EBC VR942 Scooter Disc „merev” kiképzésű robogó féktárcsa Ø=220mm
- Felépítés: merev
- Átmérő: 220 mm
- Belső átmérő: 60.2 mm
- Csavarok száma: 5 db
- Átalakítás nélkül beépíthető az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- Minden EBC robogó tárcsa használható szinter és rész szinter betéttel.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Ez a VR Scooter Disc egy nagyszerű, kedvelt termékünk, amely jelenleg a legkönnyebb sorozatban gyártott prémium minőségű robogó féktárcsánk, ami létezik első vagy hátsó és merev vagy úszó kivitelben.
- Az EBC Vee-Rotors nevezetű tárcsa család, erős sport és túra motorokhoz lett fejlesztve, ezeknek a termékeknek az egyedi formavilágát idézi a VR robogó, (Scooter) tárcsa.
- Rozsdamentes nemesacél alapanyagból készül, amit Németországból importálnak az EBC angliai üzemeibe, ahol precíz gépekkel, kész féktárcsává munkálják.
- Mivel hőkezelt és köszörült krómacél anyagból készült a fékszalagja, ezért szinter vagy részben szinter fékbetéttel is használhatjuk, így az öregebb robogókra is varázsolhatunk vele profi féket.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama is, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [5 modellnél]
- APRILIA Leonardo 125/150 (1996-1998)
- APRILIA Leonardo 125/150 (ST/SP) (1999-2004)
- APRILIA Leonardo 125 (2005-2006)
- APRILIA Leonardo 250 (ST/SP) (2000-2004)
- APRILIA Leonardo 300 (2005-2006)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [15 modellnél]
- APRILIA Scarabeo 125/150 (1999-2002)
- APRILIA Scarabeo 125/150 (GT) (2004-2006)
- APRILIA Scarabeo 125/200 (2003)
- APRILIA Sport City 125 (2004-2008)
- APRILIA Sport City 200 (2004-2008)
- APRILIA Sport City 250 ie (2006-2008)
- APRILIA Sport City Cube 125 (2008-2012)
- APRILIA Sport City Cube 200 (2008-2009)
- APRILIA Sport City Cube 250 (2008-2009)
- APRILIA Sport City Cube 300 (2008-2012)
- APRILIA Sport City Cube 300 (Blackline) (2011)
- DERBI Boulevard 125 (S) (2007)
- DERBI Rambla 125 (2008-2012)
- DERBI Rambla 250 i (2008-2009)
- DERBI Rambla 300 i (2010-2012)
- 19.220 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM