EBC MD609LS Pro-Lite Disc „úszó” sima kerületű féktárcsa Ø=280mm
- Felépítés: úszó
- Átmérő: 280 mm
- Belső átmérő: 80.2 mm
- Csavarok száma: 6 db
- Sík eltérés: 27,9 mm
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Az EBC termékekre jellemző precíziós megmunkálás és egy szabadalmazott, nagyon tartós 9 darabból álló „S Drive” szegecsrendszer teszi jobbá ezt a féktárcsa szériát.
- Erős alumínium ötvözetből öntött belső agyrésze legtöbbször az eredeti tárcsák mintájára készül és fekete, ezüst vagy aranyszínűre van eloxálva vagy porszórással van bevonva.
- A fékszalag általában hőkezelt, edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag is, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. Fontos, hogy a krómszerű rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
- Speciális szárnyformába vagy spirál ívbe rendezett furatai tisztítják az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [14 modellnél]
- DUCATI 1000 R1 Hailwood Replica (1984) 6 csavaros tárcsa
- DUCATI 900 Hailwood Replica (1979) 6 csavaros tárcsarögzítés
- DUCATI 900 SD Darmah (1978) 6 csavaros első tárcsa / 4 csavaros hátsó tárcsarögzítés
- DUCATI 900 SD Darmah (1978) 6 csavaros tárcsarögzítés elöl és hátul
- LAVERDA 1000 3C (1974-1975)
- LAVERDA 1000 3CL (1976-1978)
- LAVERDA 1000 3CL Jarama/Jota (1979-1981)
- LAVERDA 1000 RGA/RGS Exec (1983)
- LAVERDA 1000 RGS (1982)
- LAVERDA 1200 (1978-1979)
- LAVERDA 1200 TS/Mirage (1981)
- LAVERDA 750 SF2 (1974)
- LAVERDA 750 SF3 (1976-1977)
- LAVERDA 750 SFC (1974)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [13 modellnél]
- DUCATI 1000 R1 Hailwood Replica (1984) 6 csavaros tárcsa
- DUCATI 900 Hailwood Replica (1979) 6 csavaros tárcsarögzítés
- DUCATI 900 SD Darmah (1978) 6 csavaros tárcsarögzítés elöl és hátul
- LAVERDA 1000 3C (1974-1975)
- LAVERDA 1000 3CL (1976-1978)
- LAVERDA 1000 3CL Jarama/Jota (1979-1981)
- LAVERDA 1000 RGA/RGS Exec (1983)
- LAVERDA 1000 RGS (1982)
- LAVERDA 1000 SFC (1985-1986)
- LAVERDA 1200 (1978-1979)
- LAVERDA 1200 TS/Mirage (1981)
- LAVERDA 750 SF3 (1976-1977)
- LAVERDA 750 SFC (1974)
- 113.950 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM