EBC FA094 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra
- Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
- Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
- Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
- Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
- Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Régen nem rozsdamentes nemesacélból készültek a féktárcsák, mint manapság. Ekkor még az organikus betéteket használták madnem minden motorkerékpárhoz. (kivéve a sportmotorok, mert ezeket már az 1980-90-es évektől szinterrel gyártották)
- Fékteljesítménye, hosszú élettartama és tárcsakímélő tulajdonsága kiemelte a hasonló termékek közül az EBC betéteket.
- Mérsékelt, közúti használatra optimalizálták ezt a keveréket, amit a hagyományos, lágyabb fékérzetet kedvelők részesítik leginkább előnyben.
- Nedves közegben és túlmelegedés esetén gyengébben teljesít, mint a szinter és ez is az oka annak, hogy lassan már teljesen kiszorult a mai motorokból.
- Sajnos divat lett itthon (tárcsakímélés vagy spórolás miatt), hogy organikus fékbetétet tesznek a gyárilag szinterrrel szerelt motorokba, pedig ez nagyon veszélyes, mivel a fékrendszer nem ehhez van méretezve. (Te ne vállald a kockázatot!)
- Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [15 modellnél]
- HARLEY DAVIDSON Dyna (FX, FXE, FXS) (1984-1986)
- HARLEY DAVIDSON Dyna (FXD/L/WG, FXR/S/T/D, FXLR Late 1987-1999) (1987-1999)
- HARLEY DAVIDSON Dyna (FXD/L/WG, FXR/S/T/D/R 1984-Early 1987) (1984-1987)
- HARLEY DAVIDSON Softail (FLSTS Heritage Springer) (2000-2003)
- HARLEY DAVIDSON Softail (FLSTSB Softail Cross Bones) (2008-2011)
- HARLEY DAVIDSON Softail (FLSTSC/FLSTSCi Springer Classic) (2005-2007)
- HARLEY DAVIDSON Softail (FLSTSC/FLSTSCi Springer Softail Classic) (2006-2007)
- HARLEY DAVIDSON Softail (FXST/B/C/S, FLST/C/F/S/N 1984-Early 1987) (1984-1987)
- HARLEY DAVIDSON Softail (FXST/B/C/S, FLST/C/F/S/N Late 1987-1999) (1987-1999)
- HARLEY DAVIDSON Softail (FXSTS/FXSTSi Softail Springer) (2000-2005)
- HARLEY DAVIDSON Sportster (XLH) (1984-1987) Girling féknyereg
- HARLEY DAVIDSON Sportster (XLH) (1987-1999)
- HARLEY DAVIDSON Touring (FLHR, FLHRCI Road King®, Road King Classic®) (1994-1999) hátsó Bilett tárcsa
- HARLEY DAVIDSON Touring (FLT, FLHT, FLHTCI Ultraglide®, Electraglide®, Electraglide Classic®/Ultra Classic®) (1984-1985)
- HARLEY DAVIDSON Touring (FLT, FLHT, FLHTCI Ultraglide®, Electraglide®, Electraglide Classic®/Ultra Classic®) (1986-1999) hátsó Bilett tárcsa
- 9.100 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM