesebb korrózió és lerakodás képződik a hidraulikus rendszeren belül, mint a gyengébb minőségű termékek esetében.
- 1.990 Ft (br)KOSÁRBA
EBC BF005.1 fékfolyadék sport és általános használatra (DOT5.1) 500ml
- Poliglikol alapú fékfolyadék az ESP, ASR és egyéb féksegéd technikákhoz.
- Nem buborékosodik 270 °C száraz és 180 °C nedves tartományok között.
- Normál és akár sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
FIGYELJ!!!Nagyon veszélyes az a téves nézet, miszerint a DOT5.1-es fékfolyadék a DOT5-ös továbbfejlesztett változata. A neve azt sugallja ugyan, de ne dőljünk be ennek, mert az 5.1-es poliglikol bázisú, míg a DOT5-ösök szilikon bázisú. TILOS KEVERNI EZEKET!
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
- Poliglikol alapú fékfolyadék az ESP, ASR és egyéb féksegéd technikákhoz.
- Nem buborékosodik 270 °C száraz és 180 °C nedves tartományok között.
- Normál és akár sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
FIGYELJ!!!Nagyon veszélyes az a téves nézet, miszerint a DOT5.1-es fékfolyadék a DOT5-ös továbbfejlesztett változata. A neve azt sugallja ugyan, de ne dőljünk be ennek, mert az 5.1-es poliglikol bázisú, míg a DOT5-ösök szilikon bázisú. TILOS KEVERNI EZEKET!
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
A DOT5.1-es fékfolyadék száraz forráspontja azonos a DOT4-essel, de adalékainak köszönhetően nedves forráspontja 165-ről, 180’C-ra emelkedett, ez miatt hosszabb ideig tartja azt a szintet, amíg nem képződnek benne buborékok. Ez a prémium folyadék az ESP és ASR és egyéb féksegéd technikával felszerelt járművekhez is alkalmas.
Nagyon veszélyes az a téves nézet, miszerint a DOT5.1-es fékfolyadék a DOT5-ös továbbfejlesztett változata lenne, habár a neve ezt sugallja, de ne dőljünk be ennek, mert valójában ez a DOT4-es alapjaira épül és ugyanúgy poliglikol bázisú, éppen ezért a szilikon bázisú DOT5-öshöz semmi köze és tilos is keverni őket!
- 5.490 Ft (br)KOSÁRBA
EBC BF307+ verseny felhasználásra gyártott fékfolyadék 500ml
- Poliglikol alapú fékfolyadék, amely nagyon magas hőmérsékletet is elvisel.
- Verseny rendszerekhez készül 310°C (590 F) -nál magasabb forrásponttal.
- Szélsőséges körülmények között is határozott fékkar és pedálérzetet nyújt.
- Olyan teljesítményre fejlesztették, ahol a normál minőség már kevés.
- Megszünteti a fékpedál vagy fékkar szivacsos, bizonytalan működését.
- Normál felhasználásra is alkalmas, de ára miatt versenygépekbe használják.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
- Poliglikol alapú fékfolyadék, amely nagyon magas hőmérsékletet is elvisel.
- Verseny rendszerekhez készül 310°C (590 F) -nál magasabb forrásponttal.
- Szélsőséges körülmények között is határozott fékkar és pedálérzetet nyújt.
- Olyan teljesítményre fejlesztették, ahol a normál minőség már kevés.
- Megszünteti a fékpedál vagy fékkar szivacsos, bizonytalan működését.
- Normál felhasználásra is alkalmas, de ára miatt versenygépekbe használják.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
Olyan hidraulikus verseny rendszerekhez készül ez a 310°C (590 F)-nál magasabb forráspontú glikol alapú fékfolyadék, amelyeknél nagyon magas hőmérsékletet is elvisel. Szélsőséges körülmények között és kiélezett helyzetekben is biztos fékkar és pedál érzetet nyújt használójának. Megszünteti a fékpedál vagy fékkar szivacsos, bizonytalan működését olyan terhelésnél is, ahol a normál minőség már kevésnek bizonyul.
- 10.490 Ft (br)KOSÁRBA
EBC Brakes logóval feliratozott bőrbarát BANDANA csősál
- Praktikus kiegészítője lehet a motorosok ruházatának hidegben.
- Védi a nyakad és az arcod egy részét is, ha feljebb húzod az orrod fölé.
- Olyan spéci az anyaga, ami nem irritál és így melegben is használható.
- Akár sportos utcai ruházathoz is illik, és még sapkát is csinálhatsz belőle.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!A kipufogógázok és a szálló por miatt érdemes szappanos vagy enyhén mosószeres langyos vízben sűrűn mosni.
- Praktikus kiegészítője lehet a motorosok ruházatának hidegben.
- Védi a nyakad és az arcod egy részét is, ha feljebb húzod az orrod fölé.
- Olyan spéci az anyaga, ami nem irritál és így melegben is használható.
- Akár sportos utcai ruházathoz is illik, és még sapkát is csinálhatsz belőle.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!A kipufogógázok és a szálló por miatt érdemes szappanos vagy enyhén mosószeres langyos vízben sűrűn mosni.
Praktikus kiegészítője a motorosok ruházatának hidegben, de akár sportos utcai ruházathoz is illik, és még sapkát is csinálhatsz belőle. Melegen tartja a nyakad és akár az arcod egy részét is el tudod fedni vele, ha feljebb húzod az orrod fölé. Olyan spéci anyagból van, ami nem irritálja a bőrt és ezért akár melegben is használható.
- 1.990 Ft (br)KOSÁRBA