Fék és kuplung alkatrészek gyármány és modell szerint
Fék és kuplung alkatrészek típus szerint
Autó fékbetét5480 Autó fékcső824 Autó féktárcsa4653 Autó kiegészítők5EBC Brakes fékbetét, féktárcsa, fékcső, kuplung alkatrészek
EBC BF004 fékfolyadék általános használatra (DOT4) 250ml
- A (DOT4) kategóriában magas forráspontú poliglikol alapú fékfolyadék.
- Nem buborékosodik 268 °C száraz és 165 °C nedves tartományok között.
- Normál és enyhén sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerbe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
- A (DOT4) kategóriában magas forráspontú poliglikol alapú fékfolyadék.
- Nem buborékosodik 268 °C száraz és 165 °C nedves tartományok között.
- Normál és enyhén sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerbe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
Nagyteljesítményű, és a kategóriájában talán egyedülállóan magas 268 °C (514 F) száraz és 165 °C nedves forráspontú glikol bázisú fékfolyadék, ami normál és sportos használatú autók és motorkerékpárok hidraulikus fék vagy kuplung rendszerébe ajánlott. Adalékainak köszönhetően kevesebb korrózió és lerakodás képződik a hidraulikus rendszeren belül, mint a gyengébb minőségű termékek esetében.
EBC BF005.1 fékfolyadék sport és általános használatra (DOT5.1) 500ml
- Poliglikol alapú fékfolyadék az ESP, ASR és egyéb féksegéd technikákhoz.
- Nem buborékosodik 270 °C száraz és 180 °C nedves tartományok között.
- Normál és akár sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Nagyon veszélyes az a téves nézet, miszerint a DOT5.1-es fékfolyadék a DOT5-ös továbbfejlesztett változata. A neve azt sugallja ugyan, de ne dőljünk be ennek, mert az 5.1-es poliglikol bázisú, míg a DOT5-ösök szilikon bázisú. TILOS KEVERNI EZEKET!
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
- Poliglikol alapú fékfolyadék az ESP, ASR és egyéb féksegéd technikákhoz.
- Nem buborékosodik 270 °C száraz és 180 °C nedves tartományok között.
- Normál és akár sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Nagyon veszélyes az a téves nézet, miszerint a DOT5.1-es fékfolyadék a DOT5-ös továbbfejlesztett változata. A neve azt sugallja ugyan, de ne dőljünk be ennek, mert az 5.1-es poliglikol bázisú, míg a DOT5-ösök szilikon bázisú. TILOS KEVERNI EZEKET!
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
A DOT5.1-es fékfolyadék száraz forráspontja azonos a DOT4-essel, de adalékainak köszönhetően nedves forráspontja 165-ről, 180’C-ra emelkedett, ez miatt hosszabb ideig tartja azt a szintet, amíg nem képződnek benne buborékok. Ez a prémium folyadék az ESP és ASR és egyéb féksegéd technikával felszerelt járművekhez is alkalmas.
Nagyon veszélyes az a téves nézet, miszerint a DOT5.1-es fékfolyadék a DOT5-ös továbbfejlesztett változata lenne, habár a neve ezt sugallja, de ne dőljünk be ennek, mert valójában ez a DOT4-es alapjaira épül és ugyanúgy poliglikol bázisú, éppen ezért a szilikon bázisú DOT5-öshöz semmi köze és tilos is keverni őket!
EBC BF307+ verseny felhasználásra gyártott fékfolyadék 500ml
- Poliglikol alapú fékfolyadék, amely nagyon magas hőmérsékletet is elvisel.
- Verseny rendszerekhez készül 310°C (590 F) -nál magasabb forrásponttal.
- Szélsőséges körülmények között is határozott fékkar és pedálérzetet nyújt.
- Olyan teljesítményre fejlesztették, ahol a normál minőség már kevés.
- Megszünteti a fékpedál vagy fékkar szivacsos, bizonytalan működését.
- Normál felhasználásra is alkalmas, de ára miatt versenygépekbe használják.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
- Poliglikol alapú fékfolyadék, amely nagyon magas hőmérsékletet is elvisel.
- Verseny rendszerekhez készül 310°C (590 F) -nál magasabb forrásponttal.
- Szélsőséges körülmények között is határozott fékkar és pedálérzetet nyújt.
- Olyan teljesítményre fejlesztették, ahol a normál minőség már kevés.
- Megszünteti a fékpedál vagy fékkar szivacsos, bizonytalan működését.
- Normál felhasználásra is alkalmas, de ára miatt versenygépekbe használják.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
Olyan hidraulikus verseny rendszerekhez készül ez a 310°C (590 F)-nál magasabb forráspontú glikol alapú fékfolyadék, amelyeknél nagyon magas hőmérsékletet is elvisel. Szélsőséges körülmények között és kiélezett helyzetekben is biztos fékkar és pedál érzetet nyújt használójának. Megszünteti a fékpedál vagy fékkar szivacsos, bizonytalan működését olyan terhelésnél is, ahol a normál minőség már kevésnek bizonyul.
EBC BLA1001-4L acélhálós teflon fékcső, fémhálós teflon fékcső, fém fékcső 4 db-os készlet
- Megnövelt teherbírása miatt, sport és verseny igénybevételhez is alkalmas.
- Nincs tágulása, tehát precízen közvetíti a legapróbb nyomásváltozást is.
- A benne lévő anyagok nem öregednek, és ez miatt végtelen az élettartama.
- Nemesacél sajtolt idomokkal gyártják és többszörös túlnyomáson tesztelik.
- Csakis gyári méretű (nem átalakított jármű), gumicsövei helyére beépíthető!
Az adott jármű típustól függően változik a beépített fékcsövek darabszáma.
A cikkszám utolsó két karaktere jelzi a készletben található csövek számát.
Fékcsöveket minden esetben csak szakemberrel szereltess a járművedbe!
Magyarországon jelenleg nincs érvényes közúti engedély egyetlen fémhálós fékcsőhöz sem, hacsak nem gyári alkatrészként szerelték azt a járműbe.
Ezért nincs engedély az EBC fémhálós fékcsövekhez sem, tehát közúton nem használhatók!
- Megnövelt teherbírása miatt, sport és verseny igénybevételhez is alkalmas.
- Nincs tágulása, tehát precízen közvetíti a legapróbb nyomásváltozást is.
- A benne lévő anyagok nem öregednek, és ez miatt végtelen az élettartama.
- Nemesacél sajtolt idomokkal gyártják és többszörös túlnyomáson tesztelik.
- Csakis gyári méretű (nem átalakított jármű), gumicsövei helyére beépíthető!
Az adott jármű típustól függően változik a beépített fékcsövek darabszáma.
A cikkszám utolsó két karaktere jelzi a készletben található csövek számát.
Fékcsöveket minden esetben csak szakemberrel szereltess a járművedbe!
Magyarországon jelenleg nincs érvényes közúti engedély egyetlen fémhálós fékcsőhöz sem, hacsak nem gyári alkatrészként szerelték azt a járműbe.
Ezért nincs engedély az EBC fémhálós fékcsövekhez sem, tehát közúton nem használhatók!
- Jobb minőségű alapanyagok, precízebb nyomáspont érzet és nagyobb fékteljesítmény jellemzi ezeket a fékcső készleteket.
- Különböző gyártók, különböző módon oldják meg a fékvezetékek elhelyezését a járművek szerkezeti elemein és ez miatt változik a felhasznált flexibilis fékcsövek darabszáma is. Ennek megfelelően az EBC készletekben is változik a fékcsövek száma.
- A készletek cikkszámában lévő kötőjel után álló karakterek mutatják meg a csomagban lévő csövek darabszámát és azt, hogy első, hátsó vagy mindkét kerékhez tartoznak. - Méretpontos csövekből és a hozzájuk való tartozékokból áll a megnövelt teljesítményű készlet, így a fémhálós csöveket az eredeti gumi fékvezeték helyére, átalakítás nélkül szerelhetjük be. DE CSAK AZ EREDETI MÉRETŰ CSÖVEK HELYÉRE!!
- A méretre gyártott rozsdamentes acélhálóval bevont tefloncsöveket és a gyárilag hozzájuk sajtolt nemesacél szerelvényeket egyenként tesztelik és közel 30 bar nyomás alatt tartják a szabványok által meghatározott ideig és csak ezt követően kerülnek csomagolásra.
- A precíz technológiának és a felhasznált anyagok minőségének köszönhető, hogy a szakszerű beépítést követően, a jármű teljes élettartamáig használhatók maradnak ezek a csövek, amelyekre az EBC gyári garanciája 1 év vagy 15000km.
Adatok betöltése ...
EBC BLA1002-4L acélhálós teflon fékcső, fémhálós teflon fékcső, fém fékcső 4 db-os készlet
- Megnövelt teherbírása miatt, sport és verseny igénybevételhez is alkalmas.
- Nincs tágulása, tehát precízen közvetíti a legapróbb nyomásváltozást is.
- A benne lévő anyagok nem öregednek, és ez miatt végtelen az élettartama.
- Nemesacél sajtolt idomokkal gyártják és többszörös túlnyomáson tesztelik.
- Csakis gyári méretű (nem átalakított jármű), gumicsövei helyére beépíthető!
Az adott jármű típustól függően változik a beépített fékcsövek darabszáma.
A cikkszám utolsó két karaktere jelzi a készletben található csövek számát.
Fékcsöveket minden esetben csak szakemberrel szereltess a járművedbe!
Magyarországon jelenleg nincs érvényes közúti engedély egyetlen fémhálós fékcsőhöz sem, hacsak nem gyári alkatrészként szerelték azt a járműbe.
Ezért nincs engedély az EBC fémhálós fékcsövekhez sem, tehát közúton nem használhatók!
- Megnövelt teherbírása miatt, sport és verseny igénybevételhez is alkalmas.
- Nincs tágulása, tehát precízen közvetíti a legapróbb nyomásváltozást is.
- A benne lévő anyagok nem öregednek, és ez miatt végtelen az élettartama.
- Nemesacél sajtolt idomokkal gyártják és többszörös túlnyomáson tesztelik.
- Csakis gyári méretű (nem átalakított jármű), gumicsövei helyére beépíthető!
Az adott jármű típustól függően változik a beépített fékcsövek darabszáma.
A cikkszám utolsó két karaktere jelzi a készletben található csövek számát.
Fékcsöveket minden esetben csak szakemberrel szereltess a járművedbe!
Magyarországon jelenleg nincs érvényes közúti engedély egyetlen fémhálós fékcsőhöz sem, hacsak nem gyári alkatrészként szerelték azt a járműbe.
Ezért nincs engedély az EBC fémhálós fékcsövekhez sem, tehát közúton nem használhatók!
- Jobb minőségű alapanyagok, precízebb nyomáspont érzet és nagyobb fékteljesítmény jellemzi ezeket a fékcső készleteket.
- Különböző gyártók, különböző módon oldják meg a fékvezetékek elhelyezését a járművek szerkezeti elemein és ez miatt változik a felhasznált flexibilis fékcsövek darabszáma is. Ennek megfelelően az EBC készletekben is változik a fékcsövek száma.
- A készletek cikkszámában lévő kötőjel után álló karakterek mutatják meg a csomagban lévő csövek darabszámát és azt, hogy első, hátsó vagy mindkét kerékhez tartoznak. - Méretpontos csövekből és a hozzájuk való tartozékokból áll a megnövelt teljesítményű készlet, így a fémhálós csöveket az eredeti gumi fékvezeték helyére, átalakítás nélkül szerelhetjük be. DE CSAK AZ EREDETI MÉRETŰ CSÖVEK HELYÉRE!!
- A méretre gyártott rozsdamentes acélhálóval bevont tefloncsöveket és a gyárilag hozzájuk sajtolt nemesacél szerelvényeket egyenként tesztelik és közel 30 bar nyomás alatt tartják a szabványok által meghatározott ideig és csak ezt követően kerülnek csomagolásra.
- A precíz technológiának és a felhasznált anyagok minőségének köszönhető, hogy a szakszerű beépítést követően, a jármű teljes élettartamáig használhatók maradnak ezek a csövek, amelyekre az EBC gyári garanciája 1 év vagy 15000km.
Adatok betöltése ...
EBC BLA1003-4L acélhálós teflon fékcső, fémhálós teflon fékcső, fém fékcső 4 db-os készlet
- Megnövelt teherbírása miatt, sport és verseny igénybevételhez is alkalmas.
- Nincs tágulása, tehát precízen közvetíti a legapróbb nyomásváltozást is.
- A benne lévő anyagok nem öregednek, és ez miatt végtelen az élettartama.
- Nemesacél sajtolt idomokkal gyártják és többszörös túlnyomáson tesztelik.
- Csakis gyári méretű (nem átalakított jármű), gumicsövei helyére beépíthető!
Az adott jármű típustól függően változik a beépített fékcsövek darabszáma.
A cikkszám utolsó két karaktere jelzi a készletben található csövek számát.
Fékcsöveket minden esetben csak szakemberrel szereltess a járművedbe!
Magyarországon jelenleg nincs érvényes közúti engedély egyetlen fémhálós fékcsőhöz sem, hacsak nem gyári alkatrészként szerelték azt a járműbe.
Ezért nincs engedély az EBC fémhálós fékcsövekhez sem, tehát közúton nem használhatók!
- Megnövelt teherbírása miatt, sport és verseny igénybevételhez is alkalmas.
- Nincs tágulása, tehát precízen közvetíti a legapróbb nyomásváltozást is.
- A benne lévő anyagok nem öregednek, és ez miatt végtelen az élettartama.
- Nemesacél sajtolt idomokkal gyártják és többszörös túlnyomáson tesztelik.
- Csakis gyári méretű (nem átalakított jármű), gumicsövei helyére beépíthető!
Az adott jármű típustól függően változik a beépített fékcsövek darabszáma.
A cikkszám utolsó két karaktere jelzi a készletben található csövek számát.
Fékcsöveket minden esetben csak szakemberrel szereltess a járművedbe!
Magyarországon jelenleg nincs érvényes közúti engedély egyetlen fémhálós fékcsőhöz sem, hacsak nem gyári alkatrészként szerelték azt a járműbe.
Ezért nincs engedély az EBC fémhálós fékcsövekhez sem, tehát közúton nem használhatók!
- Jobb minőségű alapanyagok, precízebb nyomáspont érzet és nagyobb fékteljesítmény jellemzi ezeket a fékcső készleteket.
- Különböző gyártók, különböző módon oldják meg a fékvezetékek elhelyezését a járművek szerkezeti elemein és ez miatt változik a felhasznált flexibilis fékcsövek darabszáma is. Ennek megfelelően az EBC készletekben is változik a fékcsövek száma.
- A készletek cikkszámában lévő kötőjel után álló karakterek mutatják meg a csomagban lévő csövek darabszámát és azt, hogy első, hátsó vagy mindkét kerékhez tartoznak. - Méretpontos csövekből és a hozzájuk való tartozékokból áll a megnövelt teljesítményű készlet, így a fémhálós csöveket az eredeti gumi fékvezeték helyére, átalakítás nélkül szerelhetjük be. DE CSAK AZ EREDETI MÉRETŰ CSÖVEK HELYÉRE!!
- A méretre gyártott rozsdamentes acélhálóval bevont tefloncsöveket és a gyárilag hozzájuk sajtolt nemesacél szerelvényeket egyenként tesztelik és közel 30 bar nyomás alatt tartják a szabványok által meghatározott ideig és csak ezt követően kerülnek csomagolásra.
- A precíz technológiának és a felhasznált anyagok minőségének köszönhető, hogy a szakszerű beépítést követően, a jármű teljes élettartamáig használhatók maradnak ezek a csövek, amelyekre az EBC gyári garanciája 1 év vagy 15000km.
Adatok betöltése ...
EBC BLA1004-4L acélhálós teflon fékcső, fémhálós teflon fékcső, fém fékcső 4 db-os készlet
- Megnövelt teherbírása miatt, sport és verseny igénybevételhez is alkalmas.
- Nincs tágulása, tehát precízen közvetíti a legapróbb nyomásváltozást is.
- A benne lévő anyagok nem öregednek, és ez miatt végtelen az élettartama.
- Nemesacél sajtolt idomokkal gyártják és többszörös túlnyomáson tesztelik.
- Csakis gyári méretű (nem átalakított jármű), gumicsövei helyére beépíthető!
Az adott jármű típustól függően változik a beépített fékcsövek darabszáma.
A cikkszám utolsó két karaktere jelzi a készletben található csövek számát.
Fékcsöveket minden esetben csak szakemberrel szereltess a járművedbe!
Magyarországon jelenleg nincs érvényes közúti engedély egyetlen fémhálós fékcsőhöz sem, hacsak nem gyári alkatrészként szerelték azt a járműbe.
Ezért nincs engedély az EBC fémhálós fékcsövekhez sem, tehát közúton nem használhatók!
- Megnövelt teherbírása miatt, sport és verseny igénybevételhez is alkalmas.
- Nincs tágulása, tehát precízen közvetíti a legapróbb nyomásváltozást is.
- A benne lévő anyagok nem öregednek, és ez miatt végtelen az élettartama.
- Nemesacél sajtolt idomokkal gyártják és többszörös túlnyomáson tesztelik.
- Csakis gyári méretű (nem átalakított jármű), gumicsövei helyére beépíthető!
Az adott jármű típustól függően változik a beépített fékcsövek darabszáma.
A cikkszám utolsó két karaktere jelzi a készletben található csövek számát.
Fékcsöveket minden esetben csak szakemberrel szereltess a járművedbe!
Magyarországon jelenleg nincs érvényes közúti engedély egyetlen fémhálós fékcsőhöz sem, hacsak nem gyári alkatrészként szerelték azt a járműbe.
Ezért nincs engedély az EBC fémhálós fékcsövekhez sem, tehát közúton nem használhatók!
- Jobb minőségű alapanyagok, precízebb nyomáspont érzet és nagyobb fékteljesítmény jellemzi ezeket a fékcső készleteket.
- Különböző gyártók, különböző módon oldják meg a fékvezetékek elhelyezését a járművek szerkezeti elemein és ez miatt változik a felhasznált flexibilis fékcsövek darabszáma is. Ennek megfelelően az EBC készletekben is változik a fékcsövek száma.
- A készletek cikkszámában lévő kötőjel után álló karakterek mutatják meg a csomagban lévő csövek darabszámát és azt, hogy első, hátsó vagy mindkét kerékhez tartoznak. - Méretpontos csövekből és a hozzájuk való tartozékokból áll a megnövelt teljesítményű készlet, így a fémhálós csöveket az eredeti gumi fékvezeték helyére, átalakítás nélkül szerelhetjük be. DE CSAK AZ EREDETI MÉRETŰ CSÖVEK HELYÉRE!!
- A méretre gyártott rozsdamentes acélhálóval bevont tefloncsöveket és a gyárilag hozzájuk sajtolt nemesacél szerelvényeket egyenként tesztelik és közel 30 bar nyomás alatt tartják a szabványok által meghatározott ideig és csak ezt követően kerülnek csomagolásra.
- A precíz technológiának és a felhasznált anyagok minőségének köszönhető, hogy a szakszerű beépítést követően, a jármű teljes élettartamáig használhatók maradnak ezek a csövek, amelyekre az EBC gyári garanciája 1 év vagy 15000km.
Adatok betöltése ...
EBC BLA1005-4L acélhálós teflon fékcső, fémhálós teflon fékcső, fém fékcső 4 db-os készlet
- Megnövelt teherbírása miatt, sport és verseny igénybevételhez is alkalmas.
- Nincs tágulása, tehát precízen közvetíti a legapróbb nyomásváltozást is.
- A benne lévő anyagok nem öregednek, és ez miatt végtelen az élettartama.
- Nemesacél sajtolt idomokkal gyártják és többszörös túlnyomáson tesztelik.
- Csakis gyári méretű (nem átalakított jármű), gumicsövei helyére beépíthető!
Az adott jármű típustól függően változik a beépített fékcsövek darabszáma.
A cikkszám utolsó két karaktere jelzi a készletben található csövek számát.
Fékcsöveket minden esetben csak szakemberrel szereltess a járművedbe!
Magyarországon jelenleg nincs érvényes közúti engedély egyetlen fémhálós fékcsőhöz sem, hacsak nem gyári alkatrészként szerelték azt a járműbe.
Ezért nincs engedély az EBC fémhálós fékcsövekhez sem, tehát közúton nem használhatók!
- Megnövelt teherbírása miatt, sport és verseny igénybevételhez is alkalmas.
- Nincs tágulása, tehát precízen közvetíti a legapróbb nyomásváltozást is.
- A benne lévő anyagok nem öregednek, és ez miatt végtelen az élettartama.
- Nemesacél sajtolt idomokkal gyártják és többszörös túlnyomáson tesztelik.
- Csakis gyári méretű (nem átalakított jármű), gumicsövei helyére beépíthető!
Az adott jármű típustól függően változik a beépített fékcsövek darabszáma.
A cikkszám utolsó két karaktere jelzi a készletben található csövek számát.
Fékcsöveket minden esetben csak szakemberrel szereltess a járművedbe!
Magyarországon jelenleg nincs érvényes közúti engedély egyetlen fémhálós fékcsőhöz sem, hacsak nem gyári alkatrészként szerelték azt a járműbe.
Ezért nincs engedély az EBC fémhálós fékcsövekhez sem, tehát közúton nem használhatók!
- Jobb minőségű alapanyagok, precízebb nyomáspont érzet és nagyobb fékteljesítmény jellemzi ezeket a fékcső készleteket.
- Különböző gyártók, különböző módon oldják meg a fékvezetékek elhelyezését a járművek szerkezeti elemein és ez miatt változik a felhasznált flexibilis fékcsövek darabszáma is. Ennek megfelelően az EBC készletekben is változik a fékcsövek száma.
- A készletek cikkszámában lévő kötőjel után álló karakterek mutatják meg a csomagban lévő csövek darabszámát és azt, hogy első, hátsó vagy mindkét kerékhez tartoznak. - Méretpontos csövekből és a hozzájuk való tartozékokból áll a megnövelt teljesítményű készlet, így a fémhálós csöveket az eredeti gumi fékvezeték helyére, átalakítás nélkül szerelhetjük be. DE CSAK AZ EREDETI MÉRETŰ CSÖVEK HELYÉRE!!
- A méretre gyártott rozsdamentes acélhálóval bevont tefloncsöveket és a gyárilag hozzájuk sajtolt nemesacél szerelvényeket egyenként tesztelik és közel 30 bar nyomás alatt tartják a szabványok által meghatározott ideig és csak ezt követően kerülnek csomagolásra.
- A precíz technológiának és a felhasznált anyagok minőségének köszönhető, hogy a szakszerű beépítést követően, a jármű teljes élettartamáig használhatók maradnak ezek a csövek, amelyekre az EBC gyári garanciája 1 év vagy 15000km.
Adatok betöltése ...
EBC BLA1006-4L acélhálós teflon fékcső, fémhálós teflon fékcső, fém fékcső 4 db-os készlet
- Megnövelt teherbírása miatt, sport és verseny igénybevételhez is alkalmas.
- Nincs tágulása, tehát precízen közvetíti a legapróbb nyomásváltozást is.
- A benne lévő anyagok nem öregednek, és ez miatt végtelen az élettartama.
- Nemesacél sajtolt idomokkal gyártják és többszörös túlnyomáson tesztelik.
- Csakis gyári méretű (nem átalakított jármű), gumicsövei helyére beépíthető!
Az adott jármű típustól függően változik a beépített fékcsövek darabszáma.
A cikkszám utolsó két karaktere jelzi a készletben található csövek számát.
Fékcsöveket minden esetben csak szakemberrel szereltess a járművedbe!
Magyarországon jelenleg nincs érvényes közúti engedély egyetlen fémhálós fékcsőhöz sem, hacsak nem gyári alkatrészként szerelték azt a járműbe.
Ezért nincs engedély az EBC fémhálós fékcsövekhez sem, tehát közúton nem használhatók!
- Megnövelt teherbírása miatt, sport és verseny igénybevételhez is alkalmas.
- Nincs tágulása, tehát precízen közvetíti a legapróbb nyomásváltozást is.
- A benne lévő anyagok nem öregednek, és ez miatt végtelen az élettartama.
- Nemesacél sajtolt idomokkal gyártják és többszörös túlnyomáson tesztelik.
- Csakis gyári méretű (nem átalakított jármű), gumicsövei helyére beépíthető!
Az adott jármű típustól függően változik a beépített fékcsövek darabszáma.
A cikkszám utolsó két karaktere jelzi a készletben található csövek számát.
Fékcsöveket minden esetben csak szakemberrel szereltess a járművedbe!
Magyarországon jelenleg nincs érvényes közúti engedély egyetlen fémhálós fékcsőhöz sem, hacsak nem gyári alkatrészként szerelték azt a járműbe.
Ezért nincs engedély az EBC fémhálós fékcsövekhez sem, tehát közúton nem használhatók!
- Jobb minőségű alapanyagok, precízebb nyomáspont érzet és nagyobb fékteljesítmény jellemzi ezeket a fékcső készleteket.
- Különböző gyártók, különböző módon oldják meg a fékvezetékek elhelyezését a járművek szerkezeti elemein és ez miatt változik a felhasznált flexibilis fékcsövek darabszáma is. Ennek megfelelően az EBC készletekben is változik a fékcsövek száma.
- A készletek cikkszámában lévő kötőjel után álló karakterek mutatják meg a csomagban lévő csövek darabszámát és azt, hogy első, hátsó vagy mindkét kerékhez tartoznak. - Méretpontos csövekből és a hozzájuk való tartozékokból áll a megnövelt teljesítményű készlet, így a fémhálós csöveket az eredeti gumi fékvezeték helyére, átalakítás nélkül szerelhetjük be. DE CSAK AZ EREDETI MÉRETŰ CSÖVEK HELYÉRE!!
- A méretre gyártott rozsdamentes acélhálóval bevont tefloncsöveket és a gyárilag hozzájuk sajtolt nemesacél szerelvényeket egyenként tesztelik és közel 30 bar nyomás alatt tartják a szabványok által meghatározott ideig és csak ezt követően kerülnek csomagolásra.
- A precíz technológiának és a felhasznált anyagok minőségének köszönhető, hogy a szakszerű beépítést követően, a jármű teljes élettartamáig használhatók maradnak ezek a csövek, amelyekre az EBC gyári garanciája 1 év vagy 15000km.
Adatok betöltése ...
EBC BLA1007-4L acélhálós teflon fékcső, fémhálós teflon fékcső, fém fékcső 4 db-os készlet
- Megnövelt teherbírása miatt, sport és verseny igénybevételhez is alkalmas.
- Nincs tágulása, tehát precízen közvetíti a legapróbb nyomásváltozást is.
- A benne lévő anyagok nem öregednek, és ez miatt végtelen az élettartama.
- Nemesacél sajtolt idomokkal gyártják és többszörös túlnyomáson tesztelik.
- Csakis gyári méretű (nem átalakított jármű), gumicsövei helyére beépíthető!
Az adott jármű típustól függően változik a beépített fékcsövek darabszáma.
A cikkszám utolsó két karaktere jelzi a készletben található csövek számát.
Fékcsöveket minden esetben csak szakemberrel szereltess a járművedbe!
Magyarországon jelenleg nincs érvényes közúti engedély egyetlen fémhálós fékcsőhöz sem, hacsak nem gyári alkatrészként szerelték azt a járműbe.
Ezért nincs engedély az EBC fémhálós fékcsövekhez sem, tehát közúton nem használhatók!
- Megnövelt teherbírása miatt, sport és verseny igénybevételhez is alkalmas.
- Nincs tágulása, tehát precízen közvetíti a legapróbb nyomásváltozást is.
- A benne lévő anyagok nem öregednek, és ez miatt végtelen az élettartama.
- Nemesacél sajtolt idomokkal gyártják és többszörös túlnyomáson tesztelik.
- Csakis gyári méretű (nem átalakított jármű), gumicsövei helyére beépíthető!
Az adott jármű típustól függően változik a beépített fékcsövek darabszáma.
A cikkszám utolsó két karaktere jelzi a készletben található csövek számát.
Fékcsöveket minden esetben csak szakemberrel szereltess a járművedbe!
Magyarországon jelenleg nincs érvényes közúti engedély egyetlen fémhálós fékcsőhöz sem, hacsak nem gyári alkatrészként szerelték azt a járműbe.
Ezért nincs engedély az EBC fémhálós fékcsövekhez sem, tehát közúton nem használhatók!
- Jobb minőségű alapanyagok, precízebb nyomáspont érzet és nagyobb fékteljesítmény jellemzi ezeket a fékcső készleteket.
- Különböző gyártók, különböző módon oldják meg a fékvezetékek elhelyezését a járművek szerkezeti elemein és ez miatt változik a felhasznált flexibilis fékcsövek darabszáma is. Ennek megfelelően az EBC készletekben is változik a fékcsövek száma.
- A készletek cikkszámában lévő kötőjel után álló karakterek mutatják meg a csomagban lévő csövek darabszámát és azt, hogy első, hátsó vagy mindkét kerékhez tartoznak. - Méretpontos csövekből és a hozzájuk való tartozékokból áll a megnövelt teljesítményű készlet, így a fémhálós csöveket az eredeti gumi fékvezeték helyére, átalakítás nélkül szerelhetjük be. DE CSAK AZ EREDETI MÉRETŰ CSÖVEK HELYÉRE!!
- A méretre gyártott rozsdamentes acélhálóval bevont tefloncsöveket és a gyárilag hozzájuk sajtolt nemesacél szerelvényeket egyenként tesztelik és közel 30 bar nyomás alatt tartják a szabványok által meghatározott ideig és csak ezt követően kerülnek csomagolásra.
- A precíz technológiának és a felhasznált anyagok minőségének köszönhető, hogy a szakszerű beépítést követően, a jármű teljes élettartamáig használhatók maradnak ezek a csövek, amelyekre az EBC gyári garanciája 1 év vagy 15000km.
Adatok betöltése ...