EBC DP51574NDX Bluestuff fékbetét szett két tárcsához
- Versenyre fejlesztették, de mára az egyik legjobb utcai sport fékbetét lett.
- Tartósabb és harapósabb is valamennyivel ez a keverék, mint a Yellowstuff.
- Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
- Vigyázz, nem mindegyik Bluestuff rendelkezik európai közúti engedéllyel!
- Ellenőrizd a termékleírásban az engedélyes Bluestuff listát!
- Bejárató réteg nincs ezeken a betéteken, mert ez egy szupersport kivitel.
- Kíméletes a féktárcsákhoz és eközben igen tartós fékbetét.
- Kék műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Nem mind alkalmas közútra, de pályázásra és versenyzésre igen.
Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
A Bluestuff NDX nagyon jó fék teljesítménnyel (mu0,7) feletti súrlódási együtthatóval és kiváló termikus tulajdonsággal rendelkező tartós, sport és verseny fékbetét. Az Egyesült Államokban és Ázsia piacán, ahol az R90 engedély nem kötelező, egy nagyon népszerű választás a nagy teljesítményű járművekhez. Szerencsére már a kínálat egy része R90-es jóváhagyással rendelkezik, ezeknek az EU-ban is legális a használata (alul a lista).
- A korábbi Bluestuff verseny fékbetétek továbbfejlesztett NDX elnevezésű változata ez a vegyület, amely hasonló paraméterekkel rendelkezik, ám rendkívül alacsony az induló üzemi hőmérséklete, ami alkalmassá teszi a biztonságos közúti használatra is.
- Gyorsasági pályaversenyek rövidebb és közepes távú futamainak igénybevételéhez lett fejlesztve ez a keverék, ami aztán némi változtatással egy rendkívül kedvelt utcai sport betét alapanyaga lett.
- A közismert verseny és sport fékbetétekhez mérten hosszú az élettartama, melegítést nem igényel, és kimondottan tárcsakímélőnek tartják a szakemberek.
- Legújabban a Rallyeversenyzők is nagyon kedvelik, és arról számolnak be, hogy az NDX betétek a vetélytársaikkal ellentétben már teljesen hidegen is kiváló fékerőt nyújtanak és egészen magas hőmérsékleten is folyamatosan megmarad a jó fékhatásuk.
- A Yellowstuff keverékhez képest tartósabb és kissé nagyobb a súrlódási értéke, meg a féding határa is. A súrlódó anyagok esetében, a teljesítmény növekedésével, természetesen a zaj és porképzés is növekszik valamelyest, ami ebben az esetben is érzékelhető.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Nincs bejárató réteg a tárcsával érintkező felületén, de ez nem is elvárás egy ilyen fékbetétnél.
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, az alábbi link megnyitásával látható a TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkező Bluestuff betétek listája.
R90 engedélyel rendelkező Bluestuff betétek listája itt: https://ebcbrakes.hu/ebc-auto-racing-termekek.html
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [49 modellnél]
- FORD (Australia and New Zealand) Focus XR5 (2005-2011)
- FORD Focus (Mk2) ST 2.5 Turbo (225 LE) (2005-2011)
- MAZDA 3 BK 2.3 Turbo (260 LE) (2006-2009)
- MAZDA 3 BL 2.3 Turbo (260 LE) (2009-2013)
- OPEL Signum 2.8 Turbo (2006-2008)
- OPEL Signum 2.8 Turbo (2006-2008)
- OPEL Vectra 2.8 Turbo (230 LE) (2006-2008)
- OPEL Vectra 2.8 Turbo (255 LE) (2006-2008)
- OPEL Vectra 2.8 Turbo (280 LE) (2006-2008)
- SAAB 9-3 Aero 1.9 Twin Turbo Diesel (180 LE) (2008-2011)
- SAAB 9-3 X 2.8 Turbo (2008-2010)
- VAUXHALL Signum 2.8 Turbo (2006-2008)
- VAUXHALL Vectra 2.8 Turbo (230 LE) (2006-2008)
- VAUXHALL Vectra 2.8 Turbo (255 LE) (2006-2008)
- VAUXHALL Vectra 2.8 Turbo (280 LE) (2006-2008)
- VOLVO C70 2.0 Turbo Diesel (2008-2013)
- VOLVO C70 2.4 Turbo Diesel (2006-2013)
- VOLVO C70 T5 2.5 Turbo (2006-2013)
- VOLVO S40 2.0 Turbo Diesel (2006-2012)
- VOLVO S40 2.4 Turbo Diesel (2006-2012)
- VOLVO S40 T5 2.5 Turbo (2004-2005)
- VOLVO S40 T5 2.5 Turbo (2005-2012)
- VOLVO V40 Cross Country D2 1.6 Turbo Diesel (115 LE) (2012-2019)
- VOLVO V40 Cross Country D3 2.0 Turbo Diesel (150 LE) (2012-2019)
- VOLVO V40 Cross Country D4 2.0 Turbo Diesel (190 LE) (2012-2019)
- VOLVO V40 Cross Country T3 1.6 Turbo (150 LE) (2012-2019)
- VOLVO V40 Cross Country T4 1.6 Turbo (180 LE) (2012-2019)
- VOLVO V40 Cross Country T5 2.5 Turbo (254 LE) (2012-2019)
- VOLVO V40 Mk2 D2 1.6 Turbo Diesel (115 LE) (2012-2015)
- VOLVO V40 Mk2 D2 2.0 Turbo Diesel (121 LE) (2015-2019)
- VOLVO V40 Mk2 D3 2.0 Turbo Diesel (150 LE) (2012-2015)
- VOLVO V40 Mk2 D3 2.0 Turbo Diesel (152 LE) (2015-2019)
- VOLVO V40 Mk2 D3 2.0 Turbo Diesel (177 LE) (2012-2015)
- VOLVO V40 Mk2 D4 2.0 Turbo Diesel (192 LE) (2015-2019)
- VOLVO V40 Mk2 T2 1.5 Turbo (122 LE) (2015-2019)
- VOLVO V40 Mk2 T2 1.6 Turbo (122 LE) (2012-2015)
- VOLVO V40 Mk2 T3 1.5 Turbo (152 LE) (2015-2019)
- VOLVO V40 Mk2 T3 1.6 Turbo (150 LE) (2012-2015)
- VOLVO V40 Mk2 T4 1.6 Turbo (180 LE) (2012-2015)
- VOLVO V40 Mk2 T4 2.0 Turbo (190 LE) (2013-2019)
- VOLVO V40 Mk2 T5 2.0 Turbo (248 LE) (2013-2019)
- VOLVO V40 Mk2 T5 2.5 Turbo (254 LE) (2012-2019)
- VOLVO V50 2.0 (2006-2012)
- VOLVO V50 2.0 Turbo Diesel (2005-2012)
- VOLVO V50 2.4 (2004-2005)
- VOLVO V50 2.4 (2005-2012)
- VOLVO V50 2.4 Turbo Diesel (2006-2012)
- VOLVO V50 T5 2.5 Turbo (2004-2005)
- VOLVO V50 T5 2.5 Turbo (2005-2012)
- 83.790 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM