EBC DP2223 Greenstuff fékbetét szett két tárcsához
- Általános, normál és sportos utcai használatra fejlesztett fékbetét.
- Megnövelt teljesítmény és magasabb hőmérsékleti határ jellemzi.
- Jobban teljesít a legtöbb utángyártott, és sok gyári, OE betétnél is.
- Leginkább a könnyebb és közepes tömegű autókhoz megfelelő.
- Nagytömegű autókhoz inkább Redstuff verzió az optimális.
- Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
- Kíméletes a féktárcsákhoz, és igen tartós fékbetét a kategóriában.
- Zöld műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Nem pályázásra és versenyzésre készül.
Ehhez Yellowstuff és Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Legalább ilyen fékbetét való azoknak, akik normál vagy sportos közlekedéshez nagyon biztonságos féket szeretnének az autójukra, és nem szeretnének kísérletezni.
- Érezhetően megnövelt fékteljesítménye miatt rövidebb fékút várható azonos tempóról és azonos körülmények mellett. Ezeket a tulajdonságokat összehasonlító teszteken bizonyította.
- Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár több méterrel is rövidülhet járművünk fékútja a tesztek szerint.
- A Blackstuff betétek ugyan lényegesen olcsóbbak, viszont nagyobb fékhatása és a tartóssága miatt, sokak szerint a Greenstuff mégis gazdaságosabb megoldás hosszú távon.
- Magas (m-0,5) körüli súrlódási együtthatója ellenére sem koptatja a féktárcsákat ez a 650 ℃-ig terhelhető fékbetét, ráadásul még 20-25% fékpor csökkenés is jellemzi.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.
EBC DP2223 Greenstuff fékbetét szett két tárcsához termékről 3 értékelés
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [34 modellnél]
- ASTON MARTIN DBS V8 5.3 (1969-1972)
- ASTON MARTIN Lagonda 5.3 (1976-1978)
- DE TOMASO Deauville 5.8 (300 LE) (1971-1985)
- DE TOMASO Longchamps 5.8 (1974-1988)
- FERRARI 365 GTB 4.4 (1967-1970)
- FERRARI 365 GTC 4.4 (1968-1970)
- ISO Fidia 5.4 (1968-1974)
- ISO Fidia 5.7 (1968-1974)
- ISO Fidia 5.8 (1968-1974)
- ISO Grifo 5.4 (1968-1974)
- ISO Grifo 5.7 (1968-1974)
- ISO Grifo 7.0 (1969-1974)
- ISO Grifo 7.4 (1969-1974)
- ISO Lele 5.4 (1969-1974)
- ISO Lele 5.8 (1970-1974)
- ISO Rivolta IR 300 5.4 (1968-1970)
- ISO Rivolta IR 340 5.4 (1968-1970)
- LAMBORGHINI 350 GT 3.5 (280 LE) (1964-1966)
- LAMBORGHINI 400 GT 3.9 (324 LE) (1966-1968)
- MASERATI 3500 GT 3.5 (1962-1964)
- MASERATI Ghibli (AM115) 4.7 (310 LE) (1968-1973)
- MASERATI Ghibli (AM115) 4.9 (335 LE) (1970-1973)
- MASERATI Mexico 4.1 (1965-1973)
- MASERATI Mexico 4.7 (1965-1973)
- MASERATI Mistral 3.5 (1963-1964)
- MASERATI Mistral 3.7 (1964-1966)
- MASERATI Mistral 4.0 (1967-1969)
- MASERATI Quattroporte (AM107) 4.1 (260 LE) (1963-1966)
- MASERATI Quattroporte (AM107) 4.7 (290 LE) (1966-1970)
- MASERATI Quattroporte (AM330) 4.1 (255 LE) (1979-1985)
- MASERATI Quattroporte (AM330) 4.9 (280 LE) (1979-1986)
- MASERATI Sebring 3.5 (1963-1964)
- MASERATI Sebring 3.7 (1964-1966)
- MASERATI Sebring 4.0 (1967-1969)
- 71.850 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Latoya
Frieda
Barbra