EBC DP41118R Yellowstuff fékbetét szett két tárcsához
- Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
- A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
- Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
- Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
- Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
- Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
- Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
- Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
- Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.
Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Igazi „nagyágyú” ez a topp termék a (mu0,6) körüli súrlódási értékével. Az utcai, a sport és verseny fékbetétek között példátlan adottságú ez a keverék, mert versenypályákon is bizonyít, akár 800C fok fölött, de közúti közlekedésre is kiválóan alkalmas, mivel jéghidegen is tökéletesen dolgozik.
- Egyedi módon a Max Power Magazin többszörös teszt győztese utcai sport kategóriában, de világszerte számos Rallye, túra, szlalom és Drift bajnokságban is kiváló eredményeket jegyez.
- Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár több mint 10 méterrel is rövidülhet járművünk fékútja a tesztek szerint.
- Hatalmas üzemi hőmérséklet tartománya miatt vagy azért, mert más fékbetéteknél akár 30%-kal nagyobb a súrlódási tényezője? Talán más tulajdonságai miatt is? Minden esetre a nagyteljesítményű utca járművek használói között rendkívül népszerű. Ugyanakkor a versenyautóktól a teherautókon keresztül a SUV -ig mindenhol alkalmazzák az autóépítők vagy tuningcégek és magánfelhasználók. - - A gyár ajánlása szerint a hosszabb versenyeknél vagy egyéb területen, ahol tartósabb betétre van szükség, ott a Bluestuff NDX vagy az Orangestuff kategóriákat kell megpróbálni.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [50 modellnél]
- BMW 3 Series (E46) 330 2.9 Turbo Diesel (1999-2005)
- BMW 3 Series (E46) 330 3.0 (2000-2005)
- BMW 3 Series (E46) 330 3.0 Turbo Diesel (2003-2007)
- BMW 3 Series (E46) 330 Touring 3.0 (2000-2005)
- BMW 3 Series (X 4WD E46) 330 3.0 (2000-2007)
- BMW 3 Series (X 4WD E46) 330 3.0 Turbo Diesel (2000-2005)
- BMW 7 Series(E38) 725 2.5 Turbo Diesel (1996-2002)
- BMW 7 Series(E38) 728 2.8 (1995-2001)
- BMW 7 Series(E38) 730 3.0 (1994-2002)
- BMW 7 Series(E38) 730 3.0 Turbo Diesel (1998-2002)
- BMW 7 Series(E38) 735 3.5 (1996-2002)
- BMW 7 Series(E38) 740 3.9 Turbo Diesel (1999-2001)
- BMW 7 Series(E38) 740 4.0 (1994-1996)
- BMW 7 Series(E38) 740 4.4 (1996-2001)
- BMW 7 Series(E38) 750 5.4 (1994-1998)
- BMW 7 Series(E38) 750 5.4 (1998-2001)
- BMW (ALPINA) B12 (E38) 5.7 (1995-1998)
- BMW (ALPINA) B12 (E38) 5.7 (1995-1998)
- BMW (ALPINA) B12 (E38) 6.0 (1999-2001)
- BMW (ALPINA) B12 (E38) 6.0 (1999-2001)
- BMW (ALPINA) B3 (E46) 3.3 (1999-2002)
- BMW (ALPINA) B3 (E46) S 3.3 (2002-2006)
- BMW (ALPINA) Roadster V8 (E52) 4.8 (2002-2003)
- BMW M3 E46 3.2 (2000-2007)
- BMW M3 E46 CSL 3.2 (2004-2007)
- BMW M5 E39 4.9 (400 LE) (1999-2003)
- BMW X3 (E83) 2.0 (2005-2010)
- BMW X3 (E83) 2.0 Turbo Diesel (18d) (2009-2010)
- BMW X3 (E83) 2.0 Turbo Diesel (20d) (2005-2010)
- BMW X3 (E83) 2.5 (25) (2004-2010)
- BMW X3 (E83) 3.0 (30) (2003-2010)
- BMW X3 (E83) 3.0 Turbo Diesel (30d) (2003-2010)
- BMW X3 (E83) 3.0 Turbo Diesel (30d) (2006-2010)
- BMW X3 (E83) 3.0 Twin Turbo Diesel (35d) (2006-2010)
- BMW X5 (E53) 2.9 Diesel (184 LE) (2001-2004)
- BMW X5 (E53) 3.0 (230 LE) (2000-2007)
- BMW X5 (E53) 3.0 Turbo Diesel (218 LE) (2004-2007)
- BMW X5 (E53) 4.4 (286 LE) (2000-2003)
- BMW X5 (E53) 4.4 (320 LE) (2003-2007)
- BMW X5 (E53) 4.6 (2002-2004)
- BMW X5 (E53) 4.8 (2004-2007)
- BMW Z4 E85 3.2 (343 LE) (2006-2009)
- BMW Z4 E86 3.2 (343 LE) (2006-2008)
- BMW Z8 5.0 (400 LE) (2000-2003)
- LAND ROVER Range Rover L322 2.7 Turbo Diesel (2004-2005)
- LAND ROVER Range Rover L322 2.9 Turbo Diesel (2002-2005)
- LAND ROVER Range Rover L322 4.4 (2002-2005)
- MASERATI Ghibli (AM336) 2.0 Twin Turbo (306 LE) (1993-1999)
- MASERATI Ghibli (AM336) 2.8 Twin Turbo (284 LE) (1993-1999)
- WIESMANN MF 3 3.2 (1997-2000)
- 52.070 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM