EBC DP81211RP1 RP-1 verseny fékbetét szett két tárcsához
- Konkurens termékek elemzése, tesztelése után indult a fejlesztés.
- Minden tulajdonságát tudatos stratégiai célokkal határozták meg.
- Könnyebb, kis és közepes méretű versenyautókhoz készül.
- Nehezebb, nagyobb versenyautókhoz az RP-X sorozat alkalmasabb.
- Súrlódási együtthatója 100-750 Celsius között nagyon stabil értéket mutat.
- Szándékosan mérsékelt súrlódási értéke miatt nagyon jól adagolható.
- Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding (fakulás) hajlama.
- Rozsdamentes acél hátlapja Nucap horgokkal rögzíti a dörzspárnát.
- Verseny fékbetétek között igen tartós és meglepően tárcsakímélő.
Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.
Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff és PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!
Egyértelmű hadüzenetet volt a konkurenciának ez a verseny fékbetét, amelynek súrlódó anyagát két évig tartó fejlesztés, tesztelés után fogadták el az EBC Racing-nál, és utána kezdték meg a gyártását. Az RP-1 szándékosan mérsékelt súrlódási reakcióval rendelkezik, amelynek átlaga 0,45 mu, és ezt 7500 °C-ig képes féding (fakulás) nélkül produkálni. A konkurencia verseny keverékeivel ellentétben azonban rendkívül progresszív és jóindulatú reakciójellemzőkkel rendelkezik, amely kivételes „érzetet” nyújt minden egyes fékezés során.
- Az RP-1 stabil és alacsonyabb súrlódási szintje lehetővé teszi a fékpedál durvább működtetését, ami különösen előnyös azoknál az autóknál, amelyeknél intenzív a fékszervó (például: Mk7 VW Golf GTI, BMW M, Audi RS modellek stb.).
- Az erős fékszervóval rendelkező járműveken az RP-1 némileg ellensúlyozza a fékrendszer túlzott érzékenységét, és így mérsékeltebben, egyenletesebben reagál a pályán.
- Néhány modern járműnél úgy érezzük, hogy a legnagyobb fékezésekhez elegendő akár 2cm-t benyomni a pedálon. Ez az éles érzés azt a benyomást kelti, az átlagvezetőben, hogy az autónak nagyon jó fékei vannak, viszont a tapasztalt pályázók és versenyzők tudják, hogy a túlzott fék reakció nagyon nem kívánatos a precíz vezetéshez a pályán.
- A pályákon történő teljesítmény-vezetéshez az kell, hogy megtalálja a vezető a kerekek fékezhetőségének határait, és pontosan ezt teszi lehetővé az RP-1 azoknál a gépeknél, amelyek túl erős a szervóhatás.
- Az RP-1 különösen alkalmas az ABS nélküli járművekhez, ahol a direkt visszajelzés elengedhetetlen a kerék blokkolásának elkerülése érdekében.
- Sokszor okoznak Big Brake Kittek is problémákat, mert általuk túlvezérelté válhatnak fékrendszerek, mivel a megnövelt tárcsaátmérő mellett, többnyire megmarad az eredeti főfékhenger, és ez szintén túlzott szervó érzetet produkál. Ilyen esetekben is segíthet megszüntetni az RP-1 fékbetét a rossz adagolhatóságot, helyreállítva a progresszívebb és kontrolálhatóbb tulajdonságokat.
Az EBC Brakes Racing RP-1 fékbetétek felhasználási listája itt: https://ebcbrakes.com/product/rp-1-racing-brake-pads/
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [71 modellnél]
- BMW 3 Series (E36) 316 1.6 (1991-2000)
- BMW 3 Series (E36) 316 1.6 (1991-2000)
- BMW 3 Series (E36) 316 1.6 (1993-1999) Coupe
- BMW 3 Series (E36) 316 1.6 (1994-2000) Compact
- BMW 3 Series (E36) 316 1.9 (1998-2000) Compact
- BMW 3 Series (E36) 318 1.7 Turbo Diesel (1995-1998) Compact
- BMW 3 Series (E36) 318 1.7 Turbo Diesel (1995-2001)
- BMW 3 Series (E36) 318 1.7 Turbo Diesel (1995-2001)
- BMW 3 Series (E36) 318 1.7 Turbo Diesel (1998-2001) Compact
- BMW 3 Series (E36) 318 1.8 (1991-1998)
- BMW 3 Series (E36) 318 1.8 (1991-1998)
- BMW 3 Series (E36) 318 1.8 (1991-1998)
- BMW 3 Series (E36) 318 1.8 (1992-1995) Coupe
- BMW 3 Series (E36) 318 1.8 (1994-1995) Compact
- BMW 3 Series (E36) 318 1.9 (1994-2001)
- BMW 3 Series (E36) 318 1.9 (1995-1998) Compact
- BMW 3 Series (E36) 318 1.9 (1995-1999) Coupe
- BMW 3 Series (E36) 318 1.9 (1998-2001) Compact
- BMW 3 Series (E36) 320 2.0 (1991-1998)
- BMW 3 Series (E36) 320 2.0 (1992-1999) Coupe
- BMW 3 Series (E36) 323 2.5 (1995-1999) Coupe
- BMW 3 Series (E36) 323 2.5 (1995-1999)
- BMW 3 Series (E36) 323 2.5 (1997-2000) Compact
- BMW 3 Series (E36) 325 2.5 (1990-1999)
- BMW 3 Series (E36) 325 2.5 Turbo Diesel (1993-1998)
- BMW 3 Series (E36) 328 2.8 (1995-2000)
- BMW 3 Series (E46) 316 1.6 (2000-2006) Coupe
- BMW 3 Series (E46) 316 1.8 (2001-2005) Compact
- BMW 3 Series (E46) 316 1.8 (2001-2006)
- BMW 3 Series (E46) 316 1.9 (1999-2001)
- BMW 3 Series (E46) 316 Touring 1.8 (2001-2006)
- BMW 3 Series (E46) 318 1.9 (1998-1999)
- BMW 3 Series (E46) 318 1.9 (1999-2001) Coupe
- BMW 3 Series (E46) 318 1.9 (1999-2001)
- BMW 3 Series (E46) 318 2.0 (2001-2005) Compact
- BMW 3 Series (E46) 318 2.0 (2001-2007)
- BMW 3 Series (E46) 318 2.0 (2001-2007) Coupe
- BMW 3 Series (E46) 318 2.0 (2001-2007) Coupe
- BMW 3 Series (E46) 318 2.0 Turbo Diesel (2002-2006)
- BMW 3 Series (E46) 318 2.0 Turbo Diesel (2003-2005) Compact
- BMW 3 Series (E46) 320 2.0 (1998-2000)
- BMW 3 Series (E46) 320 2.0 (1999-2000) Coupe
- BMW 3 Series (E46) 320 2.0 Turbo Diesel (136 LE) (1998-2002)
- BMW 3 Series (E46) 320 2.0 Turbo Diesel (150 LE) (2001-2006)
- BMW 3 Series (E46) 320 2.0 Turbo Diesel (2001-2005) Compact
- BMW 3 Series (E46) 320 2.0 Turbo Diesel (2003-2007) Coupe
- BMW 3 Series (E46) 320 2.2 (2000-2006) limuzin - Saloon
- BMW 3 Series (E46) 320 2.2 (2000-2007) Cabriolet
- BMW 3 Series (E46) 320 2.2 (2000-2007) Coupe
- BMW 3 Series (E46) 320 Touring 2.2 (2000-2006)
- BMW 3 Series (E46) 323 2.5 (1998-2000)
- BMW 3 Series (E46) 325 2.5 (2000-2007)
- BMW 3 Series (E46) 328 2.8 (1998-2000)
- BMW 3 Series (X 4WD E46) 325 2.5 (2001-2007)
- BMW (ALPINA) B3 (E36) 3.2 (1996-1999)
- BMW Z3 1.8 (116 LE) (1995-1998)
- BMW Z3 1.9 (140 LE) (1997-2003)
- BMW Z3 2.0 (150 LE) (1999-2000)
- BMW Z3 2.2 (170 LE) (2000-2003)
- BMW Z3 2.8 (193 LE) (1997-1998)
- BMW Z3 2.8 (193 LE) (1998-2000)
- BMW Z3 3.0 (231 LE) (2000-2003)
- BMW Z4 E85 2.0 (150 LE) (2005-2009)
- BMW Z4 E85 2.2 (170 LE) (2003-2009)
- BMW Z4 E85 2.5 (177 LE) (2006-2009)
- BMW Z4 E85 2.5 (192 LE) (2003-2006)
- BMW Z4 E85 2.5 (218 LE) (2006-2009)
- BMW Z4 E85 3.0 (231 LE) (2003-2006)
- WIESMANN MF 25 2.5 (170 LE) (1993-2000)
- WIESMANN MF 28 2.8 (1997-2000)
- WIESMANN MF 28 2.8 (2000-2002)
- 61.270 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM