EBC MD4051C Contour „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=230mm
- Felépítés: merev
- Átmérő: 230 mm
- Belső átmérő: 100.2 mm
- Csavarok száma: 3 db
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Merev kiképzésű és sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű tárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
- Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
- A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [9 modellnél]
- KAWASAKI GPZ 500 S (EX 500 D) (1994-2001)
- KAWASAKI GPZ 500 S (EX 500 E) (1994-2004)
- KAWASAKI ZR 250 (A1-A5 Balius) (1991-1995)
- KAWASAKI ZR 250 (B6 Balius-II) (2002)
- KAWASAKI ZXR 250 (1989-1990)
- KAWASAKI ZXR 250 (C) (1991-1995)
- KAWASAKI ZXR 250 (R) (1989-1990)
- KAWASAKI ZXR 250 (R) (1991)
- SUZUKI GSX 250 (ZR 250 C) (1987)
-
50.790 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések