EBC SMX6028 Supermoto „úszó” féktárcsa adapterrel Ø=320mm
- Felépítés: úszó
- Átmérő: 320 mm
- Belső átmérő: 118.3 mm
- Csavarok száma: 6 db
- A készletben lévő adapterrel építhető be az eredeti féktárcsa helyére.
- Megnövelt teljesítményű és mégis rendkívül könnyű féktárcsa készlet.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb márkájú, minőségi fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Jelentős fékteljesítmény növekedést érhetünk el ezzel a Supermoto szettel, ami egy megnövelt átmérőjű féktárcsából és a hozzá tartozó féknyereg tartó konzolból áll.
- A Vee-Rotor-oknál már megszokott formavilág és a fekete vagy a Carbon Design és a KTM Orange színű középrész és konzol rendkívül tetszetős, sportos kinézetet eredményez.
- Szépen kidolgozott edzett belső tányérból és könnyített, 4mm vastag hőkezelt nemesacél külsőgyűrűből áll, amihez a szinter és az organikus fékbetéteket is használhatjuk.
- Az EBC termékekre jellemző precíziós megmunkálás és egy szabadalmazott, nagyon tartós 6 darabból álló „S Drive” szegecsrendszer teszi még jobbá ezt a féktárcsa szériát.
- Szinte minden modern Enduro és Motocross géphez rendelhetők ezek a könnyen felszerelhető, fékteljesítményt növelő tuning alkatrészek.
FIGYELEM! Az átalakításhoz egyes esetekben rövidebb fékcső szükséges.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [31 modellnél]
- YAMAHA WR 250 (F) (2003-2006) 4 ütemű
- YAMAHA WR 250 (F) (2007-2013) 4 ütemű
- YAMAHA WR 250 (F) (2015-2016) 4 ütemű / fordítorr henger
- YAMAHA WR 250 (FN) (2001) 4 ütemű
- YAMAHA WR 250 (FP) (2002) 4 ütemű
- YAMAHA WR 250 (ZK (5EN1)) (1998) 2 ütemű
- YAMAHA WR 400 (FK) (1998) 4 ütemű
- YAMAHA WR 400 (FL/FM) (1999-2000) 4 ütemű
- YAMAHA WR 400 (FN) (2001) 4 ütemű
- YAMAHA WR 426 (FN) (2001) 4 ütemű
- YAMAHA WR 426 (FP) (2002) 4 ütemű
- YAMAHA WR 450 (F) (2003-2006) 4 ütemű
- YAMAHA WR 450 (F) (2007-2015) 4 ütemű
- YAMAHA YZ 125 (1998-2000) 2 ütemű
- YAMAHA YZ 125 (2003-2007) 2 ütemű
- YAMAHA YZ 125 (N) (2001) 2 ütemű
- YAMAHA YZ 125 (P) (2002) 2 ütemű
- YAMAHA YZ 250 (1998-2000) 2 ütemű
- YAMAHA YZ 250 (2003-2007) 2 ütemű
- YAMAHA YZ 250 (F) (2003-2006) 4 ütemű
- YAMAHA YZ 250 (FN) (2001) 4 ütemű
- YAMAHA YZ 250 (FP) (2002) 4 ütemű
- YAMAHA YZ 250 (N) (2001) 2 ütemű
- YAMAHA YZ 250 (P) (2002) 2 ütemű
- YAMAHA YZ 400 (FK) (1998) 4 ütemű
- YAMAHA YZ 400 (FL) (1999) 4 ütemű
- YAMAHA YZ 426 (FM) (2000) 4 ütemű
- YAMAHA YZ 426 (FN) (2001) 4 ütemű
- YAMAHA YZ 426 (FP) (2002) 4 ütemű
- YAMAHA YZ 450 (F) (2003-2006)
- YAMAHA YZ 450 (F) (2007) 4 ütemű
- 107.410 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM