EBC DP4108R Yellowstuff fékbetét szett két tárcsához
- Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
- A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
- Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
- Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
- Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
- Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
- Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
- Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
- Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.
Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Igazi „nagyágyú” ez a topp termék a (mu0,6) körüli súrlódási értékével. Az utcai, a sport és verseny fékbetétek között példátlan adottságú ez a keverék, mert versenypályákon is bizonyít, akár 800C fok fölött, de közúti közlekedésre is kiválóan alkalmas, mivel jéghidegen is tökéletesen dolgozik.
- Egyedi módon a Max Power Magazin többszörös teszt győztese utcai sport kategóriában, de világszerte számos Rallye, túra, szlalom és Drift bajnokságban is kiváló eredményeket jegyez.
- Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár több mint 10 méterrel is rövidülhet járművünk fékútja a tesztek szerint.
- Hatalmas üzemi hőmérséklet tartománya miatt vagy azért, mert más fékbetéteknél akár 30%-kal nagyobb a súrlódási tényezője? Talán más tulajdonságai miatt is? Minden esetre a nagyteljesítményű utca járművek használói között rendkívül népszerű. Ugyanakkor a versenyautóktól a teherautókon keresztül a SUV -ig mindenhol alkalmazzák az autóépítők vagy tuningcégek és magánfelhasználók. - - A gyár ajánlása szerint a hosszabb versenyeknél vagy egyéb területen, ahol tartósabb betétre van szükség, ott a Bluestuff NDX vagy az Orangestuff kategóriákat kell megpróbálni.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [82 modellnél]
- AC 428 7.0 (1967-1974)
- AC Cobra 4.9 (1998-2001)
- AC Cobra 7.0 (1964-1966)
- ALFA ROMEO 2600 2.6 (1962-1964)
- ALFA ROMEO 2600 2.6 (1964-1969)
- ALFA ROMEO Giulia Spider (101) 1.6 (1962-1964)
- ALFA ROMEO Giulia Sprint (101) 1.3 (1962-1964)
- ALFA ROMEO Giulia Sprint (101) 1.6 (1962-1964)
- ALFA ROMEO Giulia Sprint Speciale (101) 1.6 (1962-1966)
- ALFA ROMEO Giulietta 1.3 (1963-1965)
- ASTON MARTIN DB5 4.0 (282 LE) (1963-1965)
- ASTON MARTIN DB5 Vantage 4.0 (315 LE) (1964-1965)
- ASTON MARTIN DB6 4.0 (282 LE) (1965-1970)
- ASTON MARTIN DB6 Vantage 4.0 (325 LE) (1965-1970)
- ASTON MARTIN DBS 4.0 (1967-1973)
- ASTON MARTIN Short Chassis Volante 4.0 (1965-1966)
- AUSTIN 1800 S 1.8 (1969-1975)
- AUSTIN 2200 2.2 (1969-1975)
- AUSTIN 3 Litre 2.9 (1968-1971)
- BRISTOL 409 5.2 (1965-1967)
- BRISTOL 410 5.2 (1967-1969)
- BRISTOL 411 6.3 (1968-1973)
- BRISTOL 411 6.6 (1973-1976)
- BRISTOL 412 5.9 (1975-1978)
- BRISTOL 412 6.6 (1975-1982)
- BRISTOL 603 5.2 (1976-1978)
- BRISTOL 603 5.9 (1976-1983)
- BRISTOL Beaufighter 5.9 Turbo (1980-1983)
- BRISTOL Blenheim 5.9 (1994-2010)
- DAIMLER Double Six 5.3 (1972-1973)
- DAIMLER Sovereign 2.8 (1969-1973)
- DAIMLER Sovereign 4.2 (1966-1973)
- DAIMLER Sovereign 420 4.2 (1966-1969)
- DINO 206 2.0 (1968-1969)
- DINO 246 2.4 (1969-1970)
- FERRARI 206 2.0 (1967-1969)
- FERRARI 246 2.4 (1969-1970)
- FERRARI 330 GTC 4.0 (1966-1968)
- FERRARI 330 GTS 4.0 (1966-1968)
- FIAT 1500 1.5 (1964-1968)
- FIAT 1600S 1.6 (1961-1968)
- FIAT 1800S 1.8 (1961-1968)
- FIAT 2300 2.3 (1964-1968)
- FIAT Dino 2.0 (160 LE) (1965-1969)
- JAGUAR 420 4.2 (1966-1969)
- JAGUAR 420 4.2 (1966-1969)
- JAGUAR E-Type 2+2 4.2 (265 LE) (1968-1971)
- JAGUAR E-Type 4.2 (265 LE) (1968-1971)
- JAGUAR E-Type 5.3 (272 LE) (1971-1975)
- JAGUAR Mk10 3.8 (1961-1964)
- JAGUAR XJ12 5.3 (1968-1973)
- JAGUAR XJ6 2.8 (1968-1972)
- JAGUAR XJ6 2.8 (1972-1973)
- JAGUAR XJ6 4.2 (1968-1972)
- JAGUAR XJ6 4.2 (1972-1973)
- JENSEN FF 6.3 (1966-1972)
- JENSEN Interceptor 6.3 (1969-1971)
- JENSEN Interceptor 6.3 (1971-1972)
- JENSEN Interceptor 7.2 (1973-1976)
- JENSEN Interceptor SP 7.2 (1971-1976)
- LOTUS Eclat 2.0 (1975-1980) öntvény kerék
- LOTUS Eclat 2.2 (1980-1982)
- LOTUS Eclat 2.2 (1980-1982)
- LOTUS Elite 2.0 (1974-1980) öntvény kerék
- LOTUS Elite 2.2 (1980-1982) öntvény kerék
- MONTEVERDI 375 7.2 (380 LE) (1967-1976)
- MORRIS 1800 S 1.8 (1969-1975)
- MORRIS 2200 2.2 (1969-1975)
- PANTHER J72 5.3 (1972-1986)
- RELIANT Scimitar GT SE4 3.0 (1967-1970)
- RELIANT Scimitar GTC SE8 2.8 (1980-1986)
- RELIANT Scimitar GTE SE5 3.0 (1968-1975)
- RELIANT Scimitar GTE SE6 2.8 (1980-1986)
- RELIANT Scimitar GTE SE6 3.0 (1975-1980)
- SIATA TS 1.5 (1961-1964)
- SIATA TS 1.6 (1964)
- VOLVO Amazon/120/130 1.6 (1961-1968)
- VOLVO Amazon/120/130 1.8 (1961-1968)
- VOLVO P1800 1.8 (1960-1963)
- VOLVO P1800 S 1.8 (1964-1968)
- WOLSELEY 18/85 S 1.8 (1969-1972)
- WOLSELEY Six 2.2 (1972-1975)
-
46.410 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések