EBC DP4872R Yellowstuff fékbetét szett két tárcsához
- Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
- A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
- Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
- Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
- Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
- Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
- Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
- Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
- Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.
Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Igazi „nagyágyú” ez a topp termék a (mu0,6) körüli súrlódási értékével. Az utcai, a sport és verseny fékbetétek között példátlan adottságú ez a keverék, mert versenypályákon is bizonyít, akár 800C fok fölött, de közúti közlekedésre is kiválóan alkalmas, mivel jéghidegen is tökéletesen dolgozik.
- Egyedi módon a Max Power Magazin többszörös teszt győztese utcai sport kategóriában, de világszerte számos Rallye, túra, szlalom és Drift bajnokságban is kiváló eredményeket jegyez.
- Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár több mint 10 méterrel is rövidülhet járművünk fékútja a tesztek szerint.
- Hatalmas üzemi hőmérséklet tartománya miatt vagy azért, mert más fékbetéteknél akár 30%-kal nagyobb a súrlódási tényezője? Talán más tulajdonságai miatt is? Minden esetre a nagyteljesítményű utca járművek használói között rendkívül népszerű. Ugyanakkor a versenyautóktól a teherautókon keresztül a SUV -ig mindenhol alkalmazzák az autóépítők vagy tuningcégek és magánfelhasználók. - - A gyár ajánlása szerint a hosszabb versenyeknél vagy egyéb területen, ahol tartósabb betétre van szükség, ott a Bluestuff NDX vagy az Orangestuff kategóriákat kell megpróbálni.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [50 modellnél]
- HONDA Accord Aerodeck CB8 2.2 (1991-1994)
- HONDA Accord Aerodeck CE1 2.2 (1994-1998)
- HONDA Accord Aerodeck CE2 2.0 (1994-1998)
- HONDA Accord CC7 2.0 (1993-1996) Automatic
- HONDA Accord CC7 2.3 (1993-1996)
- HONDA Accord CE7 1.8 (1996-1998) Manual with ABS
- HONDA Accord CE7 1.8 (1996-1998) Automatic
- HONDA Accord CE8 2.0 (1996-1998) Automatic
- HONDA Accord CE9 2.2 (1996-1998)
- HONDA Accord CF1 2.0 Turbo Diesel (1996-1998) ABS
- HONDA Accord Coupe CD7 2.2 (1994-1998)
- HONDA Accord Coupe CD9 2.0 (1994-1998)
- HONDA Accord Coupe CG 3.0 (1998-2002)
- HONDA Accord Coupe CG4 2.0 (1998-2002)
- HONDA Accord Type-R CH 2.2 (1999-2003)
- HONDA Ascot 2.5 (1993-1998)
- HONDA Civic (6th Gen) EK9 Type-R 1.6 (185 LE) (1998-2001)
- HONDA Civic (6th Gen) MB6 VTi 1.8 VTec (1997-2001)
- HONDA Civic Aerodeck MC2 1.8 (1998-2001)
- HONDA CR-V Mk1 2.0 (1997-2002)
- HONDA HR-V GH1 1.6 Vtec (2000-2004)
- HONDA HR-V GH1 1.6 Vtec (2000-2004)
- HONDA HR-V GH2 1.6 (1999-2004) 4WD
- HONDA Integra (Not UK) DC2 1.8 (1998-2001)
- HONDA Integra (Not UK) DC8 1.8 (1998-2001)
- HONDA Integra-R (UK) DC2 1.8 (1998-2001)
- HONDA Legend KA7 3.2 (1991-1996)
- HONDA Legend KA8 3.2 (1991-1996)
- HONDA Legend KA9 3.5 (1996-1999)
- HONDA NSX 3.0 (270 LE) (1990-1997)
- HONDA NSX 3.2 (290 LE) (1997-2005)
- HONDA Odyssey 2.2 (1994-1998)
- HONDA Odyssey 2.3 (1997-1999)
- HONDA Odyssey 3.0 (1997-1999)
- HONDA Prelude BB 2.2 (1997-2001)
- HONDA Prelude BB 2.2 Vtec (1993-1997)
- HONDA Prelude BB 2.3 (16v) (1992-1997)
- HONDA Shuttle 2.2 (1995-1997)
- HONDA Shuttle 2.3 (1998-2001)
- HONDA Stepwagon 2.0 (1996-2002)
- HONDA Stepwagon 2.0 (2002-2005)
- HONDA Stepwagon 2.4 (2003-2005)
- ROVER 600 1.8 (1996-2000) ABS
- ROVER 600 2.0 (1993-2000) ABS
- ROVER 600 2.0 (1993-2000) Automatic
- ROVER 600 2.0 (1996-2000) Manual
- ROVER 600 2.0 Turbo (1994-2000)
- ROVER 600 2.0 Turbo Diesel (1995-2000) ABS
- ROVER 600 2.0 Turbo Diesel (1996-2000)
- ROVER 600 2.3 (1993-2000)
- 59.160 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM