Speciális tulajdonságaival kimondottan a féknyergek kenéséhez gyártják.
Kizárólag speciális pasztával szabad a féknyergek csapjait és sínjeit kenni.
A LUBE001 a féknyergek igen magas hőmérséklete miatt fokozottan hőálló.
Ne kend a dugattyú és fékbetét érintkező felületeire zajcsökkentés céljából.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!
Kenőanyag ne kerüljön a fékbetét vagy féktárcsa egymáshoz érintkező felületére!
A féktárcsa és a kerékagy közé ezt a pasztát vagy bármely más zsírt, réz - bronz spray-t és kenhető anyagot felhordani TILOS!
Speciális tulajdonságaival kimondottan a féknyergek kenéséhez gyártják.
Kizárólag speciális pasztával szabad a féknyergek csapjait és sínjeit kenni.
A LUBE001 a féknyergek igen magas hőmérséklete miatt fokozottan hőálló.
Ne kend a dugattyú és fékbetét érintkező felületeire zajcsökkentés céljából.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!
Kenőanyag ne kerüljön a fékbetét vagy féktárcsa egymáshoz érintkező felületére!
A féktárcsa és a kerékagy közé ezt a pasztát vagy bármely más zsírt, réz - bronz spray-t és kenhető anyagot felhordani TILOS!
Ezt a kenőanyagot a speciális tulajdonságaival kimondottan a féknyergekhez fejlesztették, ezért kizárólag ilyen pasztával javasolt a féknyergek csapjait, csúszó hüvelyeit és sínjeit kenni. Ne kend fékdugattyúk és a fékbetétek érintkezési felületére sem, és a féktárcsák, kerékagyak illeszkedéséhez sem.
A (DOT4) kategóriában magas forráspontú poliglikol alapú fékfolyadék.
Nem buborékosodik 268 °C száraz és 165 °C nedves tartományok között.
Normál és enyhén sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
Hidraulikus fék és kuplung rendszerbe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!
Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
A (DOT4) kategóriában magas forráspontú poliglikol alapú fékfolyadék.
Nem buborékosodik 268 °C száraz és 165 °C nedves tartományok között.
Normál és enyhén sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
Hidraulikus fék és kuplung rendszerbe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!
Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
Nagyteljesítményű, és a kategóriájában talán egyedülállóan magas 268 °C (514 F) száraz és 165 °C nedves forráspontú glikol bázisú fékfolyadék, ami normál és sportos használatú autók és motorkerékpárok hidraulikus fék vagy kuplung rendszerébe ajánlott. Adalékainak köszönhetően kevesebb korrózió és lerakodás képződik a hidraulikus rendszeren belül, mint a gyengébb minőségű termékek esetében.
Poliglikol alapú fékfolyadék az ESP, ASR és egyéb féksegéd technikákhoz.
Nem buborékosodik 270 °C száraz és 180 °C nedves tartományok között.
Normál és akár sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
FIGYELJ!!!
Nagyon veszélyes az a téves nézet, miszerint a DOT5.1-es fékfolyadék a DOT5-ös továbbfejlesztett változata. A neve azt sugallja ugyan, de ne dőljünk be ennek, mert az 5.1-es poliglikol bázisú, míg a DOT5-ösök szilikon bázisú. TILOS KEVERNI EZEKET!
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!
Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
Poliglikol alapú fékfolyadék az ESP, ASR és egyéb féksegéd technikákhoz.
Nem buborékosodik 270 °C száraz és 180 °C nedves tartományok között.
Normál és akár sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
FIGYELJ!!!
Nagyon veszélyes az a téves nézet, miszerint a DOT5.1-es fékfolyadék a DOT5-ös továbbfejlesztett változata. A neve azt sugallja ugyan, de ne dőljünk be ennek, mert az 5.1-es poliglikol bázisú, míg a DOT5-ösök szilikon bázisú. TILOS KEVERNI EZEKET!
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!
Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
A DOT5.1-es fékfolyadék száraz forráspontja azonos a DOT4-essel, de adalékainak köszönhetően nedves forráspontja 165-ről, 180’C-ra emelkedett, ez miatt hosszabb ideig tartja azt a szintet, amíg nem képződnek benne buborékok. Ez a prémium folyadék az ESP és ASR és egyéb féksegéd technikával felszerelt járművekhez is alkalmas.
Nagyon veszélyes az a téves nézet, miszerint a DOT5.1-es fékfolyadék a DOT5-ös továbbfejlesztett változata lenne, habár a neve ezt sugallja, de ne dőljünk be ennek, mert valójában ez a DOT4-es alapjaira épül és ugyanúgy poliglikol bázisú, éppen ezért a szilikon bázisú DOT5-öshöz semmi köze és tilos is keverni őket!
Poliglikol alapú fékfolyadék, amely nagyon magas hőmérsékletet is elvisel.
Verseny rendszerekhez készül 310°C (590 F) -nál magasabb forrásponttal.
Szélsőséges körülmények között is határozott fékkar és pedálérzetet nyújt.
Olyan teljesítményre fejlesztették, ahol a normál minőség már kevés.
Megszünteti a fékpedál vagy fékkar szivacsos, bizonytalan működését.
Normál felhasználásra is alkalmas, de ára miatt versenygépekbe használják.
Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!
Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
Poliglikol alapú fékfolyadék, amely nagyon magas hőmérsékletet is elvisel.
Verseny rendszerekhez készül 310°C (590 F) -nál magasabb forrásponttal.
Szélsőséges körülmények között is határozott fékkar és pedálérzetet nyújt.
Olyan teljesítményre fejlesztették, ahol a normál minőség már kevés.
Megszünteti a fékpedál vagy fékkar szivacsos, bizonytalan működését.
Normál felhasználásra is alkalmas, de ára miatt versenygépekbe használják.
Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!
Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
Olyan hidraulikus verseny rendszerekhez készül ez a 310°C (590 F)-nál magasabb forráspontú glikol alapú fékfolyadék, amelyeknél nagyon magas hőmérsékletet is elvisel. Szélsőséges körülmények között és kiélezett helyzetekben is biztos fékkar és pedál érzetet nyújt használójának. Megszünteti a fékpedál vagy fékkar szivacsos, bizonytalan működését olyan terhelésnél is, ahol a normál minőség már kevésnek bizonyul.
Praktikus kiegészítője lehet a motorosok ruházatának hidegben.
Védi a nyakad és az arcod egy részét is, ha feljebb húzod az orrod fölé.
Olyan spéci az anyaga, ami nem irritál és így melegben is használható.
Akár sportos utcai ruházathoz is illik, és még sapkát is csinálhatsz belőle.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!
A kipufogógázok és a szálló por miatt érdemes szappanos vagy enyhén mosószeres langyos vízben sűrűn mosni.
Praktikus kiegészítője lehet a motorosok ruházatának hidegben.
Védi a nyakad és az arcod egy részét is, ha feljebb húzod az orrod fölé.
Olyan spéci az anyaga, ami nem irritál és így melegben is használható.
Akár sportos utcai ruházathoz is illik, és még sapkát is csinálhatsz belőle.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!
A kipufogógázok és a szálló por miatt érdemes szappanos vagy enyhén mosószeres langyos vízben sűrűn mosni.
Praktikus kiegészítője a motorosok ruházatának hidegben, de akár sportos utcai ruházathoz is illik, és még sapkát is csinálhatsz belőle. Melegen tartja a nyakad és akár az arcod egy részét is el tudod fedni vele, ha feljebb húzod az orrod fölé. Olyan spéci anyagból van, ami nem irritálja a bőrt és ezért akár melegben is használható.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomAdatvédelmi irányelvek