EBC MD3008C Contour „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=240mm
- Felépítés: merev
- Átmérő: 240 mm
- Belső átmérő: 89.2 mm
- Csavarok száma: 5 db
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Merev kiképzésű és sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű tárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
- Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
- A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [33 modellnél]
- SUZUKI GS 1200 (GV78A) (2001)
- SUZUKI GSF 1200 (Bandit) (1996-2000) 4 dugattyús féknyereg
- SUZUKI GSF 1200 (Bandit) (2001-2005) 6 dugattyús féknyereg
- SUZUKI GSF 1200 (Faired Bandit) (1996-2000) 4 dugattyús féknyereg
- SUZUKI GSF 1200 (S Faired Bandit) (2001-2005) 6 dugattyús féknyereg
- SUZUKI GSF 600 (Faired Bandit) (1996-1999)
- SUZUKI GSF 600 (Faired Bandit) (2000-2004)
- SUZUKI GSF 600 (Naked Bandit) (1995-1999)
- SUZUKI GSF 600 (Naked Bandit) (2000-2004)
- SUZUKI GSF 650 (Faired Bandit) (2005-2006) nem ABS modell
- SUZUKI GSF 650 (K5/K6 Bandit) (2005-2006) nem ABS modell
- SUZUKI GSX 1200 (Inazuma) (1998-2001)
- SUZUKI GSX 1300 (Hayabusa) (1999-2007)
- SUZUKI GSX 400 (FSV/FSK1 (GK7B) Inazuma) (2000)
- SUZUKI GSX 600 (1998-2002)
- SUZUKI GSX 600 (2003-2004)
- SUZUKI GSX 750 (1998-2002)
- SUZUKI GSX 750 (2003-2006)
- SUZUKI GSX 750 (W/X/Y/K1) (1998-2003)
- SUZUKI GSXR 1100 (GU75A) (1993-1996)
- SUZUKI GSXR 1100 (GV73B) (1989-1992)
- SUZUKI GSXR 750 (1988-1993)
- SUZUKI GSXR 750 (WR/WS) (1994-1995)
- SUZUKI RF 400 (GK78A) (1993-1997)
- SUZUKI RF 600 (GN76A) (1993-1997)
- SUZUKI RF 900 (R) (1994-1995)
- SUZUKI RF 900 (R) (1996-1999)
- SUZUKI SV 400 (1999-2002)
- SUZUKI SV 400 (1999-2002)
- SUZUKI SV 400 (N (VK53A)) (1998)
- SUZUKI SV 400 (SN (VK53A)) (1998)
- SUZUKI SV 650 (1999-2002) nem ABS
- SUZUKI SV 650 (Faired) (1999-2002) nem ABS
-
50.790 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések