- Általános, normál és sportos utcai használatra fejlesztett fékbetét.
- Nagytömegű és nagyteljesítményű autókhoz ajánlja a gyár.
- Jobban teljesít a legtöbb utángyártott, és sok gyári, OE betétnél is.
- Könnyebb autókban használva nem optimális a hatásfoka.
- Kisebb tömegű autókhoz inkább a Greenstuff megfelelő.
- Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
- Kíméletes a féktárcsákhoz, és rendkívül tartós fékbetét hírében áll.
- Piros műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Extrém kevés és könnyen lemosható fékport képez ez a kerámia vegyület.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Nem pályázásra és versenyzésre készül.
Ehhez Yellowstuff és Bluestuff vagy Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Általános, normál és sportos utcai használatra fejlesztett fékbetét.
- Nagytömegű és nagyteljesítményű autókhoz ajánlja a gyár.
- Jobban teljesít a legtöbb utángyártott, és sok gyári, OE betétnél is.
- Könnyebb autókban használva nem optimális a hatásfoka.
- Kisebb tömegű autókhoz inkább a Greenstuff megfelelő.
- Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
- Kíméletes a féktárcsákhoz, és rendkívül tartós fékbetét hírében áll.
- Piros műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Extrém kevés és könnyen lemosható fékport képez ez a kerámia vegyület.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Nem pályázásra és versenyzésre készül.
Ehhez Yellowstuff és Bluestuff vagy Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Jó fékhatás, valamint extrém kevés fékpor és hosszú élettartam jellemzi ezt a profi, kerámia bázisú, Redstuff nevezetű fékbetét szériát.
- Nehezebb súlyú és nagyobb teljesítményű autók normál és sportos használatához lett fejlesztve. Azzal kiváló súrlódási értékkel, ami (mu0,5) körüli és akár még 750 ℃–ig is terhelhető, azt gondolhatnánk, hogy minden terhelést elbír, de valami miatt mégsem alkalmas pályázni.
- NEM KOPTATJA a jó minőségű tárcsákat! Olyannyira, hogy egy ügyfelünk több mint 120 000km megtétele után küldött fényképeket az EBC GD tárcsáiról, amelyeket piros betétekkel használt. Ráadásul még most is láthatók a fúrási-marási minták a fékszalag felületén (nézd meg a vásárlói visszajelzések között).
- Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár 10 méter körüli értékkel is rövidülhet a járművünk fékútja az autós újságok által végzett tesztek szerint.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.
Adatok betöltése ...