EBC DP8104RPX RP-X verseny fékbetét szett két tárcsához
- Nehezebb, nagyméretű és nagyteljesítményű versenyautókhoz készül.
- Könnyebb, kis és közepes versenyautókhoz az RP-1 sorozat alkalmasabb.
- Súrlódási együtthatója 100-850 Celsius között nagyon stabil értéket mutat.
- 100% fékhatás már hidegen és egyenletes teljesítmény a hőmérsékleti csúcsig.
- Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding (halványodás) hajlama.
- Rozsdamentes acél hátlapja Nucap horgokkal rögzíti a dörzspárnát.
- Verseny fékbetétek között igen tartós és meglepően tárcsakímélő.
Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.
Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff és PR-1 megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!
Mivel az RP-1 és RP-X betétek egyformán egyenletes súrlódási reakcióval rendelkeznek, majdnem azonos féding (fakulás) hajlam jellemzi mindkettőt, ezért nem az a helyzet áll fenn, hogy bármelyik anyag „jobb”, mint a másik, hanem két alternatíva kínálkozik, azonos minőségben. A járművezető döntheti el, hogy a saját tapasztalatai szerint melyikkel „érzi magát a legjobban az adott pályán”.
- Az RP-X féding (fakulás) nélkül akár 850 °C hőmérsékleten is képes működni , megerősítet átlagos súrlódási képessége (0,55 mu). Ez a magas súrlódási szintje erősebb kezdeti harapást és nagyobb teljesítményt nyújt fékezés közben, azoknál a járműveknél, amelyeknél szükség van erre.
- Amennyiben összehasonlítási lehetőséget keresünk, akkor karakterét tekintve talán leginkább a (Pagid RS29, Ferodo DS 1.11 vagy Endless ME20), amelyekhez az EBC RP-X nagyon hasonló érzetet fog mutatni. A magasabb súrlódási szint és az erősebb kezdeti harapás középértéke miatt az RP-X jól alkalmazható gyengébb fékszervóval rendelkező járművekhez, mint például (R35 Nissan GT-R és Porsche GT modellek).
- Természetesen szintén megfelelő azoknál a pálya és versenyautóknál, amelyeken átalakításokat alkalmaznak, mivel ezek a változtatások lehetővé teszik a járművezetőnek, hogy finomítsa, hangolja a fékrendszert, aminek fontos része a fékbetét.
Az EBC Brakes Racing RP-X fékbetétek felhasználási listája itt: https://ebcbrakes.com/product/rp-x-racing-brake-pads/
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [12 modellnél]
- PORSCHE 911 2.0 (1964-1969)
- PORSCHE 911 2.0 (1964-1969)
- PORSCHE 911 S 2.4 (1971-1973)
- PORSCHE 911 T 2.4 (1972-1973)
- PORSCHE 911 2.2 (1969-1971)
- PORSCHE 911 2.4 (1971-1973)
- PORSCHE 912 1.6 (1965-1970)
- PORSCHE 912E 2.0 (1975-1976)
- PORSCHE 914 1.7 (1969-1972)
- PORSCHE 914 1.7 (1972-1976)
- PORSCHE 914 1.8 (1974-1976)
- PORSCHE 914/6 2.0 (1969-1972)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [35 modellnél]
- DINO 246 2.4 (1970-1974)
- DINO 308 3.0 (1973-1976)
- FERRARI 208 2.0 (1975-1982)
- FERRARI 208 2.0 Turbo (1982-1986)
- FERRARI 246 2.4 (1970-1974)
- FERRARI 308 3.0 (1976-1985)
- FERRARI 308 GT4 3.0 (1976-1980)
- FERRARI Mondial 2.9 (214 LE) (1980-1982)
- LANCIA Stratos 2.4 (1973-1975)
- MASERATI 2.24v 2.0 Twin Turbo (1988-1992)
- MASERATI 222 2.0 Twin Turbo (1988-1990)
- MASERATI 222 2.8 Twin Turbo (1988-1994)
- MASERATI 228 2.8 Twin Turbo (1986-1992)
- MASERATI 4.18v 2.0 Twin Turbo (1990-1992)
- MASERATI 4.24v 2.0 Twin Turbo (1990-1992)
- MASERATI 420 2.0 Twin Turbo (1987-1988)
- MASERATI 422 2.0 Twin Turbo (1988-1992)
- MASERATI 425 2.5 Twin Turbo (1987-1991)
- MASERATI 430 2.8 Twin Turbo (1987-1994)
- MASERATI Biturbo Spyder 2.8 Twin Turbo (1989-1994)
- MASERATI Ghibli (AM336) 2.0 Twin Turbo (306 LE) (1992-1993)
- MASERATI Ghibli (AM336) 2.8 Twin Turbo (284 LE) (1992-1993)
- MASERATI Karif 2.8 Twin Turbo (1988-1993)
- MASERATI Racing 2.0 Twin Turbo (1990-1992)
- MASERATI Shamal 3.2 Twin Turbo (1989-1997)
- PORSCHE 911 2.7 (1972-1977)
- PORSCHE 911 3.0 (1973-1983)
- PORSCHE 911 3.0 Turbo (1974-1977)
- PORSCHE 911 3.2 (1984-1989)
- PORSCHE 911 S 2.2 (1969-1971)
- PORSCHE 911 S 2.4 (1971-1973)
- PORSCHE 911 T 2.2 (1970-1972)
- PORSCHE 911 T 2.4 (1972-1973)
- PORSCHE 911 2.4 (1971-1973)
- PORSCHE 912E 2.0 (1975-1976)
- 56.170 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM