EBC MD4158 „merev” sima kerületű féktárcsa Ø=300mm
- Felépítés: merev
- Átmérő: 300 mm
- Belső átmérő: 130.2 mm
- Csavarok száma: 5 db
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Merev kiképzésű ez a sima kerületű féktárcsa, azokhoz a motorkerékpárokhoz, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű féktárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
- - Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
- A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és néhány százalékkal könnyebb a súlyuk is, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [15 modellnél]
- KAWASAKI V 900 D (Vulcan Classic LT) (2007-2010) USA
- KAWASAKI V 900C (Custom) (2007-2014)
- KAWASAKI VN 1600 (Classic) (2003-2008)
- KAWASAKI VN 1600 (Classic Tourer) (2005-2008)
- KAWASAKI VN 1700 (Classic) (2009)
- KAWASAKI VN 1700 (Classic) (2010-2014) ABS
- KAWASAKI VN 1700 (Classic Tourer) (2009)
- KAWASAKI VN 1700 (Classic Tourer) (2010-2014) ABS
- KAWASAKI VN 1700 (Voyager) (2009-2020) ABS
- KAWASAKI VN 1700 (Voyager Custom) (2011-2014)
- KAWASAKI VN 2000 (2004-2007)
- KAWASAKI VN 2000 (Classic) (2008-2009)
- KAWASAKI VN 900 (A6F Classic) (2006)
- KAWASAKI Vulcan (900 Classic- Classic LT-Custom) (2007-2021) minden modell
- KAWASAKI W 800 (2011-2012) szolid első tárcsa
- 75.720 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM