EBC MD690C Pro-Lite Contour „úszó” hullámos kerületű féktárcsa Ø=300mm
- Felépítés: úszó
- Átmérő: 300 mm
- Belső átmérő: 64.2 mm
- Csavarok száma: 6 db
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Az EBC termékekre jellemző precíziós megmunkálás és egy szabadalmazott, nagyon tartós 9 darabból álló „S Drive” szegecsrendszer teszi jobbá ezt a féktárcsa szériát.
- Erős alumínium ötvözetből öntött belső agyrésze legtöbbször az eredeti tárcsák mintájára készül és fekete, ezüst vagy aranyszínűre van eloxálva vagy porszórással van bevonva.
- A fékszalag általában hőkezelt, edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag is, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. Fontos, hogy a krómszerű rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
- Speciális szárnyformába vagy spirál ívbe rendezett furatai tisztítják az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [20 modellnél]
- ATK GT 250 (R V-Twin Sport) (2011)
- ATK GT 650 (R V-Twin Sport) (2011)
- HYOSUNG Comet 250 (GT (Naked)) (2004-2005)
- HYOSUNG Comet GT 125 (Naked) (2004-2006)
- HYOSUNG Comet GT 650 (Naked) (2007-2008)
- HYOSUNG GT 125 (i (Naked)) (2013-2015)
- HYOSUNG GT 125 (Naked) (2003-2006)
- HYOSUNG GT 125 (Naked) (2007-2012)
- HYOSUNG GT 125 (R) (2006-2014)
- HYOSUNG GT 250 (i R) (2008-2013)
- HYOSUNG GT 250 (i R) (2014-2015)
- HYOSUNG GT 250 (Naked) (2006-2012)
- HYOSUNG GT 250 (R (Carbs)) (2005-2007)
- HYOSUNG GT 650 (i (Naked)) (2012-2015)
- HYOSUNG GT 650 (i R) (2009-2013)
- HYOSUNG GT 650 (i R) (2014-2015)
- HYOSUNG GT 650 (Naked) (2009-2011)
- HYOSUNG GT 650 (R) (2007-2008)
- HYOSUNG GT 650 (S) (2005-2008)
- SUPERBYKE R-SR 250 (2007-2008)
-
96.770 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések