Tamás írt véleményt, aki hobbi versenyző és így pályán, de közúton is, sőt az autójában is EBC fékeket használvágólapra másolva!
Az ismeretségem még az utcai motorozások korszakából van az EBC-vel, mivel akkoriban több ismert márkát kipróbáltam, mert az utcán is szeretem a jó fékeket. Aztán a próbálkozások eredménye az lett, hogy az EBC szinter betét nagyon meggyőző volt és annyira bejött, hogy utána már mást nem is használtam.
Mikor az autóm fékeiről írtam véleményt, akkor kérted, hogy írjak a versenymotoromon lévő FÉK-ről is. Sajnos nem tudtam korábban időt szakítani rá, de remélem most is megfelel.
Tehát az ismeretségem, még az utcai motorozások korszakából van az EBC-vel, mivel akkoriban több márkát kipróbáltam, mert az utcán is szeretem a jó fékeket. Az EBC szinterbetét nagyon meggyőző volt és annyira bejött, hogy utána már mást nem is használtam.
Így mikor áttértem a pályázásra, nem volt kérdés, hogy milyen fékeket fogok használni. Tudtam, hogy a pályán a motorerőn kívül a fékeknek is komoly szerepe van, főleg amikor feszegeti az ember a határokat. Ugye ezt nem kell magyarázni…?
Amikor megvettem a Kawát az EBC X szériából választottam tárcsákat és hozzá FA utcai HH betéteket, de hamar kiderült, hogy a verseny betéteket nem véletlen találták ki. Talán öt alkalommal mentem pályára és ahogy egyre gyorsabb lettem, már éreztem is, hogy kell az EPFA verseny HH betét. Aztán megrendeltem tőled ezeket és azóta minden tökéletes, mert ezek jobban bírják a kínzást, elmelegedés nélkül, pedig én osztom ám rendesen, (sajnos túl korán fékezek) persze a tárcsák is kapnak, de nincs kopás, megégés és kotyogás azoknál sem. Ja a betétekben 9 pályanap és 5 verseny van, de szerintem 2-3 napot kibírnak még, ami azért durva.
Nem vagyok profi, csak hobbi motoros 🙂 akinek fontos, hogy mindig meg tudjon állni és persze a pályán minél jobb időt menni!
Üdv, Tamás
Somogyzsitfa