EBC MD6436CX X-Series Contour Disc „teljesen úszó” sport féktárcsa Ø=240mm
- Felépítés: merev
- Átmérő: 240 mm
- Csavarok száma: 4 db
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Az EBC termékekre jellemző precíziós megmunkálás és a szabadalmazott, nagyon tartós „S Drive” 6 darabos szegecsrendszer teszi jobbá ezt a féktárcsa szériát.
- Könnyű és mégis erős alumínium ötvözetből megmunkált belső agyrésze, legtöbbször az eredeti tárcsák mintájára készül és fekete, ezüst vagy aranyszínű eloxálással színezett.
- A sima kerületű vagy hullámos fékszalag hőkezelt, edzett rozsdamentes nemesacélból készül, amelyen szárnyformába rendezett furatok tisztítják és hűtik az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
- A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
- A megfelelően kiválasztott EBC szinter fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [18 modellnél]
- T.M. EN 125 Enduro (2S inc Tsi) (2010-2021) 2 ütemű 270mm o/d első tárcsa
- T.M. EN 144 (2S inc Tsi) (2010-2021) 2 ütemű 270mm o/d első tárcsa
- T.M. EN 250 (Fi ES - Twin Enduro) (2010-2021) 4 ütemű 270mm o/d első tárcsa
- T.M. EN 250 (Tsi ES Enduro) (2010-2021) 2 ütemű 270mm o/d első tárcsa
- T.M. EN 300 4T (Fi ES Twin Enduro) (2010-2021) 4 ütemű
- T.M. EN 300 Enduro (2S ES inc Tsi ES 270mm O/D F/disc) (2010-2021) 2 ütemű
- T.M. EN 450 Fi (Fi ES) (2010-2021) 4 ütemű
- T.M. EN 530 (Fi ES) (2010-2021) 4 ütemű
- T.M. FT 450 (Fi ES) (2020-2021) 4 ütemű
- T.M. MX 125 (2S) (2010-2021) 2 ütemű 270mm o/d első tárcsa
- T.M. MX 144 (2S) (2010-2021) 2 ütemű 270mm o/d első tárcsa
- T.M. MX 250 (2S) (2010-2021) 2 ütemű 270mm o/d első tárcsa
- T.M. MX 250 (Fi ES) (2010-2015) 4 ütemű 270mm o/d első tárcsa
- T.M. MX 300 (2S ES 270mm F/disc) (2010-2021) 2 ütemű
- T.M. MX 300 (Fi ES - Twin) (2010-2021) 4 ütemű
- T.M. MX 450 (Fi ES) (2010-2021) 4 ütemű
- T.M. MX 530 F (Fi ES) (2010-2021) 4 ütemű
- T.M. SMR 530 (Fi ES) (2019-2021) 4 ütemű
-
34.590 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések