EBC MD2021C Contour „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=210mm
- Felépítés: merev
- Átmérő: 210 mm
- Belső átmérő: 84.2 mm
- Csavarok száma: 3 db
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Merev kiképzésű és sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű tárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
- Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
- A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [18 modellnél]
- YAMAHA FZR 250 (1987)
- YAMAHA FZR 400 (R (3EN2)) (1989)
- YAMAHA FZR 400 (RR (3TJ1))
- YAMAHA FZR 400 (RR (4DX)) (1992)
- YAMAHA FZR 400 (RRSP (3TJ2/6/7) (ITJ))
- YAMAHA SZR 660 (1996-1997)
- YAMAHA TDR 125 (R Lightburner) (1993-1994)
- YAMAHA TDR 250 (3CK1/3CK2 Europe) (1988-1992) Eng / Frame 3CK-
- YAMAHA TZR 125 (R (4DL1/4DL2)) (1991-1993) Brembo féknyereg
- YAMAHA TZR 125 (RR (4DL3)) (1994-1995) Brembo féknyereg
- YAMAHA TZR 250 (1990) fordított henger
- YAMAHA TZR 250 (1KT/2AW Japan) (1987)
- YAMAHA TZR 250 (2MA/2XW1 Europe) (1987-1992)
- YAMAHA TZR 250 (3MA1) (1989) fordított henger
- YAMAHA TZR 250 (R 3XV1/3XV4/3XV6 V-Twin) (1991-1993)
- YAMAHA TZR 250 (RS 3XV8/3XV9/3XVA - V-Twin) (1992-1994)
- YAMAHA TZR 250 (SP 3MA4) (1990)
- YAMAHA TZR 250 (SPR 3XVC V-Twin) (1995)
-
50.790 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések