Motor fékcsőHARLEY DAVIDSONFLHR/FLHR-I Road King Non ABS (3 Line Kit) (1994-2007)

HARLEY DAVIDSON FLHR/FLHR-I Road King Non ABS (3 Line Kit) (1994-2007) vágólapra másolva!

EBC motor fékcső, acélhálós fékcső, teflon fékcső, fékalkatrész: HARLEY DAVIDSON FLHR/FLHR-I Road King Non ABS (3 Line Kit) (1994-2007)

Motor fékcső szettek első tengely

EBC BLM5010-3F acélhálós teflon fékcső, fémhálós teflon fékcső, fém fékcső készlet előrevágólapra másolva!

    • Megnövelt teherbírása miatt, sport és verseny igénybevételhez is alkalmas.
    • Nincs tágulása, tehát precízen közvetíti a legapróbb nyomásváltozást is.
    • A benne lévő anyagok nem öregednek, és ez miatt végtelen az élettartama.
    • Nemesacél sajtolt idomokkal gyártják és többszörös túlnyomáson tesztelik.
    • Csakis gyári méretű (nem átalakított jármű), gumicsövei helyére beépíthető!

    Az adott jármű típustól függően változik a beépített fékcsövek darabszáma.

    A cikkszám kötőjele utáni szám a csövek darabszámát jelzi, az „F” = első szett.

    Fékcsöveket minden esetben csak szakemberrel szereltess a járművedbe!

    FONTOS INFORMÁCIÓ!

    Magyarországon jelenleg nincs érvényes közúti engedély egyetlen fémhálós fékcsőhöz sem, hacsak nem gyári alkatrészként szerelték azt a járműbe.

    Ezért nincs engedély az EBC fémhálós fékcsövekhez sem, tehát közúton nem használhatók!

    • Megnövelt teherbírása miatt, sport és verseny igénybevételhez is alkalmas.
    • Nincs tágulása, tehát precízen közvetíti a legapróbb nyomásváltozást is.
    • A benne lévő anyagok nem öregednek, és ez miatt végtelen az élettartama.
    • Nemesacél sajtolt idomokkal gyártják és többszörös túlnyomáson tesztelik.
    • Csakis gyári méretű (nem átalakított jármű), gumicsövei helyére beépíthető!

    Az adott jármű típustól függően változik a beépített fékcsövek darabszáma.

    A cikkszám kötőjele utáni szám a csövek darabszámát jelzi, az „F” = első szett.

    Fékcsöveket minden esetben csak szakemberrel szereltess a járművedbe!

    FONTOS INFORMÁCIÓ!

    Magyarországon jelenleg nincs érvényes közúti engedély egyetlen fémhálós fékcsőhöz sem, hacsak nem gyári alkatrészként szerelték azt a járműbe.

    Ezért nincs engedély az EBC fémhálós fékcsövekhez sem, tehát közúton nem használhatók!

    • Jobb minőségű alapanyagok, precízebb nyomáspont érzet és nagyobb fékteljesítmény jellemzi ezeket a fékcső készleteket.
    • Különböző gyártók, különböző módon oldják meg a fékvezetékek elhelyezését a járművek szerkezeti elemein és ez miatt változik a felhasznált flexibilis fékcsövek darabszáma is. Ennek megfelelően az EBC készletekben is változik a fékcsövek száma.
    • A készletek cikkszámában lévő kötőjel után álló karakterek mutatják meg a csomagban lévő csövek darabszámát és azt, hogy első, hátsó vagy mindkét kerékhez tartoznak. - Méretpontos csövekből és a hozzájuk való tartozékokból áll a megnövelt teljesítményű készlet, így a fémhálós csöveket az eredeti gumi fékvezeték helyére, átalakítás nélkül szerelhetjük be. DE CSAK AZ EREDETI MÉRETŰ CSÖVEK HELYÉRE!!
    • A méretre gyártott rozsdamentes acélhálóval bevont tefloncsöveket és a gyárilag hozzájuk sajtolt nemesacél szerelvényeket egyenként tesztelik és közel 30 bar nyomás alatt tartják a szabványok által meghatározott ideig és csak ezt követően kerülnek csomagolásra.
    • A precíz technológiának és a felhasznált anyagok minőségének köszönhető, hogy a szakszerű beépítést követően, a jármű teljes élettartamáig használhatók maradnak ezek a csövek, amelyekre az EBC gyári garanciája 1 év vagy 15000km.

    Adatok betöltése ...

  • 81.000 Ft (br)KOSÁRBAEBC BLM5010-3F acélhálós teflon fékcső, fémhálós teflon fékcső, fém fékcső készlet előreIllusztráció!
    EBC BLM5010-3F acélhálós teflon fékcső, fémhálós teflon fékcső, fém fékcső készlet előreElső tengely

EBC Brakes kiegészítők

EBC LUBE001 szerelőpaszta féknyergekhez

    • Speciális tulajdonságaival kimondottan a féknyergek kenéséhez gyártják.
    • Kizárólag speciális pasztával szabad a féknyergek csapjait és sínjeit kenni.
    • A LUBE001 a féknyergek igen magas hőmérséklete miatt fokozottan hőálló.
    • Ne kend a dugattyú és fékbetét érintkező felületeire zajcsökkentés céljából.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Kenőanyag ne kerüljön a fékbetét vagy féktárcsa egymáshoz érintkező felületére!

    A féktárcsa és a kerékagy közé ezt a pasztát vagy bármely más zsírt, réz - bronz spray-t és kenhető anyagot felhordani TILOS!

    • Speciális tulajdonságaival kimondottan a féknyergek kenéséhez gyártják.
    • Kizárólag speciális pasztával szabad a féknyergek csapjait és sínjeit kenni.
    • A LUBE001 a féknyergek igen magas hőmérséklete miatt fokozottan hőálló.
    • Ne kend a dugattyú és fékbetét érintkező felületeire zajcsökkentés céljából.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Kenőanyag ne kerüljön a fékbetét vagy féktárcsa egymáshoz érintkező felületére!

    A féktárcsa és a kerékagy közé ezt a pasztát vagy bármely más zsírt, réz - bronz spray-t és kenhető anyagot felhordani TILOS!

    Ezt a kenőanyagot a speciális tulajdonságaival kimondottan a féknyergekhez fejlesztették, ezért kizárólag ilyen pasztával javasolt a féknyergek csapjait, csúszó hüvelyeit és sínjeit kenni. Ne kend fékdugattyúk és a fékbetétek érintkezési felületére sem, és a féktárcsák, kerékagyak illeszkedéséhez sem.

  • 490 Ft (br)KOSÁRBAEBC LUBE001 szerelőpaszta féknyergekhezIllusztráció!

EBC BF004 fékfolyadék általános használatra (DOT4) 250ml

    • A (DOT4) kategóriában magas forráspontú poliglikol alapú fékfolyadék.
    • Nem buborékosodik 268 °C száraz és 165 °C nedves tartományok között.
    • Normál és enyhén sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
    • Hidraulikus fék és kuplung rendszerbe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
    • Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!

    A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!

    • A (DOT4) kategóriában magas forráspontú poliglikol alapú fékfolyadék.
    • Nem buborékosodik 268 °C száraz és 165 °C nedves tartományok között.
    • Normál és enyhén sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
    • Hidraulikus fék és kuplung rendszerbe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
    • Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!

    A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!

    Nagyteljesítményű, és a kategóriájában talán egyedülállóan magas 268 °C (514 F) száraz és 165 °C nedves forráspontú glikol bázisú fékfolyadék, ami normál és sportos használatú autók és motorkerékpárok hidraulikus fék vagy kuplung rendszerébe ajánlott. Adalékainak köszönhetően kevesebb korrózió és lerakodás képződik a hidraulikus rendszeren belül, mint a gyengébb minőségű termékek esetében.

  • 1.990 Ft (br)KOSÁRBAEBC BF004 fékfolyadék általános használatra (DOT4) 250mlIllusztráció!

EBC BF005.1 fékfolyadék sport és általános használatra (DOT5.1) 500ml

    • Poliglikol alapú fékfolyadék az ESP, ASR és egyéb féksegéd technikákhoz.
    • Nem buborékosodik 270 °C száraz és 180 °C nedves tartományok között.
    • Normál és akár sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
    • Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
    • Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
    FIGYELJ!!!

    Nagyon veszélyes az a téves nézet, miszerint a DOT5.1-es fékfolyadék a DOT5-ös továbbfejlesztett változata. A neve azt sugallja ugyan, de ne dőljünk be ennek, mert az 5.1-es poliglikol bázisú, míg a DOT5-ösök szilikon bázisú. TILOS KEVERNI EZEKET!

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!

    A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!

    • Poliglikol alapú fékfolyadék az ESP, ASR és egyéb féksegéd technikákhoz.
    • Nem buborékosodik 270 °C száraz és 180 °C nedves tartományok között.
    • Normál és akár sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
    • Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
    • Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
    FIGYELJ!!!

    Nagyon veszélyes az a téves nézet, miszerint a DOT5.1-es fékfolyadék a DOT5-ös továbbfejlesztett változata. A neve azt sugallja ugyan, de ne dőljünk be ennek, mert az 5.1-es poliglikol bázisú, míg a DOT5-ösök szilikon bázisú. TILOS KEVERNI EZEKET!

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!

    A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!

    A DOT5.1-es fékfolyadék száraz forráspontja azonos a DOT4-essel, de adalékainak köszönhetően nedves forráspontja 165-ről, 180’C-ra emelkedett, ez miatt hosszabb ideig tartja azt a szintet, amíg nem képződnek benne buborékok. Ez a prémium folyadék az ESP és ASR és egyéb féksegéd technikával felszerelt járművekhez is alkalmas.

    Nagyon veszélyes az a téves nézet, miszerint a DOT5.1-es fékfolyadék a DOT5-ös továbbfejlesztett változata lenne, habár a neve ezt sugallja, de ne dőljünk be ennek, mert valójában ez a DOT4-es alapjaira épül és ugyanúgy poliglikol bázisú, éppen ezért a szilikon bázisú DOT5-öshöz semmi köze és tilos is keverni őket!

  • 5.490 Ft (br)KOSÁRBAEBC BF005.1 fékfolyadék sport és általános használatra (DOT5.1) 500mlIllusztráció!

EBC BF307+ verseny felhasználásra gyártott fékfolyadék 500ml

    • Poliglikol alapú fékfolyadék, amely nagyon magas hőmérsékletet is elvisel.
    • Verseny rendszerekhez készül 310°C (590 F) -nál magasabb forrásponttal.
    • Szélsőséges körülmények között is határozott fékkar és pedálérzetet nyújt.
    • Olyan teljesítményre fejlesztették, ahol a normál minőség már kevés.
    • Megszünteti a fékpedál vagy fékkar szivacsos, bizonytalan működését.
    • Normál felhasználásra is alkalmas, de ára miatt versenygépekbe használják.
    • Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
    • Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!

    A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!

    • Poliglikol alapú fékfolyadék, amely nagyon magas hőmérsékletet is elvisel.
    • Verseny rendszerekhez készül 310°C (590 F) -nál magasabb forrásponttal.
    • Szélsőséges körülmények között is határozott fékkar és pedálérzetet nyújt.
    • Olyan teljesítményre fejlesztették, ahol a normál minőség már kevés.
    • Megszünteti a fékpedál vagy fékkar szivacsos, bizonytalan működését.
    • Normál felhasználásra is alkalmas, de ára miatt versenygépekbe használják.
    • Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
    • Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!

    A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!

    Olyan hidraulikus verseny rendszerekhez készül ez a 310°C (590 F)-nál magasabb forráspontú glikol alapú fékfolyadék, amelyeknél nagyon magas hőmérsékletet is elvisel. Szélsőséges körülmények között és kiélezett helyzetekben is biztos fékkar és pedál érzetet nyújt használójának. Megszünteti a fékpedál vagy fékkar szivacsos, bizonytalan működését olyan terhelésnél is, ahol a normál minőség már kevésnek bizonyul.

  • 10.490 Ft (br)KOSÁRBAEBC BF307+ verseny felhasználásra gyártott fékfolyadék 500mlIllusztráció!

EBC Brakes logóval feliratozott bőrbarát BANDANA csősál

    • Praktikus kiegészítője lehet a motorosok ruházatának hidegben.
    • Védi a nyakad és az arcod egy részét is, ha feljebb húzod az orrod fölé.
    • Olyan spéci az anyaga, ami nem irritál és így melegben is használható.
    • Akár sportos utcai ruházathoz is illik, és még sapkát is csinálhatsz belőle.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    A kipufogógázok és a szálló por miatt érdemes szappanos vagy enyhén mosószeres langyos vízben sűrűn mosni.

    • Praktikus kiegészítője lehet a motorosok ruházatának hidegben.
    • Védi a nyakad és az arcod egy részét is, ha feljebb húzod az orrod fölé.
    • Olyan spéci az anyaga, ami nem irritál és így melegben is használható.
    • Akár sportos utcai ruházathoz is illik, és még sapkát is csinálhatsz belőle.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    A kipufogógázok és a szálló por miatt érdemes szappanos vagy enyhén mosószeres langyos vízben sűrűn mosni.

    Praktikus kiegészítője a motorosok ruházatának hidegben, de akár sportos utcai ruházathoz is illik, és még sapkát is csinálhatsz belőle. Melegen tartja a nyakad és akár az arcod egy részét is el tudod fedni vele, ha feljebb húzod az orrod fölé. Olyan spéci anyagból van, ami nem irritálja a bőrt és ezért akár melegben is használható.

  • 1.990 Ft (br)KOSÁRBAEBC Brakes logóval feliratozott bőrbarát BANDANA csősálIllusztráció!