EBC DP51140NDX Bluestuff fékbetét szett két tárcsához
- Versenyre fejlesztették, de mára az egyik legjobb utcai sport fékbetét lett.
- Tartósabb és harapósabb is valamennyivel ez a keverék, mint a Yellowstuff.
- Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
- Vigyázz, nem mindegyik Bluestuff rendelkezik európai közúti engedéllyel!
- Ellenőrizd a termékleírásban az engedélyes Bluestuff listát!
- Bejárató réteg nincs ezeken a betéteken, mert ez egy szupersport kivitel.
- Kíméletes a féktárcsákhoz és eközben igen tartós fékbetét.
- Kék műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Nem mind alkalmas közútra, de pályázásra és versenyzésre igen.
Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
A Bluestuff NDX nagyon jó fék teljesítménnyel (mu0,7) feletti súrlódási együtthatóval és kiváló termikus tulajdonsággal rendelkező tartós, sport és verseny fékbetét. Az Egyesült Államokban és Ázsia piacán, ahol az R90 engedély nem kötelező, egy nagyon népszerű választás a nagy teljesítményű járművekhez. Szerencsére már a kínálat egy része R90-es jóváhagyással rendelkezik, ezeknek az EU-ban is legális a használata (alul a lista).
- A korábbi Bluestuff verseny fékbetétek továbbfejlesztett NDX elnevezésű változata ez a vegyület, amely hasonló paraméterekkel rendelkezik, ám rendkívül alacsony az induló üzemi hőmérséklete, ami alkalmassá teszi a biztonságos közúti használatra is.
- Gyorsasági pályaversenyek rövidebb és közepes távú futamainak igénybevételéhez lett fejlesztve ez a keverék, ami aztán némi változtatással egy rendkívül kedvelt utcai sport betét alapanyaga lett.
- A közismert verseny és sport fékbetétekhez mérten hosszú az élettartama, melegítést nem igényel, és kimondottan tárcsakímélőnek tartják a szakemberek.
- Legújabban a Rallyeversenyzők is nagyon kedvelik, és arról számolnak be, hogy az NDX betétek a vetélytársaikkal ellentétben már teljesen hidegen is kiváló fékerőt nyújtanak és egészen magas hőmérsékleten is folyamatosan megmarad a jó fékhatásuk.
- A Yellowstuff keverékhez képest tartósabb és kissé nagyobb a súrlódási értéke, meg a féding határa is. A súrlódó anyagok esetében, a teljesítmény növekedésével, természetesen a zaj és porképzés is növekszik valamelyest, ami ebben az esetben is érzékelhető.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Nincs bejárató réteg a tárcsával érintkező felületén, de ez nem is elvárás egy ilyen fékbetétnél.
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, az alábbi link megnyitásával látható a TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkező Bluestuff betétek listája.
R90 engedélyel rendelkező Bluestuff betétek listája itt: https://ebcbrakes.hu/ebc-auto-racing-termekek.html
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [27 modellnél]
- ALFA ROMEO 147 3.2 (250 LE) (2002-2003)
- ALFA ROMEO 156 3.2 (2002-2003)
- ALFA ROMEO GTV 3.0 (1997-2003)
- ALFA ROMEO GTV 3.2 (240 LE) (2003)
- ALFA ROMEO Spider 3.0 (218 LE) (2000-2003)
- ALFA ROMEO Spider 3.2 (260 LE) (2003-2006)
- BUGATTI EB110 3.5 Quad Turbo (560 LE) (1991-1995)
- CHRYSLER (USA) Viper 8.0 (1992-1999)
- CHRYSLER (USA) Viper 8.0 (2000-2002)
- CITROEN DS3 1.6 Turbo (207 LE) (2010-2015)
- DODGE (USA) Viper 8.0 (1992-1999)
- DODGE (USA) Viper 8.0 (2000-2002)
- DS DS3 1.6 Turbo (210 LE) (2015-2019)
- FIAT Coupe 2.0 Turbo (20v) (220 LE) (1996-2000)
- FIAT Coupe 2.0 Turbo (20v) (220 LE) (1998-2000)
- FORD Focus (Mk1) RS 2.0 Turbo (215 LE) (2002-2005)
- KTM X-Bow 2.0 Turbo (240 LE) (2008-)
- KTM X-Bow R 2.0 Turbo (300 LE) (2011-)
- LANCIA Delta Integrale HF Evolution 1 2.0 Turbo (210 LE) (1991-1993)
- LANCIA Delta Integrale HF Evolution 2 2.0 Turbo (215 LE) (1993-1994)
- LOTUS Esprit 2.2 Turbo (300 LE) (1995-1996)
- LOTUS Esprit 3.5 Twin Turbo (355 LE) (1996-2001)
- LOTUS Esprit GT3 2.0 Turbo (240 LE) (1996-1999)
- MG XPOWER SV 4.6 (320 LE) (2003-2005)
- MORGAN Plus Four 2.0 Turbo (255 LE) (2020-)
- PEUGEOT 208 (Mk1) GTi 1.6 Turbo (208 LE) (2015-2019)
- QVALE Mangusta 4.6 (2000-2003)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [31 modellnél]
- ASTON MARTIN DB7 5.9 (420 LE) (1999-2003)
- BUGATTI EB110 3.5 Quad Turbo (560 LE) (1991-1995)
- CADILLAC STS Performance Package J56 3.6 (2005-2008)
- CADILLAC STS Performance Package J56 3.6 (2009-2011)
- CADILLAC STS Performance Package J56 4.6 (2005-2008)
- CADILLAC STS Performance Package J56 4.6 (2009-2011)
- CADILLAC STS-V 4.4 Supercharged (2004-2011)
- DAIMLER Super V8 4.0 Supercharged (1997-2003)
- DAIMLER Super V8 4.0 Supercharged (1997-2003)
- DE TOMASO Pantera 90 (Si) 5.0 (1990-1993)
- FORD (Australia and New Zealand) F6 Tornado (2002-2005)
- FORD (Australia and New Zealand) F6 Typhoon (2002-2005)
- FORD (Australia and New Zealand) FPV BA GT (2002-2005)
- FORD (Australia and New Zealand) FPV GTP (2002-2005)
- FORD (Australia and New Zealand) Pursuit (2002-2005)
- FORD (Australia and New Zealand) Super Pursuit (2002-2005)
- FORD (Australia and New Zealand) Territory 4.0 Turbo (2006-2011)
- FORD (Australia and New Zealand) Tickford AU T - Series (1999-2002)
- FORD (South Africa) Territory 4.0 Turbo (2006-2011)
- JAGUAR XJR 4.0 Supercharged V8 (1997-2003)
- JAGUAR XJR 4.0 Supercharged V8 (1997-2003)
- JAGUAR XK8 4.2 (2002-2006)
- JAGUAR XK8 4.2 (2002-2006)
- JAGUAR XKR 4.0 Supercharged (1998-2002)
- JAGUAR XKR 4.0 Supercharged (1998-2002)
- JAGUAR XKR 4.2 Supercharged (2002-2006)
- JAGUAR XKR 4.2 Supercharged (2002-2006)
- VOLVO S60 (Mk1) R 2.5 Turbo (2003-2005)
- VOLVO S60 (Mk1) R 2.5 Turbo (2005-2007)
- VOLVO V70 (Mk2) R 2.5 Turbo (300 LE) (2003-2005)
- VOLVO V70 (Mk2) R 2.5 Turbo (300 LE) (2005-2007)
- 88.890 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések