EBC MD652C Contour „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=305mm
- Felépítés: merev
- Átmérő: 305 mm
- Belső átmérő: 180.5 mm
- Csavarok száma: 5 db
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Merev kiképzésű és sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű tárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
- Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
- A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [24 modellnél]
- BMW K1200 LT (1997-2000) 1997-okt. 2000-ig integrált ABS és ABS modell - a régi ABS gyűrűt szereld át, az új tárcsára és használj csavarrögzítőt.
- BMW K1200 RS (1996-2000) ABS és nem ABS modellek – távolítsd el a tárcsa külső gyűrűjét a középső öntvényről, és az újat szereld vissza.
- BMW R1100 GS (1993-1999) std & ABS - a régi ABS gyűrűt szereld át az új tárcsára, és használj csavarrögzítőt
- BMW R1100 R (1993-1996) 1993-májustól 1996-ig - küllős kerék
- BMW R1100 R (1996) 1994 májustól 1996-ig - küllős kerék
- BMW R1100 RT (1994-2001) küllős kerék
- BMW R1100 S (1996-2000) 1996-nov. 2000-ig - ABS -a régi ABS gyűrűt szereld át, az új tárcsára és használj csavarrögzítőt.
- BMW R1150 GS (Adventure Evo R21A 0441/0492) (2001-2005) ABS July-2001-2005
- BMW R1150 GS (Adventure Evo R21A 0441/0492) (2001-2006) július-2001-2006 - a régi ABS gyűrűt szereld át az új tárcsára, és használj csavarrögzítőt
- BMW R1150 GS (R21 Evo/0415/0495) (1998-2001) ABS 1998-Oct. 2001
- BMW R1150 GS (R21 Evo/0415/0495) (2001-2003) Nov. 2001-2003 ABS
- BMW R1200 C (1996-2002) öntvény kerék - ABS - a régi ABS gyűrűt szereld át az új tárcsára, és használj csavarrögzítőt
- BMW R1200 C (1996-2002) küllős kerék - ABS - a régi ABS gyűrűt szereld át az új tárcsára, és használj csavarrögzítőt
- BMW R1200 C (Classic) (2003-2004) a régi ABS gyűrűt szereld át az új tárcsára, és használj csavarrögzítőt
- BMW R1200 C (Independent) (2003-2004) öntvény kerék - a régi ABS gyűrűt szereld át az új tárcsára, és használj csavarrögzítőt.
- BMW R1200 C (Montauk) (2004) a régi ABS gyűrűt szereld át az új tárcsára, és használj csavarrögzítőt
- BMW R1200 CL (2002-2004) a régi ABS gyűrűt szereld át az új tárcsára, és használj csavarrögzítőt
- BMW R1200 (Independent) (2000-2002) öntvény kerék
- BMW R1200 (Independent) (2000-2002) küllős kerék
- BMW R850 (C) (1997-2000) öntvény kerék - ABS - a régi ABS gyűrűt szereld át az új tárcsára, és használj csavarrögzítőt
- BMW R850 (C) (1997-2000) küllős kerék - ABS - a régi ABS gyűrűt szereld át az új tárcsára, és használj csavarrögzítőt
- BMW R850 (GS) (1996-2000) std & ABS - a régi ABS gyűrűt szereld át az új tárcsára, és használj csavarrögzítőt - távolítsd el a tárcsa külső gyűrűjét a középső öntvényről és az újat szereld vissza
- BMW R850 (R) (1994-1996) 1994-májustól 1996-ig - küllős kerék
- BMW R850 (RT) (1996-2001) küllős kerék
-
72.880 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések