EBC VR2074BLU Vee-Rotor „teljesen úszó” KÉK sport féktárcsa Ø=298mm
- Felépítés: úszó
- Átmérő: 298 mm
- Belső átmérő: 132.2 mm
- Csavarok száma: 6 db
- Átalakítás nélkül beépíthető az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- Öt féle színben készül, és ezek közül választhatod a motorodhoz illőt.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Különleges megoldásai (pl. a kézi összeszerelés, az S-Drive technológia, az 5 féle színű belső tányér vagy az extrém forma és extrém kevés súly) miatt, manapság az egyik legjobb tárcsaként tartják számon világszerte.
- Az EBC termékekre jellemző precíziós megmunkálás és a szabadalmazott, nagyon tartós „S Drive” 6 darabos szegecsrendszer teszi jobbá ezt a féktárcsa szériát.
- Könnyű és mégis erős alumínium ötvözetből megmunkált belső agyrésze, legtöbbször az eredeti tárcsák mintájára készül és a népszerű motormárkákhoz illő színekkel van eloxálva.
- Az egyedi formájú fékszalag hőkezelt, edzett rozsdamentes nemesacélból készül, melynek mintázata hűti az érintkező felületeket, valamint megakadályozza a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
- A megfelelően kiválasztott EBC szinter fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [26 modellnél]
- YAMAHA BT 1100 (Bulldog) (2002-2006)
- YAMAHA FJR 1300 (5JW) (2001-2004) nem ABS
- YAMAHA FZS 1000 (Fazer) (2001-2005)
- YAMAHA TDM 900 (5PS) (2002-2014)
- YAMAHA TDM 900 (A 2B0) (2005-2013) ABS
- YAMAHA XJ 600 (N) (1998-2003)
- YAMAHA XJ 600 (S Diversion) (1998-2003)
- YAMAHA XJR 1300 (1999)
- YAMAHA XJR 1300 (2000)
- YAMAHA XJR 1300 (2000)
- YAMAHA XJR 1300 (2005-2014)
- YAMAHA XJR 1300 (C/Racer) (2015-2016)
- YAMAHA XJR 1300 (N/P) (2001-2002) 298 mm-es első tárcsák
- YAMAHA XJR 1300 (R/S) (2003-2004)
- YAMAHA XJR 1300 (SP L) (1999)
- YAMAHA XJR 1300 (SP M) (2000)
- YAMAHA XJR 1300 (SP N) (2001)
- YAMAHA XV 1700 (PCR Road Star Warrior) (2003-2005)
- YAMAHA XV 1900 (A Midnight Star) (2006-2008)
- YAMAHA XVS 1300 (A Midnight Star) (2007-2016)
- YAMAHA XVS 1300 (ACFD Midnight Star/Casual Full Dresser) (2014-2016) kormányburkolattal
- YAMAHA YZF 1000 (R Thunderace) (1996-2001)
- YAMAHA YZF 600 (R Thundercat) (1996-2003)
- YAMAHA YZF-R1 (1998-2001)
- YAMAHA YZF-R1 (2002-2003)
- YAMAHA YZF-R6 (1999-2002)
- 98.990 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM