EBC MD648C Contour „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=220mm
- Felépítés: merev
- Átmérő: 220 mm
- Belső átmérő: 105.2 mm
- Csavarok száma: 4 db
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Merev kiképzésű és sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű tárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
- Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
- A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [19 modellnél]
- TRIUMPH (HINCKLEY 1992-) Daytona (600) (2003-2004)
- TRIUMPH (HINCKLEY 1992-) Daytona (650) (2005)
- TRIUMPH (HINCKLEY 1992-) Daytona (675) (2006-2008)
- TRIUMPH (HINCKLEY 1992-) Daytona (675) (2009-2012)
- TRIUMPH (HINCKLEY 1992-) Daytona (955i) (1998-2000) 6 csavaros első tárcsa - egyoldalas lengőkar
- TRIUMPH (HINCKLEY 1992-) Daytona (955i) (2001-2004) vin132513-tól - 5 csavaros első tárcsa - egyoldalas lengőkar
- TRIUMPH (HINCKLEY 1992-) Daytona (955i) (2001-2004) vin132513-tól - 5 csavaros első tárcsa - kétoldalas lengőkar
- TRIUMPH (HINCKLEY 1992-) Daytona (955i) (2005-2006)
- TRIUMPH (HINCKLEY 1992-) Speed Triple (1050cc) (2005-2006) Nissin radiális első féknyereg / 220mm hátsó tárcsa
- TRIUMPH (HINCKLEY 1992-) Speed Triple (1050cc) (2007-2011) 4 betétes Brembo első féknyereg / 220 mm-es hátsó tárcsa / nem ABS modell a 461331-ig
- TRIUMPH (HINCKLEY 1992-) Speed Triple (1050cc) (2007-2011) 4 betétes Brembo első féknyereg/220 mm-es hátsó tárcsa/ABS modell vin 461331-ig
- TRIUMPH (HINCKLEY 1992-) Speed Triple (EFI 955cc) (1999-2002) 6 csavaros első tárcsa
- TRIUMPH (HINCKLEY 1992-) Speed Triple (EFI 955cc) (2002-2004) 6 csavaros első tárcsa
- TRIUMPH (HINCKLEY 1992-) Speed Triple (T509 EFI 885cc) (1997-1998) 6 csavaros első tárcsa
- TRIUMPH (HINCKLEY 1992-) Speedfour 600 (2002-2005)
- TRIUMPH (HINCKLEY 1992-) Street Triple (675 Naked) (2007-2012)
- TRIUMPH (HINCKLEY 1992-) Street Triple (R 675) (2009-2012)
- TRIUMPH (HINCKLEY 1992-) T595 Daytona (1997) 6 csavaros első tárcsa
- TRIUMPH (HINCKLEY 1992-) TT 600 (2000-2003)
-
50.790 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések