EBC FA077V V-Pad Semi-Sinter részben szinter fékbetét garnitúra
- Minimális ártöbbletért, az organikus fékbetéteknél többet tudnak.
- Korszerűbb, mint egy organikus betét, de mégis hasonló a fékérzete.
- Javított fékerő és élettartam, ezért jó a nagy cruiser és túra gépekhez.
- Részben szinter és fél szinter néven is szokták említeni ezt a betétet.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Egy jó, kompromisszum lehet a túrásabb stílust kedvelőknek az EBC V-Pad, amily 1/3 rész réz és 2/3 rész organikus anyag házasítása, ami alacsony mértékű féktárcsa és fékbetét kopást eredményez, jó fékhatás mellett.
- Hosszú élettartama és kiváló fékhatása a benne lévő szinternek köszönhető, kimagasló tárcsakímélő tulajdonsága pedig az organikus elemeknek.
- Egyesíti magában a hagyományos, lágyabb fékérzetet nyújtó organikus betétek, valamint a harapósabb és strapabíróbb fékbetétek előnyös tulajdonságait. Ám ne felejtsük, hogy a gyárilag szinterrel szerelt motorok fékrendszere szinter fékbetétekhez lett tervezve, így cserénél is ugyanaz ajánlott.
- Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [8 modellnél]
- BMW R100 (GS) (1986-1994)
- BMW R100 (PD) (1989-1996)
- BMW R80 (GS) (1987-1995)
- BMW R80 (PD/CH) (1990-1995)
- BMW R80/R 80 RT (1984-1990) 1984-júliustól 1990-ig - egy tárcsa
- BMW R80/R 80 RT (1990-1995) 1990-1995 augusztusig - egy tárcsás
- BMW R850 (GS) (1996)
- LAVERDA 1000 RGS Corsa (1984)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [5 modellnél]
- BENELLI 900 SEi (6 Cyl) (1983)
- MOTO GUZZI 1000 SP (1983-1994) 12 küllős öntött kerekek/tányéros első tárcsák
- MOTO GUZZI 1000 SP (II) (1983-1994) 10 küllős öntött kerekek/ sík tömör első tárcsák
- MOTO GUZZI 1000 SP (III) (1984-1988) 10 küllős öntött kerekek/ sík lebegő első tárcsák
- MOTO GUZZI 850 Le Mans (III) (1981-1984)
- 9.990 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM