EBC MD4008CC Sreetfighter & Custom Disc „úszó” féktárcsa Ø=300mm
- Felépítés: úszó
- Átmérő: 300 mm
- Belső átmérő: 61.2 mm
- Csavarok száma: 5 db
- Sík eltérés: 12,5 mm
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Streetfighter és Custom gépekhez illő, feltűnő megjelenést és nagyszerű fékhatást nyújtó, különleges féktárcsa, ami az edzett alumíniumból kialakított és tükörfényesre kipolírozott belső tányérjával, méltán kitűnik a többi tárcsa közül.
- Az EBC termékekre jellemző precíziós megmunkálás és egy szabadalmazott, nagyon tartós 9 darabból álló „S Drive” szegecsrendszer teszi jobbá ezt a féktárcsa szériát.
- A hullámos fékszalag hőkezelt, edzett rozsdamentes nemesacélból készül, amelyen hagyományos formába rendezett furatok tisztítják és hűtik az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- A kézzel szerelt egyedi S-Drive technológiát ennél a terméknél is bevetette az EBC és ez által műszakilag is kiváló, így a különleges esztétikai és magas szintű műszaki elvárások együtt valósultak meg ebben a tárcsa szériában.
- Gyors, nagysúlyú gépek féktárcsája és ezért akár motorkerékpár építők számára is egy nagyon színvonalas megoldás.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [32 modellnél]
- KAWASAKI GPZ 1100 (E1/E2) (1995-1997)
- KAWASAKI GPZ 900 R (A7) (1990-1996)
- KAWASAKI GPZ 900 R (ZX 900 A) (1998)
- KAWASAKI GTR 1000 (ZG 1000) (1994-2003)
- KAWASAKI KR-1S (C) (1990-1992)
- KAWASAKI W 650 (EJ 650) (1999-2005)
- KAWASAKI W 800 (2013-2019) ABS hátul dobfék
- KAWASAKI W 800 (2016-2021) ABS
- KAWASAKI W 800 (Café) (2011-2016)
- KAWASAKI W 800 (Special) (2012)
- KAWASAKI W 800 (Special) (2013-2016) ABS
- KAWASAKI ZL 400 (D1/D2) (1994-1995)
- KAWASAKI ZL 600 (B1 Eliminator) (1995-1997)
- KAWASAKI ZR 250 (A1-A5 Balius) (1991-1995)
- KAWASAKI ZR 250 (B6 Balius-II) (2002)
- KAWASAKI ZR 550 (B2/B3 Zephyr) (1991-1993)
- KAWASAKI ZR 550 (B4-B6 Zephyr) (1994-1999)
- KAWASAKI ZR 750 (Zephyr) (1991-1995)
- KAWASAKI ZR 750 (Zephyr) (1996-1998)
- KAWASAKI ZRX 400 (ZR 400 E1/E2) (1994-1995)
- KAWASAKI ZRX 400 (ZR 400 E3) (1996)
- KAWASAKI ZRX 400 (ZX 400) (1998-2001)
- KAWASAKI ZX-6R (ZX 600 F) (1995-1997)
- KAWASAKI ZXR 250 (1989-1990)
- KAWASAKI ZXR 250 (R) (1989-1990)
- KAWASAKI ZXR 400 (H1/H2) (1989-1990)
- KAWASAKI ZXR 400 (R J1) (1989)
- KAWASAKI ZXR 400 (R J2) (1990)
- KAWASAKI ZZ-R 400 (ZX 400) (1990-1992)
- KAWASAKI ZZ-R 400 (ZX 400) (1993-1999)
- KAWASAKI ZZR 250 (EX 250 H) (1990-2001)
- SUZUKI GSX 250 (ZR 250 C) (1987)
- 102.680 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM