EBC MD2098C Pro-Lite Contour „úszó” hullámos kerületű féktárcsa Ø=267mm
- Felépítés: úszó
- Átmérő: 267 mm
- Belső átmérő: 132.2 mm
- Csavarok száma: 5 db
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Az EBC termékekre jellemző precíziós megmunkálás és egy szabadalmazott, nagyon tartós 9 darabból álló „S Drive” szegecsrendszer teszi jobbá ezt a féktárcsa szériát.
- Erős alumínium ötvözetből öntött belső agyrésze legtöbbször az eredeti tárcsák mintájára készül és fekete, ezüst vagy aranyszínűre van eloxálva vagy porszórással van bevonva.
- A fékszalag általában hőkezelt, edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag is, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. Fontos, hogy a krómszerű rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
- Speciális szárnyformába vagy spirál ívbe rendezett furatai tisztítják az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [16 modellnél]
- YAMAHA T-Max 560 (2019-2022) ABS
- YAMAHA T-Max 560 (Tech Max) (2019-2022) ABS
- YAMAHA XP 500 (A T-Max 530cc) (2012-2016) ABS
- YAMAHA XP 500 (A T-Max - Lux Max) (2016) ABS
- YAMAHA XP 500 (Black & Bronze Max) (2013-2015) nem ABS és ABS modellek
- YAMAHA XP 500 (T-Max 530cc) (2012-2016)
- YAMAHA XP 500 (T-Max (5VU1/2)) (2004-2007)
- YAMAHA XP 530 (A - Iron Max) (2015-2016) ABS
- YAMAHA XP 530 (A T-Max SX) (2017-2020) ABS
- YAMAHA XP 530 (D-A T-Max DX) (2017-2020) ABS
- YAMAHA XP 530 (E-A T-Max) (2017-2020) ABS
- YAMAHA YP 400 (X-Max Momo Design) (2015) ABS
- YAMAHA YP 400 (X-Max R) (2013-2016)
- YAMAHA YP 400 (X-Max R) (2013-2017) ABS
- YAMAHA YP 400 (X-Max R Tech Max) (2018-2021) ABS
- YAMAHA YP 400 (X-Max RA SH12) (2018-2021) ABS
-
60.210 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések