EBC MD3002C Contour „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=250mm
- Felépítés: merev
- Átmérő: 250 mm
- Belső átmérő: 84.2 mm
- Csavarok száma: 4 db
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Merev kiképzésű és sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű tárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
- Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
- A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [15 modellnél]
- SUZUKI GS 500 (1996-2003)
- SUZUKI GS 500 (2004-2008)
- SUZUKI GS 500 (GM51A) (1989-1995)
- SUZUKI GSF 250 (Bandit GJ74A) (1978-1981)
- SUZUKI GSF 400 (Bandit GK75A) (1989-1994)
- SUZUKI GSF 400 (M/N/P Bandit) (1991-1995)
- SUZUKI GSX 250 (Across) (1995-2000)
- SUZUKI GSX 250 (SSM Katana (GJ76A)) (1990-1998)
- SUZUKI GSX 400 (GK74A) (1988-1990)
- SUZUKI GSX 400 (GK77A Katana) (1992)
- SUZUKI GSX 400 (GK79A Impulse Type S) (1994-1996)
- SUZUKI GSX 400 (X (GK79A) Impulse) (1999)
- SUZUKI GSX 600 (FJ (GN72A)) (1988)
- SUZUKI GSX 600 (GN72A) (1989-1997)
- SUZUKI GSX 750 (GR78A) (1989-1997)
-
54.670 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések