EBC DP5753/2NDX Bluestuff fékbetét szett két tárcsához
- Versenyre fejlesztették, de mára az egyik legjobb utcai sport fékbetét lett.
- Tartósabb és harapósabb is valamennyivel ez a keverék, mint a Yellowstuff.
- Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
- Vigyázz, nem mindegyik Bluestuff rendelkezik európai közúti engedéllyel!
- Ellenőrizd a termékleírásban az engedélyes Bluestuff listát!
- Bejárató réteg nincs ezeken a betéteken, mert ez egy szupersport kivitel.
- Kíméletes a féktárcsákhoz és eközben igen tartós fékbetét.
- Kék műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Nem mind alkalmas közútra, de pályázásra és versenyzésre igen.
Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
A Bluestuff NDX nagyon jó fék teljesítménnyel (mu0,7) feletti súrlódási együtthatóval és kiváló termikus tulajdonsággal rendelkező tartós, sport és verseny fékbetét. Az Egyesült Államokban és Ázsia piacán, ahol az R90 engedély nem kötelező, egy nagyon népszerű választás a nagy teljesítményű járművekhez. Szerencsére már a kínálat egy része R90-es jóváhagyással rendelkezik, ezeknek az EU-ban is legális a használata (alul a lista).
- A korábbi Bluestuff verseny fékbetétek továbbfejlesztett NDX elnevezésű változata ez a vegyület, amely hasonló paraméterekkel rendelkezik, ám rendkívül alacsony az induló üzemi hőmérséklete, ami alkalmassá teszi a biztonságos közúti használatra is.
- Gyorsasági pályaversenyek rövidebb és közepes távú futamainak igénybevételéhez lett fejlesztve ez a keverék, ami aztán némi változtatással egy rendkívül kedvelt utcai sport betét alapanyaga lett.
- A közismert verseny és sport fékbetétekhez mérten hosszú az élettartama, melegítést nem igényel, és kimondottan tárcsakímélőnek tartják a szakemberek.
- Legújabban a Rallyeversenyzők is nagyon kedvelik, és arról számolnak be, hogy az NDX betétek a vetélytársaikkal ellentétben már teljesen hidegen is kiváló fékerőt nyújtanak és egészen magas hőmérsékleten is folyamatosan megmarad a jó fékhatásuk.
- A Yellowstuff keverékhez képest tartósabb és kissé nagyobb a súrlódási értéke, meg a féding határa is. A súrlódó anyagok esetében, a teljesítmény növekedésével, természetesen a zaj és porképzés is növekszik valamelyest, ami ebben az esetben is érzékelhető.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Nincs bejárató réteg a tárcsával érintkező felületén, de ez nem is elvárás egy ilyen fékbetétnél.
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, az alábbi link megnyitásával látható a TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkező Bluestuff betétek listája.
R90 engedélyel rendelkező Bluestuff betétek listája itt: https://ebcbrakes.hu/ebc-auto-racing-termekek.html
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [69 modellnél]
- AC Ace 3.5 Twin Turbo (1996-2000)
- AC Ace 4.6 (1999-2000)
- AC Ace 5.0 Supercharged (1994-1999)
- AC Cobra 4.9 (1982-1990)
- AC Cobra 4.9 (1990-1997)
- ALFA ROMEO 6 2.0 (1983-1987)
- ALFA ROMEO 6 2.5 (1979-1987)
- ALFA ROMEO 6 2.5 Turbo Diesel (1983-1986)
- BMW 1800 1.8 (90 LE) (1968-1971)
- BMW 2000 Tii 2.0 (1971-1975)
- BMW 2002 2.0 Turbo (170 LE) (1973-1975)
- BMW 2002 Ti 2.0 (110 LE) (1968-1972)
- BMW 2002 Tii 2.0 (130 LE) (1971-1975)
- BMW 2,5 E9 2.5 (1974-1975) Coupe
- BMW 2500 E3 2.5 (1968-1977) limuzin - Saloon
- BMW 2800 E3 2.8 (1968-1976) limuzin - Saloon
- BMW 2800 E3 2.8 (1976-1977) limuzin - Saloon
- BMW 2800 E9 2.8 (1968-1971) Coupe
- BMW 3 E3 3.0 (1971-1976) limuzin - Saloon
- BMW 3 E3 3.0 (1976-1977) limuzin - Saloon
- BMW 3 E9 3.0 (1971-1976) Coupe
- BMW 3,3 E3 3.2 (1976-1977) limuzin - Saloon
- BMW 3,3 E3 3.3 (1974-1978) limuzin - Saloon
- BMW 5 Series (E12) 518 1.8 (1974-1976)
- BMW 5 Series (E12) 520 2.0 (1972-1976)
- BMW 5 Series (E12) 525 2.5 (1973-1976)
- BMW 5 Series (E12) 528 2.8 (1973-1976)
- BMW 5 Series (E12) 535 3.5 (1979-1981)
- BMW 5 Series (E12) M535 3.5 (1979-1981)
- FERRARI 288 GTO 2.9 Twin Turbo (400 LE) (1984-1985)
- FERRARI 365 GT4 BB 4.4 (1972-1976)
- FERRARI 365 GTB/4 (Daytona) 4.4 (1968-1973)
- FERRARI 365 GTC/4 4.4 (1971-1972)
- FERRARI 365 GTS 4.4 (1968-1970)
- FERRARI 365 GTS/4 4.4 (1971-1973)
- FERRARI 400 4.8 (1976-1985)
- FERRARI 412 4.9 (1985-1989)
- FERRARI 512BB 5.0 (360 LE) (1976-1985)
- FERRARI Testarossa 4.9 (396 LE) (1984-1987)
- FERRARI Testarossa 4.9 (396 LE) (1988-1991)
- LAMBORGHINI Countach 3.9 (370 LE) (1978-1982)
- LAMBORGHINI Countach 4.8 (370 LE) (1982-1985)
- LAMBORGHINI Countach 5.2 (450 LE) (1985-1989)
- LAMBORGHINI Countach 5.2 (450 LE) (1988-1990)
- LAMBORGHINI Diablo 5.7 (492 LE) (1990-1998)
- LAMBORGHINI Diablo SE30 5.7 (523 LE) (1994)
- LAMBORGHINI Diablo SE30 5.7 (595 LE) (1995)
- LAMBORGHINI Jalpa 3.5 (1982-1992)
- LAMBORGHINI LM001 4.8 (1980-1984)
- LAMBORGHINI LM002 5.2 (1985-1992)
- LAMBORGHINI Silhouette 3.0 (1976-1979)
- LAMBORGHINI Urraco 3.0 (250 LE) (1970-1979)
- MASERATI 420 2.0 Twin Turbo (1982-1987)
- MASERATI 425 2.5 Twin Turbo (1983-1987)
- MASERATI Biturbo 2.0 Twin Turbo (1981-1988)
- MASERATI Biturbo 2.0 Twin Turbo (1989-1990)
- MASERATI Biturbo 2.5 Twin Turbo (1983-1988)
- MASERATI Biturbo 2.5 Twin Turbo (1988-1991)
- MASERATI Biturbo Spyder 2.0 Twin Turbo (1984-1988)
- MASERATI Biturbo Spyder 2.0 Twin Turbo (1989-1994)
- MASERATI Biturbo Spyder 2.5 Twin Turbo (1984-1988)
- MASERATI Quattroporte (AM330) 4.1 (255 LE) (1979-1985)
- MASERATI Quattroporte (AM330) 4.9 (280 LE) (1979-1986)
- MASERATI Quattroporte (AM330) 4.9 (280 LE) (1987-1990)
- MONTEVERDI 375 7.2 (380 LE) (1967-1976)
- NSU R080 2.0 Rotary (115 LE) (1967-1977)
- TATRA 613/5 3.5 (1993-1996)
- TATRA T700 3.5 (1996-1999)
- TATRA T700 4.4 (1996-1999)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [4 modellnél]
- 52.140 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések