EBC DP81591RPX RP-X verseny fékbetét szett két tárcsához
- Nehezebb, nagyméretű és nagyteljesítményű versenyautókhoz készül.
- Könnyebb, kis és közepes versenyautókhoz az RP-1 sorozat alkalmasabb.
- Súrlódási együtthatója 100-850 Celsius között nagyon stabil értéket mutat.
- 100% fékhatás már hidegen és egyenletes teljesítmény a hőmérsékleti csúcsig.
- Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding (halványodás) hajlama.
- Rozsdamentes acél hátlapja Nucap horgokkal rögzíti a dörzspárnát.
- Verseny fékbetétek között igen tartós és meglepően tárcsakímélő.
Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.
Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff és PR-1 megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!
Mivel az RP-1 és RP-X betétek egyformán egyenletes súrlódási reakcióval rendelkeznek, majdnem azonos féding (fakulás) hajlam jellemzi mindkettőt, ezért nem az a helyzet áll fenn, hogy bármelyik anyag „jobb”, mint a másik, hanem két alternatíva kínálkozik, azonos minőségben. A járművezető döntheti el, hogy a saját tapasztalatai szerint melyikkel „érzi magát a legjobban az adott pályán”.
- Az RP-X féding (fakulás) nélkül akár 850 °C hőmérsékleten is képes működni , megerősítet átlagos súrlódási képessége (0,55 mu). Ez a magas súrlódási szintje erősebb kezdeti harapást és nagyobb teljesítményt nyújt fékezés közben, azoknál a járműveknél, amelyeknél szükség van erre.
- Amennyiben összehasonlítási lehetőséget keresünk, akkor karakterét tekintve talán leginkább a (Pagid RS29, Ferodo DS 1.11 vagy Endless ME20), amelyekhez az EBC RP-X nagyon hasonló érzetet fog mutatni. A magasabb súrlódási szint és az erősebb kezdeti harapás középértéke miatt az RP-X jól alkalmazható gyengébb fékszervóval rendelkező járművekhez, mint például (R35 Nissan GT-R és Porsche GT modellek).
- Természetesen szintén megfelelő azoknál a pálya és versenyautóknál, amelyeken átalakításokat alkalmaznak, mivel ezek a változtatások lehetővé teszik a járművezetőnek, hogy finomítsa, hangolja a fékrendszert, aminek fontos része a fékbetét.
Az EBC Brakes Racing RP-X fékbetétek felhasználási listája itt: https://ebcbrakes.com/product/rp-x-racing-brake-pads/
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [28 modellnél]
- ALFA ROMEO Giulia (952) 2.9 Twin Turbo (510 LE) (2016-)
- ALFA ROMEO Giulia (952) GTA 2.9 Twin Turbo (540 LE) (2020-)
- FORD (Australia and New Zealand) Territory 4.0 Turbo (2006-2011)
- FORD (South Africa) Territory 4.0 Turbo (2006-2011)
- LEXUS IS-F 5.0 (417 LE) (2007-2013)
- MASERATI Ghibli (M157) 3.0 Turbo Diesel (275 LE) (2013-)
- MASERATI Ghibli (M157) 3.0 Twin Turbo (330 LE) (2013-2016)
- MASERATI Ghibli (M157) 3.0 Twin Turbo (350 LE) (2017-)
- MASERATI Ghibli (M157) 3.0 Twin Turbo (410 LE) (2013-2016) RWD
- MASERATI Ghibli (M157) 3.0 Twin Turbo (410 LE) (2014-2016) AWD
- MASERATI Ghibli (M157) 3.0 Twin Turbo (430 LE) (2017-) AWD
- MASERATI Ghibli (M157) 3.0 Twin Turbo (430 LE) (2017-) RWD
- MASERATI GranCabrio 4.7 (2010-2020)
- MASERATI GranTurismo 4.7 (2008-2020)
- MASERATI Quattroporte (M139) 4.2 (400 LE) (2007-2012)
- MASERATI Quattroporte (M139) 4.7 (430 LE) (2008-2012)
- MASERATI Quattroporte (M156) 3.0 Turbo Diesel (275 LE) (2013-)
- MASERATI Quattroporte (M156) 3.0 Twin Turbo (350 LE) (2017-) RWD
- MASERATI Quattroporte (M156) 3.0 Twin Turbo (410 LE) (2012-2016) RWD
- MASERATI Quattroporte (M156) 3.0 Twin Turbo (410 LE) (2013-2016) AWD
- MASERATI Quattroporte (M156) 3.0 Twin Turbo (430 LE) (2017-) RWD
- MASERATI Quattroporte (M156) 3.0 Twin Turbo (430 LE) (2017-) AWD
- MERCEDES-BENZ CLK (C209) CLK DTM AMG 5.4 Supercharged (582 LE) (2004-2006)
- MERCEDES-BENZ CLK (C209) CLK55 AMG (2004-2006)
- MERCEDES-BENZ CLK (C209) CLK63 AMG (2006-2010)
- MERCEDES-BENZ SLK (R171) SLK55 AMG 5.4 (360 LE) (2004-2011) 4 dugattyús féknyereg
- MERCEDES-BENZ SLK (R171) SLK55 AMG Black 5.4 (400 LE) (2006-2008)
- SUBARU WRX STi 2.5 Turbo (300 LE) (2017-2021)
- 119.470 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM