EBC MD627C Contour „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=245mm
- Felépítés: merev
- Átmérő: 245 mm
- Belső átmérő: 108.2 mm
- Csavarok száma: 4 db
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Merev kiképzésű és sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű tárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
- Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
- A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [15 modellnél]
- DUCATI 1100 Monster (2009-2010) nem ABS
- DUCATI 1100 Monster (S) (2009-2010) nem ABS
- DUCATI 796 Monster (2010-2013) nem ABS modellek
- DUCATI 796 Monster (20th Anniversary Model) (2013) nem ABS modellek
- DUCATI 848 (2008-2010) radiális 2 betétes féknyereg
- DUCATI 848 Evo (2010-2013) monoblokk első féknyergek
- DUCATI 848 Evo (Corsa SE) (2012-2013)
- DUCATI 848 Evo (Dark) (2012)
- DUCATI Monster 1000 (S2R (992cc)) (2006-2008)
- DUCATI Monster S2R (803cc) (2005-2007)
- DUCATI Monster S2R (Dark 803cc) (2005-2006)
- DUCATI S4R (998cc) (Testastretta Monster) (2007-2008) radiális 4 betétes féknyereg
- DUCATI S4RS (998cc) (Monster) (2006) radiális 4 betétes féknyereg
- DUCATI S4RS (998cc) (Testastretta Monster) (2007) radiális 4 betétes féknyereg
- DUCATI S4RS (998cc) (Tricolore/Monster Testastretta) (2008) radiális 4 betétes féknyereg
-
50.790 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések