EBC DP81451RP1 RP-1 verseny fékbetét szett két tárcsához
- Konkurens termékek elemzése, tesztelése után indult a fejlesztés.
- Minden tulajdonságát tudatos stratégiai célokkal határozták meg.
- Könnyebb, kis és közepes méretű versenyautókhoz készül.
- Nehezebb, nagyobb versenyautókhoz az RP-X sorozat alkalmasabb.
- Súrlódási együtthatója 100-750 Celsius között nagyon stabil értéket mutat.
- Szándékosan mérsékelt súrlódási értéke miatt nagyon jól adagolható.
- Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding (fakulás) hajlama.
- Rozsdamentes acél hátlapja Nucap horgokkal rögzíti a dörzspárnát.
- Verseny fékbetétek között igen tartós és meglepően tárcsakímélő.
Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.
Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff és PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!
Egyértelmű hadüzenetet volt a konkurenciának ez a verseny fékbetét, amelynek súrlódó anyagát két évig tartó fejlesztés, tesztelés után fogadták el az EBC Racing-nál, és utána kezdték meg a gyártását. Az RP-1 szándékosan mérsékelt súrlódási reakcióval rendelkezik, amelynek átlaga 0,45 mu, és ezt 7500 °C-ig képes féding (fakulás) nélkül produkálni. A konkurencia verseny keverékeivel ellentétben azonban rendkívül progresszív és jóindulatú reakciójellemzőkkel rendelkezik, amely kivételes „érzetet” nyújt minden egyes fékezés során.
- Az RP-1 stabil és alacsonyabb súrlódási szintje lehetővé teszi a fékpedál durvább működtetését, ami különösen előnyös azoknál az autóknál, amelyeknél intenzív a fékszervó (például: Mk7 VW Golf GTI, BMW M, Audi RS modellek stb.).
- Az erős fékszervóval rendelkező járműveken az RP-1 némileg ellensúlyozza a fékrendszer túlzott érzékenységét, és így mérsékeltebben, egyenletesebben reagál a pályán.
- Néhány modern járműnél úgy érezzük, hogy a legnagyobb fékezésekhez elegendő akár 2cm-t benyomni a pedálon. Ez az éles érzés azt a benyomást kelti, az átlagvezetőben, hogy az autónak nagyon jó fékei vannak, viszont a tapasztalt pályázók és versenyzők tudják, hogy a túlzott fék reakció nagyon nem kívánatos a precíz vezetéshez a pályán.
- A pályákon történő teljesítmény-vezetéshez az kell, hogy megtalálja a vezető a kerekek fékezhetőségének határait, és pontosan ezt teszi lehetővé az RP-1 azoknál a gépeknél, amelyek túl erős a szervóhatás.
- Az RP-1 különösen alkalmas az ABS nélküli járművekhez, ahol a direkt visszajelzés elengedhetetlen a kerék blokkolásának elkerülése érdekében.
- Sokszor okoznak Big Brake Kittek is problémákat, mert általuk túlvezérelté válhatnak fékrendszerek, mivel a megnövelt tárcsaátmérő mellett, többnyire megmarad az eredeti főfékhenger, és ez szintén túlzott szervó érzetet produkál. Ilyen esetekben is segíthet megszüntetni az RP-1 fékbetét a rossz adagolhatóságot, helyreállítva a progresszívebb és kontrolálhatóbb tulajdonságokat.
Az EBC Brakes Racing RP-1 fékbetétek felhasználási listája itt: https://ebcbrakes.com/product/rp-1-racing-brake-pads/
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [41 modellnél]
- BMW 1 Series (E82 1M Coupe) 1M 3.0 Twin Turbo (340 LE) (2011-2012)
- BMW 1 Series (E82 M Coupe) 135 3.0 Turbo (2011-2013)
- BMW 5 Series (E60) 540 4.0 (2005-2010) 2 darabból álló, szegecselt hátsó féktárcsa
- BMW 5 Series (E60) 540 4.0 (2005-2010) (egy darabból álló hátsó féktárcsa)
- BMW 5 Series (E60) 545 4.4 (2003-2005) (egy darabból álló hátsó féktárcsa)
- BMW 5 Series (E60) 545 4.4 (2003-2005) 2 darabból álló, szegecselt hátsó féktárcsa
- BMW 5 Series (E61) 540 4.0 (2005-2010) (egy darabból álló hátsó féktárcsa)
- BMW 5 Series (E61) 540 4.0 (2005-2010) 2 darabból álló, szegecselt hátsó féktárcsa
- BMW 5 Series (E61) 545 4.4 (2003-2005) 2 darabból álló, szegecselt hátsó féktárcsa
- BMW 5 Series (E61) 545 4.4 (2003-2005) (egy darabból álló hátsó féktárcsa)
- BMW 6 Series (E63) 630 3.0 (2007-2011) (egy darabból álló hátsó féktárcsa)
- BMW 6 Series (E63) 630 3.0 (2007-2011) 2 darabból álló, szegecselt hátsó féktárcsa
- BMW 6 Series (E63) 645 4.4 (2004-2006) 2 darabból álló, szegecselt hátsó féktárcsa
- BMW 6 Series (E63) 645 4.4 (2004-2006) (egy darabból álló hátsó féktárcsa)
- BMW 6 Series (E63) 650 4.8 (2005-2011) (egy darabból álló hátsó féktárcsa)
- BMW 6 Series (E63) 650 4.8 (2005-2011) 2 darabból álló, szegecselt hátsó féktárcsa
- BMW 6 Series (E64) 630 3.0 (2007-2011) 2 darabból álló, szegecselt hátsó féktárcsa
- BMW 6 Series (E64) 630 3.0 (2007-2011) (egy darabból álló hátsó féktárcsa)
- BMW 6 Series (E64) 645 4.4 (2004-2006) (egy darabból álló hátsó féktárcsa)
- BMW 6 Series (E64) 645 4.4 (2004-2006) 2 darabból álló, szegecselt hátsó féktárcsa
- BMW 6 Series (E64) 650 4.8 (2005-2011) (egy darabból álló hátsó féktárcsa)
- BMW 6 Series (E64) 650 4.8 (2005-2011) 2 darabból álló, szegecselt hátsó féktárcsa
- BMW 7 Series (E65) 730 3.0 Turbo Diesel (2005-2008)
- BMW 7 Series (E65) 740 3.9 Turbo Diesel (2002-2005)
- BMW 7 Series (E65) 740 3.9 Turbo Diesel (2005-2008)
- BMW 7 Series (E65) 740 4.0 (2005-2008)
- BMW 7 Series (E65) 745 4.4 (2002-2005)
- BMW 7 Series (E65) 745 4.4 (2005-2006)
- BMW 7 Series (E66) 730 3.0 Turbo Diesel (2005-2008)
- BMW 7 Series (E66) 740 3.9 Turbo Diesel (2002-2005)
- BMW 7 Series (E66) 740 3.9 Turbo Diesel (2005-2008)
- BMW 7 Series (E66) 740 4.0 (2005-2008)
- BMW 7 Series (E66) 745 4.4 (2002-2005)
- BMW 7 Series (E66) 745 4.4 (2005-2006)
- BMW 7 Series (E67) 745 4.4 (2002-2005)
- BMW M3 E90 4.0 (2007-2010)
- BMW M3 E90 4.0 (2010-2011)
- BMW M3 E92 4.0 (2007-2010)
- BMW M3 E92 4.0 (2010-2013)
- BMW M3 E93 4.0 (2007-2010)
- BMW M3 E93 4.0 (2010-2013)
- 70.700 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM