EBC EPFA407HH Sintermetall sport és pálya fékbetét garnitúra
- Ez a legnagyobb teljesítménnyel rendelkező fékbetét, ami utcára készül.
- Pályamotorozáshoz fejlesztette az EBC, ám hidegen is kiválóan működik.
- Egyre többen ismerik fel a versenypályák által nyújtott biztonság értékét.
- Akik nem utánfutóval viszik motorjukat a pályáig, azok igényét elégíti ki.
- Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Jelenleg forgalmazott utcai motorkerékpár fékbetétek közül a legnagyobb fékerővel ezek a termékek rendelkeznek, ráadásul hidegen is jól teljesítenek, ezért alkalmasak pályázáshoz, és a pályákra történő biztonságos eljutáshoz is.
- Az „ÉV TERMÉKE” címet ítélte oda nemrég egy szakmai zsűri az EPFA szériának az USA-ban, ahol a gyártása is folyik ennek a nálunk is egyre kedveltebb fékbetétnek.
- Új adalékoknak köszönhetően már hideg állapotban is magas a súrlódási értéke, melegen pedig rendkívüli (m-0,6), ráadásul a bejáratásának időigénye nagyon minimálisra csökkent.
- Az EBC EPFA-HH szinter fékbetétek a legjobb teljesítményüket az EBC VR vagy X és XC féktárcsáival érik el, mivel ezek a termékek együtt lettek fejlesztve.
- Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [36 modellnél]
- BMW K1 (1988-1993) 16 szelepes - nem ABS modellek
- BMW K1 (1988-1993) 16 szelep - ABS modell - a régi ABS gyűrűt szereld át, az új tárcsára és használj csavarrögzítőt.
- BMW K100 RS (1989-1992) 16 szelepes - nem ABS modellek
- BMW K100 RS (1989-1992) 16 szelep - ABS modell - a régi ABS gyűrűt szereld át, az új tárcsára és használj csavarrögzítőt.
- BMW K1100 LT (1989-1993) 1989-júliustól 1993-ig július nem ABS modellek
- BMW K1100 LT (1989-1993) 1989-júliustól 1993-ig ABS modellek -a régi ABS gyűrűt szereld át, az új tárcsára és használj csavarrögzítőt.
- BMW K1100 LT (1993-1999) 1993-1999 augusztusig - nem ABS modellek
- BMW K1100 LT (1993-1999) 1993-1999 augusztusig - ABS modell - a régi ABS gyűrűt szereld át az új tárcsára, és használj csavarrögzítőt
- BMW K1100 RS (1992-1996) nem ABS modellek
- BMW K1100 RS (1992-1996) ABS modell - a régi ABS gyűrűt szereld át az új tárcsára, és használj csavarrögzítőt.
- BMW K1200 LT (1997-2000) 1997-okt. 2000-ig integrált ABS és ABS modell - a régi ABS gyűrűt szereld át, az új tárcsára és használj csavarrögzítőt.
- BMW K1200 RS (1996-2000) ABS és nem ABS modellek – távolítsd el a tárcsa külső gyűrűjét a középső öntvényről, és az újat szereld vissza.
- BMW R100 (Mystic) (1993-1996)
- BMW R100 R (1991-1995)
- BMW R1100 GS (1993-1999) std & ABS - a régi ABS gyűrűt szereld át az új tárcsára, és használj csavarrögzítőt
- BMW R1100 R (1993-1996) 1993-májustól 1996-ig - küllős kerék
- BMW R1100 R (1993-2001) öntvény kerék - távolítsd el a tárcsa külső gyűrűjét a középső öntvényről és az újat szereld vissza
- BMW R1100 R (1996) 1994 májustól 1996-ig - küllős kerék
- BMW R1100 RS (1992-2001) a régi ABS gyűrűt szereld át az új tárcsára, és használj csavarrögzítőt
- BMW R1100 RT (1994-2001) öntvény kerék - ABS - a régi ABS gyűrűt szereld át az új tárcsára, és használj csavarrögzítőt
- BMW R1100 RT (1994-2001) küllős kerék
- BMW R1100 S (1996-2000) 1996-nov. 2000-ig - ABS -a régi ABS gyűrűt szereld át, az új tárcsára és használj csavarrögzítőt.
- BMW R1150 GS (R21 Evo/0415/0495) (1998-2001) ABS 1998-Oct. 2001
- BMW R1200 C (1996-2002) öntvény kerék - ABS - a régi ABS gyűrűt szereld át az új tárcsára, és használj csavarrögzítőt
- BMW R1200 C (1996-2002) küllős kerék - ABS - a régi ABS gyűrűt szereld át az új tárcsára, és használj csavarrögzítőt
- BMW R1200 (Independent) (2000-2002) öntvény kerék
- BMW R1200 (Independent) (2000-2002) küllős kerék
- BMW R80 (Mystic) (1994-1995)
- BMW R80 (R) (1991-1994)
- BMW R850 (C) (1997-2000) öntvény kerék - ABS - a régi ABS gyűrűt szereld át az új tárcsára, és használj csavarrögzítőt
- BMW R850 (C) (1997-2000) küllős kerék - ABS - a régi ABS gyűrűt szereld át az új tárcsára, és használj csavarrögzítőt
- BMW R850 (GS) (1996-2000) std & ABS - a régi ABS gyűrűt szereld át az új tárcsára, és használj csavarrögzítőt - távolítsd el a tárcsa külső gyűrűjét a középső öntvényről és az újat szereld vissza
- BMW R850 (R) (1994-1996) 1994-májustól 1996-ig - küllős kerék
- BMW R850 (R) (1994-2002) öntvény kerék - ABS - a régi ABS gyűrűt szereld át az új tárcsára, és használj csavarrögzítőt
- BMW R850 (RT) (1996-2001) öntvény kerék - ABS - a régi ABS gyűrűt szereld át az új tárcsára, és használj csavarrögzítőt
- BMW R850 (RT) (1996-2001) küllős kerék
- 25.310 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM