EBC DP82070RP1 RP-1 verseny fékbetét szett két tárcsához
- Konkurens termékek elemzése, tesztelése után indult a fejlesztés.
- Minden tulajdonságát tudatos stratégiai célokkal határozták meg.
- Könnyebb, kis és közepes méretű versenyautókhoz készül.
- Nehezebb, nagyobb versenyautókhoz az RP-X sorozat alkalmasabb.
- Súrlódási együtthatója 100-750 Celsius között nagyon stabil értéket mutat.
- Szándékosan mérsékelt súrlódási értéke miatt nagyon jól adagolható.
- Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding (fakulás) hajlama.
- Rozsdamentes acél hátlapja Nucap horgokkal rögzíti a dörzspárnát.
- Verseny fékbetétek között igen tartós és meglepően tárcsakímélő.
Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.
Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff és PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!
Egyértelmű hadüzenetet volt a konkurenciának ez a verseny fékbetét, amelynek súrlódó anyagát két évig tartó fejlesztés, tesztelés után fogadták el az EBC Racing-nál, és utána kezdték meg a gyártását. Az RP-1 szándékosan mérsékelt súrlódási reakcióval rendelkezik, amelynek átlaga 0,45 mu, és ezt 7500 °C-ig képes féding (fakulás) nélkül produkálni. A konkurencia verseny keverékeivel ellentétben azonban rendkívül progresszív és jóindulatú reakciójellemzőkkel rendelkezik, amely kivételes „érzetet” nyújt minden egyes fékezés során.
- Az RP-1 stabil és alacsonyabb súrlódási szintje lehetővé teszi a fékpedál durvább működtetését, ami különösen előnyös azoknál az autóknál, amelyeknél intenzív a fékszervó (például: Mk7 VW Golf GTI, BMW M, Audi RS modellek stb.).
- Az erős fékszervóval rendelkező járműveken az RP-1 némileg ellensúlyozza a fékrendszer túlzott érzékenységét, és így mérsékeltebben, egyenletesebben reagál a pályán.
- Néhány modern járműnél úgy érezzük, hogy a legnagyobb fékezésekhez elegendő akár 2cm-t benyomni a pedálon. Ez az éles érzés azt a benyomást kelti, az átlagvezetőben, hogy az autónak nagyon jó fékei vannak, viszont a tapasztalt pályázók és versenyzők tudják, hogy a túlzott fék reakció nagyon nem kívánatos a precíz vezetéshez a pályán.
- A pályákon történő teljesítmény-vezetéshez az kell, hogy megtalálja a vezető a kerekek fékezhetőségének határait, és pontosan ezt teszi lehetővé az RP-1 azoknál a gépeknél, amelyek túl erős a szervóhatás.
- Az RP-1 különösen alkalmas az ABS nélküli járművekhez, ahol a direkt visszajelzés elengedhetetlen a kerék blokkolásának elkerülése érdekében.
- Sokszor okoznak Big Brake Kittek is problémákat, mert általuk túlvezérelté válhatnak fékrendszerek, mivel a megnövelt tárcsaátmérő mellett, többnyire megmarad az eredeti főfékhenger, és ez szintén túlzott szervó érzetet produkál. Ilyen esetekben is segíthet megszüntetni az RP-1 fékbetét a rossz adagolhatóságot, helyreállítva a progresszívebb és kontrolálhatóbb tulajdonságokat.
Az EBC Brakes Racing RP-1 fékbetétek felhasználási listája itt: https://ebcbrakes.com/product/rp-1-racing-brake-pads/
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [21 modellnél]
- AC MK VI 6.2 (2009-2021)
- AC MK VI 6.2 Supercharged (2009-2021)
- ASTON MARTIN DB9 5.9 (456 LE) (2003-2012)
- ASTON MARTIN Vantage 4.3 (385 LE) (2004-2008)
- ASTON MARTIN Vantage 4.7 (426 LE) (2008-2012)
- AUDI RS3 8P 2.5 Turbo (335 LE) (2011-2013)
- AUDI TTRS quattro 8J 2.5 Turbo (340 LE) (2009-2014)
- AUDI TTRS quattro Plus 8J 2.5 Turbo (360 LE) (2012-2014)
- BMW (ALPINA) B10 (E39) S 4.8 (375 LE) (2002-2004)
- CUPRA Leon 2.0 Turbo (300 LE) (2020-)
- FERRARI 612 5.7 (540 LE) (2004-2008)
- RENAULT Megane Coupe (Mk3) RS 2.0 Turbo (250 LE) (2009-2016)
- RENAULT Megane Coupe (Mk3) RS 2.0 Turbo (250 LE) (2009-2016)
- RENAULT Megane Coupe (Mk3) RS 2.0 Turbo (265 LE) (2011-2016)
- RENAULT Megane Coupe (Mk3) RS 2.0 Turbo (265 LE) (2011-2016)
- RENAULT Megane Coupe (Mk3) RS Trophy 2.0 Turbo (275 LE) (2014-2016)
- RENAULT Megane Coupe (Mk3) RS Trophy 2.0 Turbo (275 LE) (2014-2016)
- SEAT Leon (5F) Cupra 2.0 Turbo (280 LE) (2014-2016)
- SEAT Leon (5F) Cupra 2.0 Turbo (290 LE) (2015-2017)
- SEAT Leon (5F) Cupra 2.0 Turbo (300 LE) (2017-2020)
- SEAT Leon (5F) Cupra R 2.0 Turbo (310 LE) (2018-2020)
- 103.100 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések