EBC DP51330NDX Bluestuff fékbetét szett két tárcsához
- Versenyre fejlesztették, de mára az egyik legjobb utcai sport fékbetét lett.
- Tartósabb és harapósabb is valamennyivel ez a keverék, mint a Yellowstuff.
- Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
- Vigyázz, nem mindegyik Bluestuff rendelkezik európai közúti engedéllyel!
- Ellenőrizd a termékleírásban az engedélyes Bluestuff listát!
- Bejárató réteg nincs ezeken a betéteken, mert ez egy szupersport kivitel.
- Kíméletes a féktárcsákhoz és eközben igen tartós fékbetét.
- Kék műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Nem mind alkalmas közútra, de pályázásra és versenyzésre igen.
Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
A Bluestuff NDX nagyon jó fék teljesítménnyel (mu0,7) feletti súrlódási együtthatóval és kiváló termikus tulajdonsággal rendelkező tartós, sport és verseny fékbetét. Az Egyesült Államokban és Ázsia piacán, ahol az R90 engedély nem kötelező, egy nagyon népszerű választás a nagy teljesítményű járművekhez. Szerencsére már a kínálat egy része R90-es jóváhagyással rendelkezik, ezeknek az EU-ban is legális a használata (alul a lista).
- A korábbi Bluestuff verseny fékbetétek továbbfejlesztett NDX elnevezésű változata ez a vegyület, amely hasonló paraméterekkel rendelkezik, ám rendkívül alacsony az induló üzemi hőmérséklete, ami alkalmassá teszi a biztonságos közúti használatra is.
- Gyorsasági pályaversenyek rövidebb és közepes távú futamainak igénybevételéhez lett fejlesztve ez a keverék, ami aztán némi változtatással egy rendkívül kedvelt utcai sport betét alapanyaga lett.
- A közismert verseny és sport fékbetétekhez mérten hosszú az élettartama, melegítést nem igényel, és kimondottan tárcsakímélőnek tartják a szakemberek.
- Legújabban a Rallyeversenyzők is nagyon kedvelik, és arról számolnak be, hogy az NDX betétek a vetélytársaikkal ellentétben már teljesen hidegen is kiváló fékerőt nyújtanak és egészen magas hőmérsékleten is folyamatosan megmarad a jó fékhatásuk.
- A Yellowstuff keverékhez képest tartósabb és kissé nagyobb a súrlódási értéke, meg a féding határa is. A súrlódó anyagok esetében, a teljesítmény növekedésével, természetesen a zaj és porképzés is növekszik valamelyest, ami ebben az esetben is érzékelhető.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Nincs bejárató réteg a tárcsával érintkező felületén, de ez nem is elvárás egy ilyen fékbetétnél.
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, az alábbi link megnyitásával látható a TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkező Bluestuff betétek listája.
R90 engedélyel rendelkező Bluestuff betétek listája itt: https://ebcbrakes.hu/ebc-auto-racing-termekek.html
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [73 modellnél]
- AUDI A3 8L 1.8 Turbo (1996-1999)
- AUDI A3 8L 1.8 Turbo (1999-2003)
- AUDI A3 8L 1.9 Turbo Diesel (130 LE) (2000-2003)
- AUDI A3 quattro 8L 1.8 Turbo (1999-2003)
- AUDI A3 quattro 8L 1.9 Turbo Diesel (2001-2003)
- AUDI S3 8L 1.8 Turbo (210 LE) (1999-2001)
- AUDI S3 8L 1.8 Turbo (225 LE) (2001-2003)
- AUDI TT 8N 1.8 Turbo (150 LE) (2002-2006)
- AUDI TT 8N 1.8 Turbo (180 LE) (1998-2006)
- AUDI TT quattro 8N 1.8 Turbo (180 LE) (1999-2006)
- AUDI TT quattro 8N 1.8 Turbo (225 LE) (1998-2006)
- AUDI TT quattro 8N 1.8 Turbo (237 LE) (2005-2006)
- SEAT Ibiza (6L) Cupra 1.8 Turbo (180 LE) (2004-2008)
- SEAT Ibiza (6L) Cupra 1.9 Turbo Diesel (160 LE) (2004-2008)
- SEAT Leon (1M) 1.8 Turbo (180 LE) (1999-2005)
- SEAT Leon (1M) 1.9 Turbo Diesel (130 LE) (2003-2006)
- SEAT Leon (1M) 1.9 Turbo Diesel (130 LE) (2003-2006)
- SEAT Leon (1M) 1.9 Turbo Diesel (150 LE) (2000-2005)
- SEAT Leon (1M) 2.8 (204 LE) (2000-2004)
- SEAT Leon (1M) Cupra 1.8 Turbo (180 LE) (1999-2005)
- SEAT Leon (1M) Cupra 1.8 Turbo (180 LE) (1999-2005)
- SEAT Leon (1M) Syncro 1.9 Turbo Diesel (150 LE) (2002-2006)
- SEAT Leon (1M) Syncro 1.9 Turbo Diesel (150 LE) (2002-2006)
- SEAT Toledo 1.8 Turbo (180 LE) (2001-2005)
- SEAT Toledo 1.8 Turbo (180 LE) (2001-2005)
- SEAT Toledo 1.9 Turbo Diesel (130 LE) (2003-2005)
- SEAT Toledo 1.9 Turbo Diesel (150 LE) (2003-2005)
- SEAT Toledo 2.3 (1999-2000)
- SEAT Toledo 2.3 (2000-2005)
- SKODA Octavia (1U) 1.8 (20v) (125 LE) (1996-2000)
- SKODA Octavia (1U) 1.8 Turbo (150 LE) (2000-2001)
- SKODA Octavia (1U) 1.8 Turbo (150 LE) (2001-2010)
- SKODA Octavia (1U) 1.9 Turbo Diesel (100 LE) (2005-2010)
- SKODA Octavia (1U) 1.9 Turbo Diesel (130 LE) (2003-2004)
- SKODA Octavia (1U) 2.0 (115 LE) (1999-2007)
- SKODA Octavia (1U) 4x4 1.8 Turbo (150 LE) (2001-2006)
- SKODA Octavia (1U) Estate 4x4 2.0 (115 LE) (2000-2010)
- SKODA Octavia (1U) RS 1.8 Turbo (180 LE) (2001-2006)
- SKODA Octavia (1U) vRS 1.8 Turbo (180 LE) (2001-2006)
- VOLKSWAGEN Beetle 1.8 Turbo (150 LE) (1998-2010)
- VOLKSWAGEN Beetle 1.8 Turbo (180 LE) (2001-2005)
- VOLKSWAGEN Beetle 2.0 (116 LE) (2003-2011)
- VOLKSWAGEN Beetle 2.3 (170 LE) (2000-2005)
- VOLKSWAGEN Beetle 2.3 (170 LE) (2000-2005)
- VOLKSWAGEN Beetle 3.2 (225 LE) (2000-2003)
- VOLKSWAGEN Bora 1.8 Turbo (2001-2005)
- VOLKSWAGEN Bora 1.8 Turbo (2001-2005)
- VOLKSWAGEN Bora 1.8 Turbo (2001-2005)
- VOLKSWAGEN Bora 1.9 Turbo Diesel (130 LE) (2000-2005)
- VOLKSWAGEN Bora 1.9 Turbo Diesel (150 LE) (2000-2005)
- VOLKSWAGEN Bora 1.9 Turbo Diesel (150 LE) (2000-2005)
- VOLKSWAGEN Bora 2.3 (1999-2005)
- VOLKSWAGEN Bora 2.3 (1999-2005)
- VOLKSWAGEN Bora 2.8 (2000-2005)
- VOLKSWAGEN Golf (Mk3) 1.9 Turbo Diesel (110 LE) (1996-1997)
- VOLKSWAGEN Golf (Mk3) 2.8 (174 LE) (1995-1998)
- VOLKSWAGEN Golf (Mk3) 2.9 (190 LE) (1994-1997) Syncro
- VOLKSWAGEN Golf (Mk3) GTi 2.0 (16v) (150 LE) (1996-1997)
- VOLKSWAGEN Golf (Mk3) GTi 2.0 (8v) (115 LE) (1996-1997)
- VOLKSWAGEN Golf (Mk4) 1.8 Turbo (150 LE) (1997-1999)
- VOLKSWAGEN Golf (Mk4) 1.8 Turbo (150 LE) (1999-2005)
- VOLKSWAGEN Golf (Mk4) 1.9 Turbo Diesel (130 LE) (2001-2003)
- VOLKSWAGEN Golf (Mk4) 1.9 Turbo Diesel (130 LE) (2001-2003)
- VOLKSWAGEN Golf (Mk4) 1.9 Turbo Diesel (150 LE) (2002-2003)
- VOLKSWAGEN Golf (Mk4) 1.9 Turbo Diesel (150 LE) (2002-2003)
- VOLKSWAGEN Golf (Mk4) 2.3 (150 LE) (1997-2000)
- VOLKSWAGEN Golf (Mk4) 2.3 (170 LE) (2000-2003)
- VOLKSWAGEN Golf (Mk4) 2.8 (1999-2003)
- VOLKSWAGEN Golf (Mk4) 4motion 1.9 Turbo Diesel (130 LE) (2001-2003)
- VOLKSWAGEN Golf (Mk4) 4motion 1.9 Turbo Diesel (150 LE) (2002-2003)
- VOLKSWAGEN Golf (Mk4) GTi 1.8 Turbo (180 LE) (2001-2005)
- VOLKSWAGEN Golf (Mk4) GTi 1.8 Turbo (180 LE) (2001-2005)
- VOLKSWAGEN Polo (9N) 1.8 Turbo (180 LE) (2006-2009)
- 67.370 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések