Ügyfélszolgálat - kapcsolat
logo image

Versenyzői vélemények

KÜLDJÖN JÓT VAGY ROSSZAT, MEGKÖSZÖNJÜK ÖNNEK!ugyfelszolgalat@ebcbrakes.hu
Várjuk az Ön tapasztalatát, véleményét és esetleg olyan hazai, külföldi fékteszteket vagy fórum bejegyzéseket amelyekben az EBC Brakes termékei szerepelnek.
2017 szeptember 15.

Ismét meggyőzött egy motorversenyzőt az EBC HH sorozatjelű szinterfém fékbetét.

Nemrég kerültünk kapcsolatba egy fiatal magyar tehetséggel, aki a nagyon erős Brit Superbike bajnokság meghódítására készül a közeljövőben. Angol csapatfőnöke ajánlotta Gyutai Adriánnak, hogy próbálja ki az EBC Brakes fékbetéteit, mert szerinte ezek nagyon jó minőségű és kedvező árú termékek. Ekkor keresett meg minket az ifjú paksi titán és egy garnitúra teljesen utcai FA-HH fékbetétet vásárolt, valamint megrendelt egy EPFA-HH készletet is, ami szintén utcai keverék, de már pályamotorozáshoz, versenyzéshez is alkalmas. Ígéretéhez híven megírta mindkét termékről a véleményét.

Gyutai Adrián első levele:

Sziasztok!
Hétvégén két napon keresztül nyüstöltük az utcai betétet, és meglepően jó volt. A gyárihoz képest nem volt érezhető különbség, szerintem legalább ugyanazt tudja. A második nap végén mentünk egy 10 körös versenyszimulációt, és nem sikerült elmelegítenem a féket, talán egy pici visszaesés volt az utolsó 1-2 körben. A fékerővel tejesen elégedett voltam, annak ellenére, hogy ez egy utcai betét. Már nagyon várom, hogy kipróbálhassam a pálya verziót, amitől egy picit jobb fékerőt várok, és meglátjuk, hogy a 14 körös versenyeket hogyan fogják bírni. Az eddigiek alapján biztos vagyok benne, hogy nem lesz vele gond.

A következő verseny a 4.-ei héten lesz, tehát jövő hétvégén. Addigra akkor elvileg megjöhet. Én szerda este indulok ki Rijekába és délután venném át a betéteket.

Üdv
Adrián #90

Gyutai Adrián második levele:

Sziasztok!
Küldöm akkor a mostani beszámolót és a képeket.
Pont úgy viselkedett a pálya betét, ahogyan vártam. A fékerő egy picivel jobb, és a fékhatás nagyon stabil. 15-20 kör versenyhasználat után sem változik meg a fék nyomáspontja, sem a fékerő nem változik. Egy kör alatt teljesen be tudtam koptatni és melegíteni, úgyhogy maximálisan meg vagyok vele elégedve.

Üdv
Adrián #90

2017 Gyutai Adrián Rijeka

2016 április 24.

Egy újabb terület az autó versenysportban, ahol EBC fékbetéteket használnak

FIA Swift Cup Europe a neve annak a versenysorozatnak, amiben egyre többen használják az EBC Brakes kék színű és ennek megfelelően Bluestuff névre hallgató verseny fékbetéteit. Ezekre a betétekre jellemző az a különleges tulajdonság, miszerint jéghidegen is rendkívüli fékhatása van és majdnem 1000Celsius fokig megmarad ez a jó tulajdonsága.

Swiftek EBC fékekkel

Budapest Motor Feszivál 2015 03.20-tól 22-ig

Az EBC gyár közútra és Off Road használatra készített termékei a kiálítás ideje alatt, akciós áron kaphatók a RedHot Motors standján!A színes Vee féktárcsák nem csak szép színeikkel tűnnek ki a konkurens gyártmányok közül, hanem spéci, ellapolt szegecselési technológiával is, aminek köszönhetően az élettartamuk minimum duplája bármely más hasonló termékhez képest. A kiállításon minden színes Vee féktárcsa egységesen 69.990 Huf-ért megrendelhető. A szállítási idő várhatóan 2-4 hét.

EBC VEE féktárcsák

2015 01.09.

Tim Gábor indul a Dubai 24 órás versenyen 2015.01.09.-én.

Az EBC fékekkel versenyző Tim Gábor 2014-ben nemcsak a bajnoki trófeát hódította el a SUZUKI RCM CUP-ban, hanem a fődíj is megillette, melynek értelmében indulhat a Dubai 24 órás futamon, amire 2015-ben 95 csapat nevezett. A brit APO Sport által felkészített autón Gábor három angol fiatal pilótával fog osztozni, akik a British GT4 bajnokságból érkeznek. Egy Endurance versenyzésre átalakított Renault Clio III-al csatáznak majd a kategóriájukban, ahol a mezőny hasonló autóval indul és összesen 19 csapattal kell összemérni tudásukat.

EBC Brakes szempontból nézve, azért érdekes ez a hosszú távú 24 órás verseny, mivel a Bluestuff és Orangestuff fékbetétek nagyon népszerűek az Endurance versenyzők között a tartósságuk miatt. Angliában és az USA-ban a versenycsapatok többsége EBC gyártmányú féktárcsákat és fékbetéteket használ.

EBC fékekkel a sivatagban

2014 november 20.

Egy újabb elégedett vásárlónk küldött dicsérő levelet Pécsről.

Bizony, hogy jó érzés a mindennapi hajtásunkban egy ilyen levelet megkapni, elolvasni és persze referenciának sem utolsó!

Tim Gábor

„Sziasztok.
Nem szoktam véleményeket írkálni, de úgy gondoltam hogy most veszem a fáradságot.
Skoda Felicia versenyautómba kerestem fékbetétet. Valami mást szerettem volna, mint amit mindenki használ, valami újdonságot, valami eltérőt a megszokottól, de nem találtam sehol olyat ami megbízhatónak tűnt volna. Aztán egyszercsak rátaláltam a Ti oldalatokra és jó benyomást keltett, így egyből meg is rendeltem a Yellowstuff fékbetéteket. Miután megérkezett, hamarosan össze is szereltük, a korábban megvásárolt új féktárcsákkal. Negatívumként annyit tudnék mondani hogy amíg be nem koptak rendesen (kb.250-300km), addig furcsa hangokat adott és néha már-már idegesítő volt, viszont amit utána kapunk érte cserébe az felülmúlhatatlan. Hidegen és melegen, de akár tűzforrón is olyan fékhatás van az autón, amit eddig sehol, semmilyen más fékbetéttel nem tapasztaltunk, ráadásul már több versenyen is bizonyított. Más betétet ezentúl nem fogok használni, mert az EBC minden szempontból jobb, mint az általam eddig  kipróbált egyéb fékbetétek.
Üdv, Sz Gergő"

Szia Kedves Gergő!
Köszönjük a dicsérő szavakat és reméljük, hogy hosszútávon elégedett leszel majd velünk és termékeinkkel
Amennyiben küldenél fényképeket az autóról és hozzájárulnál, akkor feltennénk weboldalunkra a véleményed
Tisztelettel:
Király László

2014 július 28.

Tim Gábor

Tim Gábor:
„ Ez egy közel utcai autó, csak a fékeink amik komolyabbak már és van egy rövidebb végáttételünk, meg műanyag a motorháztetőnk, de semmi extra. Talán a jövőben tudunk szerezni egy jóval erősebb motort, és a futóművel is tudunk foglalkozni és akkor már álmodozhatunk akár győzelemről is, de még nincs itt az ideje. Viszont élvezzük, és nyomjuk tovább, amikor csak lehetőségünk van rá!"

Tim Gábor nem Rally versenyző, de itt is megállja a helyét, ráadásul tiszteletreméltó hogy minden idejét az autóversenyzés oltárán áldoz fel. Hamarosan folytatja a gyorsasági szakágban a szereplését, hisz jelenleg 160pont birtokában vezeti az RCM Cup bajnokságot, és következik Slovakiaring. Tehát nincs megállás!

2014 junius 1.

Tolnai János a sivatagban motorozott EBC fékbetétekkel.

Már korábban hírt adtunk arról, hogy a Bamako Rally –n történt utazásához EBC fékbetéteket és tárcsákat választott Tolnai úr és csapata. Akkor az autójukról kaptunk egy fényképet, de a motoros kép, az valahogy el lett felejtve. Most viszont megkaptuk ezt is és mi azt gondoljuk, hogy egy ekkora sportteljesítmény megérdemli az ismételt figyelmet.
Még egyszer gratulálunk a kitartó munkához!
Ráadásul az is megtudtuk, hogy jövőre a Kínába készül motorral és autóval a csapat…

EBC 
fékekkel a sivatagban

2014 április 27.

Suzuki Swiftekkel versenyeznek az RCM Kupában és mindegyik autóban  EBC fékbetét van.

Igazán jóleső érzés hétről hétre látni a beszámolókat arról a versenysorozatról, amit szinte teljesen egyforma autókkal vívnak és mégis minden futam más. Az itt indulók „kamikaze” módjára vetik magukat az ellenfeleik után és csak a féktávokon vagy az íveken trükköznek, mert itt az „erő” csak korlátozottan segítheti a harcot…. Mert itt a kitartás és taktika helyettesíti a PÓWERT!! Azért is tetszik sokunknak, mert itt jóformán csak a versenyző ügyességén, találékonyságán múlik, hogy milyen eredményt ér el a szezon végére. Természetesen más tényezők is közrejátszanak, de most ezeket nem részletezném, mert a mi szempontunkból ezek nem számítanak. Nekünk EBC-seknek, azért különösen érdekes az RCM Kupa mert a szabályok értelmében azonos gumikkal és fékekkel kötelező minden itt induló járművet felszerelni. Így aztán különböző technikai és gazdasági szempontok mérlegelése után a Hankook és az EBC Brakes lett az udvari beszállítója ennek a kupasorozatnak, amit megtisztelőnek tartok a magam részéről. Remélem, hogy minden csapat elégedettséggel használja majd az EBC YellowStuff szériát, és a korábban már sokszor kiválóan szereplő DP41903R jelzésű fékbetéteink ismét bizonyítanak.

Király László

Látogasd meg az RCM weboldalát: https://www.rcmcup.com/

EBC fékes Swiftek

2014 április 27.

EBC kuplung tesztelve 350 lóerőig.

Sokszor kapunk olyan kérdést a vásárlóinktól, amire nehezen tudunk hiteles választ adni, bár mi tudjuk a választ, de alátámasztani, bizonyítani nem könnyű. A legtöbben arra kíváncsiak, hogy a termékeink valójában tudnak-e annyit vagy legalábbis megközelítőleg, mint egy gyári pótalkatrész. EBC fékalkatrészeket teszteltek már sok újságban, és az elért jó eredmények magukért beszélnek, viszont kuplungot még soha nem akart tesztelni senki. (bár mi szívesen adnánk termékeinket egy ilyen megmérettetéshez)
Ezt a tesztet nem mi kértük, hanem az élet hozta…

EBC kuplung 350 
LE-höz

Nem is igazi teszt ez, de azért nem kell szégyenkeznünk miatta, sőőőőt!!!! Néhány éve megkeresett Borsay Szabolcs a Dragbike bajnok, aki azt mesélte, miközben annak örül, hogy a motorja egyre izmosabb, mindinkább az nyomasztja, hogy miféle kuplung oldja majd meg a közel 350 lóerő biztonságos adagolását a hátsó kerékre. Én azt mondtam gondolkodás nélkül, hogy EBC. Eleinte még azt gondoltuk, hogy akár minden futam után, de jobb esetben versenyenként ki kell majd cserélni a lamellákat az iszonyatos terhelés miatt, de tévedtünk, mert megdöbbentően bírták az egyszerű parafás tárcsák a kiképzést. Szabolcs először az olcsóbb, és nem a kevláros verziót próbálta ki, mert azt gondolta, hogy a sűrű cserélés miatt ez gazdaságosabb lesz így, aztán annyira elégedett volt, hogy maradt végleg a parafa mellett. Remélem, nem túl nagyképű, ha azt mondom: Aki arra kíváncsi, hogy mit tud egy EBC kuplunglamella, hát olvassa el a fentieket.

EBC kuplung Borsay

2014 március 21.

Bamakóban is megállták a helyüket az EBC fékalkatrészek.

Még decemberben keresett meg bennünket a nagy kalandra készülő Tolna Jancsi, aki régi motoros cimboránk, hogy szívesen tesztelné a termékeinket sivatagi körülmények között, mivel elindulnak barátjával, egy Toyota autóval és persze egy Honda motorral a Bamako Rallyn.
Nem támogatást kért, hanem megbízható fékalkatrészre volt szüksége és mi azonnal igent mondtunk...

Kedves Kiru!
Sikeresen hazaértünk a Bamako rallyról. Szeretném tudatni Veled, hogy a nálad vásárolt EBC gyártmányú, Toyota LandCruiser féktárcsák és fékbetétek, valamint a Honda XR 650 R fékbetétek kitűnőre vizsgáztak. A rogyásig megpakolt Toyota közel 4 tonnás súlyát játszi könnyedséggel fékezték a homokban és fokozott igénybevétel mellett is maximális adagolhatóság jellemezte a fékeket. Túlmelegedés nélkül és közel 20 ezer kilométeren keresztül is kiválóan zabolázták meg az autót és a gyári betétekkel szemben is végig bírták a versenyt, ráadásúl a sivatagi körülmények ellenére meglepő, hogy gyakorlatilag most is 50%-os állapotban vannak a betétek. Szóval, ezúton is szeretném megköszönni a segítséget és a nagyon jó minőségű alkatrészeket.

Üdözlettel :Tolnai János

Budapest-Bamako Rally

2013 november 27.

Chrobák Jani EBC fékekről alkotott véleménye a negyedik szezon végén.

Most már 4. éve hogy az EBC verseny fékbetéteit használom és így több motorban is kipróbáltam ezeket a nagyszerű termékeket.
2010-ben egy Suzuki GSX-R 600-al versenyeztem és erről köztudott, hogy az első fékei nem a legacélosabbak. Nekem ennek ellenére nem volt semmi bajom, mert csodát tettek vele az EBC verseny EPFA betétek és így soha nem lepett meg verseny közben sem, amikor eléggé extrém igénybevételnek volt kitéve a lényegesen erősebb motorral versenyző ellenfelek miatt.
2011-ben Yamaha R6 motorban használtam és tavalyi évet is egy R6-oson csináltam végig, elég sok verseny hétvégével és az EBC fékem továbbra is hozta a formáját. Aztán 2012-ben a legújabb GPFA verseny betétet is volt alkalmam kipróbálni, ami kellemes meglepetést okozott, mert még harapósabb lett a fékem, így az év második felét már az új fejlesztéssel versenyeztem végig.
2013-ban már nem volt kérdés, hogy az új Kawába GPFA betétek kerüljenek és így az elmúlt szezont is tökéletesen teljesítették. Több alkalommal volt szerencsém új betéteket használni és ezeket sokszor a verseny előtti percekben tettük be. Ilyenkor a bejáratásra nem marad túl sok idő, tehát a felvezető körön 2-3-szor óvatosan megvasaltam a nyers párnákat, aztán már teljes terheléssel használhattam is a féket. Az újabb fejlesztésű betétek még harapósabb féket eredményeztek, amikor elkezdem a féktávot, de ez nem zavaróan, hirtelen, hanem nagyon jól kontrollálhatóan érkezik a kerekekre és ezáltal csökken a féktáv. Ami még nagyon fontos, hogy egy 18 körös verseny legvégén is számíthatok pontosan ugyanarra a fékhatásra, mint amit az első körben tapasztalok és ez csak nagyon kevés fékbetétről mondható el. Ráadásul amikor fogytán van már a betét, akkor nagyon kontrollálhatóan, időben jelzi ezt és nem hirtelen tűnik el a fékhatás, mint azt már sokszor tapasztalhattam korábban használt fékbetéteknél.

Chrobák Jani EPFA

Chrobák János
2013 május 3.

Lévai Zoltán új Suzuki Ignis-ét EBC Yellowstuff fékbetétek lassítják.

A Hungaroringen mutatkozott be Zoltán ezzel a vadonatúj versenyautóval. Az első verseny mindkét futamán indult és kategóriájában meg is szerezte az első győzelmet. Az első napon a nyerő pozícióért folytatott harcban, nem sokkal a verseny vége előtt szétrobbanó kuplungja miatt kényszerült a verseny feladására, ám a második nap meghozta a sikert és diadalmasan állhatott fel a dobogó legfelső fokára.

Ignis EBC 
fékekkel

Nemsokára megkérdezzük Lévai urat, hogy miért EBC fékek mellett tette le a voksot.
Az EBC Brakes munkatársai addig is a háttérből további sikereket kívánnak Lévai Zolinak!

2013 április 19.

EBC fékekkel a kerékpáron.

Szia Laci!
Ahogy tavaly megbeszéltük, most megírom a kerékpár betétekkel való tapasztalataimat. Amint az időjárás megengedte kipróbáltam mind a piros, mind a zöld betétet, elől és hátul is. A piros, az a "félfémes" (részben szinter), betét mindenhol megállta a helyét, ez az a fékhatás végre, amire nagyon vágytam már régóta! Azonnal harap, hidegen és melegen egyaránt, valamint elmelegíteni is szinte lehetetlen. A fékerő még a nagyobb hőterhelések ellenére sem változott. A Zöld (organikus), nálam hátul már kevésbé teljesített jól, de tulajdonképp ezt is vártam tőle az összetételéből fakadóan, mivel ezek a műgyantás betétek köztudottan nem kedvelik a nagyobb hőt. Elől viszont hasonlóan jól fogott mint a piros változat. Súlyomból és stílusomból fakadóan, valamint a hazai pályák adottságai miatt elég keveset nyúlok az első fékhez, így a zöld maradt elől és a piros hátul. Összességében teljes mértékben meg vagyok velük elégedve, azt hozták, amit vártam tőlük és a gyári betéteken jócskán túltesznek. Ahogy megyünk bele a szezonba, a kopásról is lesznek már tapasztalataim. Őszintén szólva, még azt sem bánnám, ha jobban kopnának, mint az eddig kipróbált betétek, amennyiben egész élettartamuk alatt tudják hozni majd ezt a jó teljesítményt!

Üdv: Norbi
Pécs

EBC 
fékekkel kerékpáron

2013 április 19.

Az R2 Motorsport Team EBC fékbetéteket használ a 2013-as szezonban.
És már le is aratták az első babérokat, illetve serlegeket!

Chrobák Jani barátunk, aki a tavalyi évben EBC fékekkel vezette diadalra a motorkerékpárját az Alpok-Adria Bajnokságban, idén az R2 csapatban folytatja a versenyzést. És, hogy mennyire volt Janika elégedett az EBC GPFA verseny fékbetétekkel? Nagyon!!! Talán más, nem is igazolhatná jobban mint az a tény, hogy az egész R2 csapat mostantól ezekkel az EBC verseny alkatrészekkel fékezi gépeit. Az alábbi beszámolót kaptuk a napokban.

Remekül sikerült az R2 Motorsport Team első bevetése!
Hét kupa került a csapat birtokába

R2 Motorsport Team

Hosszas várakozások után a hazai motoros szezon is elkezdődött, mégpedig a Slovakia-Ringen, ahol a kapkodós előkészületek, és a tesztek szinte teljes hiánya ellenére remekül mutatkozott be az R2 Motorsport Team. A 2012-ben Alpok - Adriát nyerő Chrobák János például kettősgyőzelmet szerzett a hatszázasok mezőnyében, ahol több, papíron erősebb versenygépet is legyőzött. Csapattársa, Tarjányi Ádám sajnos sokkal balszerencsésebb volt, hiszen az első megmérettetésen elesett, a másodikon pedig, bár a hazai értékelésben nyolcadikként zárt, végig a futómű beállításaival küzdött. Az R2 orosz motorosa, Stefanov Roman a szlovák bajnokságon indult, ám versenymasinája folyamatos technikai problémái miatt végül feladta a küzdelmet. Az ezresek között Rosivall Ágoston szerzett győzelmet az alakulatnak, aki vasárnap is megismételte bravúrját, sőt Stock gépével több Superbike-os ellenféllel is kemény csatát vívott. A BMW-t használó Németh Róbert hasonlóan jó tempót diktált, szombaton ugyanis a mezőny végéről zárkózott fel, míg vasárnap harmadik lett a magyar érékelésben. A csapat tehát kiválóan teljesített első éles bevetésén, és hét megszerzett kupájával az istállók számára kiírt versenyt is megnyerte, ezért a motorosok már most izgatottan várják az Alpok - Adria idei első megmérettetését, ahol még felkészültebben veszik majd célba a dobogós helyezéseket.

Ágoston EBC 
fékekkel Chrobak EBC fékekkel Németh EBC fékekkel

2013 január 25.

A RetroCar Racing csapat autóiban tesztelték az EBC Yellow és Blue Stuff fékbetéteket.

Tavaly a versenyszezon vége felé hívott fel egy úriember, aki elmondta, hogy cége régebbi BMW autókból készít versenyzésre alkalmas járműveket, amelyekkel különböző gyorsasági futamokon száguldoznak versenyzői. Az interneten talált ránk és elmondása szerint, sok féle fékbetéttel szerzett már tapasztalatokat, viszont az EBC-t még nem használta, de szívesen tenne egy próbát. Annál is inkább örültem ennek a megkeresésnek, mert csapatról, és nem pedig egyetlen autóról van szó az ő esetükben. Több jármű és több pilóta egy csapaton belül, ez egyenlő a nagyobb hitelességgel.
Ők biztos, hogy nem váltanának a megszokott fékbetétjükről, hogyha nem győzi meg őket egy másik márka. És az is biztos, hogy amennyiben váltanak, annak megvan a komoly magyarázata.
Ezért aztán nagyon vártam a visszajelzést Dévai Úrtól.

Szia,
ahogy megbeszéltük, itt a verseny utáni tapasztalataimat küldöm.
Megkésve bár, de törve nem, végre hazaértünk.

EBC fékekkel 
megy a BMW

2 garnitúra EBC Brakes fékbetét tesztelésére kaptunk kedvezményes lehetőséget az importőrtől.
A teszteket egy BMW318is Gr.A és egy BMW 325i Challenge versenyautóval végeztük versenykörülmények között.
Teljesítményben a 325i kicsit erősebb és nehezebb is, viszont a féktárcsák mindkét autón azonos márkájúak és paraméterűek voltak minden tekintetben.
A Blue Stuff a könnyebb súlyú 318is-be, a Yellow Stuff a 325i-be került bele.
Érzésem szerint a Blue Stuff kicsit kevésbé volt érzékeny a hőmérséklet változásaira és szinte midig egyformán teljesített.
A Yellow Stuff a Pannoniaringen kapott egy teljes napos kiképzést, ahol tapasztalataink alapján, az első fékek hőmérséklete elérheti az 500-600 Celsius fokot is verseny közben, és ezt a betét simán bírta, viszont érezhető volt, hogy ezeket a fékeket mindenféleképpen meg kellett melegíteni, különben hidegen gyengébb volt a fékhatás, de melegen jól működtek. Jelentős kopás egyik betét esetében sem tapasztalható és a fékpor mennyisége is hasonló az eddig használt, ismert márkákhoz képest.
Tapasztalataink határozottan pozitívak és a jövő szezont ilyen betétekkel kezdjük.

Zsolt Devai
RetroCar Restoration & Racing
Web: www.rcr.hu

2013 január 12.

Motocross versenypályákon is elégedettek az EBC fékekkel.

Egy ismeretlen telefonszámról hívtak a napokban és amikor felvettem, egy kedves fiatal férfihang: „Jó napot, Lécz Gergely Cross versenyző vagyok”, mutatkozott be. Én nagyon örültem ennek a hívásnak, mert hallomásból tudtam, hogy Gergő, talán a legtehetségesebb magyar krosszozó napjainkban.
Rövid beszélgetés után kiderült, hogy az ifjú versenyző már korábban is használta az EBC Brakes fékeit és olyan pozitív tapasztalatai vannak, ami miatt a 2013-as szezonban is az EBC Brakes FA-R vagy az MXS-HH jelzésű fékbetét keverékeit választaná segítőtársként.
Nagyon jól esett ez a beszélgetés, mert Gergő bizalma nem lehet véletlen...

A kitűzött cél az Ő esetében nem kevesebb, mint a bajnoki cím megszerzése, és ha ehhez az általa már kipróbált EBC termékeket választja, az egy megtisztelő minőség visszaigazolás!

Amikor elköszöntünk megígérte, hogy kapok tőle infókat.

Szia Laci!
Tegnapi beszélgetésünkre hivatkozva küldök néhány adatot és egy fotót magamról, valamint írtam néhány gondolatot is az EBC-s tapasztalataimról. Az FA-R szinter fékbetétekkel mentem eddig és amint az eredményekből látszik jól kijöttünk egymással, az EBC meg én. Ezért gondoltam, hogy a következő szezonban ismét ezt a márkát választanám. Már korábban is hallottam az EBC-s MXS jelzésű csúcs betétekről, amit Te is említettél tegnap és azt is tudom, hogy Amerikában a versenyzők nagy többsége ezzel megy. Bár igaz, hogy az ottani pályák nagyon mások, mint a hazaiak, de természetesen elfogadom az ajánlatodat és szívesen tesztelem majd az új motoromon, ezeket az extrém fékbetéteket is. A megszerzett tapasztalataimat pedig megosztom veletek.
Motoros üdvözlettel, Gergő

Motocross versenypályákon is elégedettek az EBC fékekkel

Lécz Gergely (26 év) Motocross versenyző
csapat: Flex-Oxxo Energy drink KTM Gödöllő Team
motor: KTM 350 SXF
honlap: www.leczgergely.com
facebook: https://www.facebook.com/leczgergely?ref=hl
2010-ben negyedik lettem a Magyar bajnokságban egy Suzuki RMZ450 nyergében.
2011-es szezonomat tönkre tette egy kulcscsonttörés, de azért volt egy futamgyőzelmem.
2012-ben Magyar Motocross Bajnokság 2. és a Sprintcross Kupasorozat 1. helyét szereztem meg.

2013 január 02.

Ismét Autocross és Klenáncz Szabolcs, aki EBC fékbetétekkel fékezi a Buggyt.

Már régebben megérkeztek a szerény, szűkszavú információk Klenánczné Judittól, aki nem más, mint az ifjú bajnok édesanyja. Kicsit megkésve, de most közzétesszük ezeket a híreket.

Korábban már írtunk arról, hogy 2012-ben a Buggy 1600 kategóriában egy 14 éves, és így, szokatlanul fiatal versenyző foglalta el a bajnoki „trónt” Magyarországon. A legfrissebb hírek szerint pedig a nemzetközi mezőnyben is megvillantotta Szabi többször az oroszlánkörmeit és három alkalommal dobogóra is állhatott már EB futam után! Ez önmagában is szép hír lenne, de mi azért foglalkozunk a témával részletesebben, mert egy kicsit érintettek vagyunk az általa használt EBC fékbetétek révén.

EBC fékekkel megy Klenáncz Szabolcs

Nem ritka, hogy motorkerékpár fékalkatrészeket használnak az Cross autók építésénél, ezért kerülhetett Szabi autójába is ilyen munkahenger és ezért használ motoros fékbetéteket. Az EBC kínálatából többféle (organikus, részben szinter és szinter), betét is számításba jöhet, ami erre a célra megfelelő és nyilván, Szabolcs és szerelői, megtalálták a nekik legalkalmasabb keveréket, ahogy azt az elért eredményei is mutatják. Természetesen tudjuk, hogy nem a fékbetét miatt érte el ez a tehetséges fiatalember a fantasztikus eredményeit és azt is tudjuk, hogy csupán egy pici rész az egész gépezetből a fék. Viszont azt is tudjuk, hogy minden egyes alkotóelemnek is megvan a maga felelőssége. Mi pedig ennek az apró részegységnek a jó minőségét és jó működését próbáljuk szavatolni.

Gratulálunk az eddigi eredményekhez… és HAJRÁ SZABI!!!

Magyar Köztársaság Országos Bajnokság: 2009. év 1. hely (Amatőr Autocross)
Magyar Köztársaság Országos Bajnokság: 2010. év 1. hely (Divízió junior)
Magyar Köztársaság Országos Bajnokság: 2011. év 7. hely (Buggy 1600)
Magyar Köztársaság Országos Bajnokság: 2012. év 1. hely (Buggy 1600)

2012 Európa Bajnokság Junior Buggy futamai:

Franciaország 3. hely (Saint Martin Valveroux)
Franciaország 3. hely (Saint Igny De Vers)
Magyarország 3. hely (Nyirád)

Bajnok lett EBC 
fékekkel

2012 december 26.

A Supermoto szakágból érkezett visszajelzés egy versenymotor szerelőtől.

Több éve vagyunk "EBC-s kapcsolatban" Bárczi Lacival, aki hétköznap egy biztonsági cégnél szereli a futár és őr motorokat.
Hétvégén pedig versenyszerelőként áll a pálya szélén és szurkol versenyzőjének, aki a jelek szerint eredményesen meccsel.
Laci régóta elégedetten szereli az EBC fékalkatrészeket a szolgálati motorokba, de a közelmúltban úgy döntött, hogy letesztelik a verseny betéteinket is.

Sziasztok!
Küldtem egy képet a versenyzőnkről, miközben a pályán vágtat és a motorján ott virít az EBC-s matricátok!
Ez a fotó az Osztrák Supermoto bajnokság 2012.09.30.-i futamán készült, a Wachauringen, Melkben.
A pilóta ez után a csata után, nagyon dicsérte az EBC GPFA 218 2HH első betéteket, amit tőletek rendeltem!
Mivel korábban, éveken keresztül más gyártó betéteit használtuk és elégedettek is voltunk vele, így egy kicsit izgultam az első EBC-s próbálkozás alkalmával. A feszültség gyorsan oldódott, mert az első körök után elismerően bólogatott Márk és a nap végére már egyértelmű dicséretett kaptak a GPFA-HH verseny fékbetétek.
Eléggé mérvadónak tartom Márk véleményét, mert már 2009 óta szerelem a motorját és azóta megjártuk az Osztrák a Magyar a Cseh és a Szlovák bajnokságok futamait.
Üdv: Laci

EBC 
fékekkel megy a KTM

Szia Laci!
Köszönjük az infót és gratulálunk Márknak.
De ki ez a fiatalember?
És hogyhogy Ausztriában versenyez?

Hello Kiru, akkor még infó és kép!
Kecskeméti Márk a neve és 24 éves, tehetséges fiatalember.
Ausztriában van olyan bajnokság, ami igazán kihívás. Ennyi!

EBC 
fékekkel versenyez Márk

Ami az eredményeket illeti, én 2009 augusztus óta szerelek a Márknak, akkor éppen az osztrák nemzeti bajnoksággal együtt megrendezett Motorrad Magazin Kupa közepén tartottunk. Egy kis motortuning után a következő három versenyen elért dobogós helyezéseknek köszönhetően az év utolsó versenyén Melkben megnyerte a versenysorozatot és elhoztuk a MOTORRAD MAGAZIN KUPÁT! 2010-ben az osztrák nemzeti bajnokságot céloztuk meg az S1,S2 kategóriában(450ccm alatti és 450 feletti).Továbbá indultunk a magyar bajnokság magyar és szlovák futamain is, illetve a cseh bajnokság egy futamán Cheb-ben. A magyar bajnokságban 2010-ben elsők lettünk, Ausztriában meg benne voltunk az első 10-ben, ami az év végi versenyen az 5.-6. pozíciót jelentette. A múlt évben, és az idén nem versenyeztünk rendszeresen, csak néhány alkalommal (2011 április Gyöngyös szlovák bajnokság futamán,leelőzve az előző évi osztrák S2 bajnokát, 1-hely). Indultunk a MAMI által rendezett Bátrak Versenyén Balassagyarmaton, amit a Supermoto kategóriában 2010-ben, és 11-ben is megnyert Márk, (övé volt az abszolút legjobb idő). Tavaly és idén hazai motoros, és autós rendezvényeken próbálta népszerűsíteni a Supermoto szakágat úgy, hogy motoros oktatásokat szervez, kisebb-nagyobb sikerrel, (Supermoto-suli, illetve különböző Driftnapok). A napokban újjáalakult a Magyar Supermoto Szövetség, és ő is elnökségi tag lett, így a jövőben reméljük, hogy felkavarodik a magyar Supermotozás évek óta pangó állóvize.
A Motorról egy pár szó: KTM 450 SMR 2008 70 LE, az összes futómű, fék, motor és kipufogó tuninggal, ami létezik hozzá, így hát nagyon gyors, ( KELL BELE A JÓ FÉKBETÉT!) Apropó, eladó lesz a motor egy 2011-es 350SXF KTM krossz motorral Együtt, és jövőre a legújabb, befecskendezős SMR lesz az új versenymotorunk.

Bárczi László
Budapest

2012 december 3.

Stratégiai szövetséget kötöttünk a VEZESD.HU-val.

Hosszú ideje tartó tárgyalások előzték meg, hogy mi, vagyis az EBC lett az "udvari beszállítója" ennek az extrém autóparkkal rendelkező és extrém tevékenységet folytató vállalkozásnak. Mi szép kihívásnak éreztük, hogy bivalyerős, épített autókra és különleges igénybevételhez kell megbízható fékeket szállítanunk. Ők pedig értékelve az EBC Brakes termékeinek műszaki paramétereit és ismerve a saját igényeiket, minket választottak.

Magyarországon a leggyorsabb autókat a VEZESD.HU kínálja tesztvezetésre és ráadásul ezt a szolgáltatásukat bárki igénybe veheti. Ők az egyetlen olyan lehetőség hazánkban, ahol az ilyen autók erejét és menettulajdonságait korlátlanul kipróbálhatják a tesztvezetők, akár végsebességben, akár gyorsulásban vagy lassulásban.

Különleges a kínálatuk:
Az Ariel Atom és a Factory Five GTM világszerte ritkaság és a 911 Carrera sem egy járvány.
Európában csupán 3 országban létezik bárki számára vezethető Ariel Atom.
Factory Five GTM autóból, viszont a világon ez az első amit mindenki tesztelhet!
A nagy klasszikust, a Porsche 911 Carrera-t pedig, már én is vezettem álmomban.

A FACTORY FIVE GTM AZ USA EGYIK LEGJOBB ÉPÍTETT AUTÓJA. A VILÁG LEGJOBB AUTÓS MŰSORAIBAN 100-200 MILLIÓ FT ÉRTÉKŰ SZUPERSPORT AUTÓKKAL HASONLÍTJÁK ÖSSZE!

Factory Five GTM EBC fékekkel

Amitől különleges:
  • A világon egyedül csak Magyarországon próbálható ki!
  • Rendkívüli légellenállása miatt – mindössze 108cm magas – 300km/h főlé gyorsítható!
  • Pár száz db fut belőle a világon
Műszaki adatok
  • Motorblokk: Chevrolet Corvette V8 – 5700ccm
  • Az autó súlya: 950kg
  • Teljesítmény: 405Le
  • Gyorsulás: 0-100km/h – 3mp, Végsebesség: 300km/h felett
  • Fékek: EBC GD tárcsák és DP Redstuff betétek
  • Futómű: Koni gátló, Eibach rugókkal
  • Sebességváltó: 6 sebességes, manuális
2012 november 1.

Tamás írt véleményt, aki hobbi versenyző és így pályán, de közúton is, sőt az autójában is EBC fékeket használ.

Szia Laci!
Mikor az autóm fékeiről írtam véleményt, akkor kérted, hogy írjak a versenymotoromon lévő FÉK-ről is. Sajnos nem tudtam korábban időt szakítani rá, de remélem most is megfelel.
Tehát az ismeretségem, még az utcai motorozások korszakából van az EBC-vel, mivel akkoriban több márkát kipróbáltam, mert az utcán is szeretem a jó fékeket. Az EBC szinterbetét nagyon meggyőző volt és annyira bejött, hogy utána már mást nem is használtam.
Így mikor áttértem a pályázásra, nem volt kérdés, hogy milyen fékeket fogok használni. Tudtam, hogy a pályán a motorerőn kívül a fékeknek is komoly szerepe van, főleg amikor feszegeti az ember a határokat. Ugye ezt nem kell magyarázni...?

Kawasaki EBC fáékbetétekkel és féktárcsákkal

Amikor megvettem a Kawát az EBC X szériából választottam tárcsákat és hozzá FA utcai HH betéteket, de hamar kiderült, hogy a verseny betéteket nem véletlen találták ki. Talán öt alkalommal mentem pályára és ahogy egyre gyorsabb lettem, már éreztem is, hogy kell az EPFA verseny HH betét. Aztán megrendeltem tőled ezeket és azóta minden tökéletes, mert ezek jobban bírják a kínzást, elmelegedés nélkül, pedig én osztom ám rendesen, (sajnos túl korán fékezek) persze a tárcsák is kapnak, de nincs kopás, megégés és kotyogás azoknál sem. Ja a betétekben 9 pályanap és 5 verseny van, de szerintem 2-3 napot kibírnak még, ami azért durva.
Nem vagyok profi, csak hobbi motoros :) akinek fontos, hogy mindig meg tudjon állni és persze a pályán minél jobb időt menni!
Üdv, Tamás
Somogyzsitfa
2012 október 28.

Autocross, Buggy, Klenáncz, Szabolcs és Dömsöd szavakkal bővítjük most az EBC házi szótárát.

Igen már évek óta vásárolnak Klenencz Úrék a Cross autóikba EBC szinter fékbetéteket tőlünk, de még sohasem érdekelt annyira a dolog, hogy utána nézzek a tevékenységüknek és szégyellem is magam ez miatt most rendesen.
Mert az már figyelmet érdemel önmagában, hogy apa és fia, egy bajnokságban és ellenfélként versenyeznek.... Húúú ez nagyon komoly! Ugye?
Na innen folytatjuk, amikor megérkezik az anyag, amit Klenáncz József, Szabolcs édesapja ígért.

Autócross bajnok EBC fáékbetétekkel

2012 október 26.

Egyik EBC termékeket forgalmazó kereskedő kollégánk levele a Bluestuff fékbetétekről.

Adamo, vagyis polgári nevén Juhász Ádám évekkel ezelőtt, elsők között lett viszonteladónk.
Ő maga is használja az EBC termékeket és azt vallja, hogy amit saját autójára is szívesen felszerel az ember, azt már nyugodt lelkiismerettel kínálja másoknak.
Beszélgettünk a napokban és megkértem, hogy bírja rá a rendszeresen Bluestuff verseny fékbetéteket vásárló ismerősét, egy rövid vélemény megírására. Erre Ő, rázta a fejét. "Az kizárt, hogy Béla írjon, de felhívom és én majd leírom amit mond".
Gondoltam, hogy ebből úgy sem lesz semmi... aztán tessék!

Szia Kiru!

Tegnap végre sikerült felhívnom Béla barátomat aki már évek óta használja az EBC Bluestuff verseny fékbetéteket. Amatőr pályaversenyeken indul a saját autójával, ami egy BMW M3 CSL kompresszoros 510LE-s csoda gép.

BMW M3 CSL kompresszoros 510LE-s csoda gép

Elbeszélgettünk az autóról egy kicsit, aztán az idei versenyeiről és végül hosszasan elemezgettük a Bluestuff fékbetétekkel szerzett tapasztalatait, mert ugye ezért kerestem.
Elmondta, hogy versenyző társai sokszor nem értik, hogyan képes olyan rövid féktávokat venni a kanyarok előtt... (mi tudjuk)
Béla korábban már minden fékbetét márkát kipróbált, amit szokás használni ebben a sportban.
Aztán mikor mondtam neki, hogy be tudom szerezni az EBC verseny betéteit is, kért egy garnitúrát tesztelni. Nagyon jók voltak a benyomásai már az első próbán és ráadásként örült a kedvezőbb áraknak is, ami ugye egy ilyen költséges sport esetében nagyon fontos tényező.
Már korábban is mondtam neked, hogy nagyon elégedett volt az EBC DP5689 betétekkel is, viszont az új DP5689NDX-et még jobban dicséri.
Tapasztalatai szerint, nagyon jól fogtak a régebbi keverékű betétek is, de azokat hosszabban kellett melegíteni, ellenben az új fejlesztésű NDX betétek, sokkal előbb érik el az üzemi hőmérsékletet és az sem elhanyagolandó, hogy az áruk közben nem változott. Sajnálattal említette viszont, hogy jelenleg nem készít az EBC féktárcsát ehhez az autóhoz, mert talán azzal még jobb is lehetne a fék, mint most a gyári tárcsákkal és a Bluestuff betétekkel. Minden esetre, ahogy kaphatók lesznek az EBC sport tárcsák, azt a verziót is ki szeretné próbálni.
A beszélgetésben azt fogalmazta meg az amúgy szűkszavú Béla, hogy nagyon elégedett az EBC Bluestuff betétekkel.

További szép napot!
Üdv,
Adamo/Carstyling
STREETFLASH TUNING CLUB

2012 szeptember. 19.

BAJNOK LETT CHROBÁK JÁNOS, AKI EBC FÉKEKKEL LASSÍTOTTA VERSENYMOTORJÁT A 2012-es SZEZONBAN!!!

Ezennel gratulálunk a csodálatos eredményhez és büszkék vagyunk, hogy jó célt szolgált a támogatásunk.
Az alábbi levelet a benne lévő beszámolóval, videóval most kaptuk Janitól.

Szia Kiru!
Vége lett az idei alpok adria szezonnak. Az utolsó futamot az elmúlt hétvégén rendezték meg az olaszországi Adria pályán. A kategóriámban SST 600-ban 3 ember volt esélyes a bajnoki cím megszerzésére. Én második helyen álltam a ponttáblázatban 5 pont lemaradással. A futam nagyon jól sikerült, megnyertem, és ezzel a győzelemmel az egész éves bajnokságban is az élen végeztem, Alpok Adria Bajnok lettem! A következő két linken a beszámolóm, illetve a versenyről készült on-board videóm látható.

Beszámolóm:
https://www.facebook.com/notes/chrob%C3%A1k-j%C3%A1nos-119/20120914-16-9-alpok-adria-futam-adria-ring/468955993125944?notif_t=like

On-Board videó:

Üdvözlettel,

Chrobák Jani
www.chrobakjanos.hu

www.facebook.com/chrobak119

2012 szeptember 3.

Tim Gábor autóversenyző rövid beszámolója az EBC fékbetétekről

Most kaptuk az alábbi beszámolót Bende Imre "Emerico" -tól, aki Tim Gábor menedzsere.
Ismerkedjen meg Ön is jobban tevékenységükkel itt: ( https://timgabor.hu/gabortim2010/ ).

Az elismerő szavak, ettől a nagyon tehetséges fiatalembertől rendkívül értékesek számunkra, annál is inkább, mert még ezelőtt soha nem használt EBC fékalkatrészeket.
És mi a legérdekesebb?

Az hogy véletlen folytán, egy kölcsönbe kapott Suzuki versenyautóban lévő Yellowstuff fékbetétek révén ismerte meg az EBC Brakes termékeit!

Három versenyen ment ezzel az autóval és benne az EBC betétekkel Gábor.
A tapasztalatainak leírását mi kértük, miután megtudtuk, hogy elégedett volt a fékkel.
Ahogy Ő leírta néhány mondatban az eseményeket mi úgy tesszük közzé ezennel.

Sziasztok!

Ahogy azt ígértem, itt küldöm Gábor rövid beszámolóját a versenyekről, ahol EBC fékkel ment.

"A Red Bull Ring-en az EBC Yellow Stuff fékeit használtuk, és kiválóan üzemeltek. Sikerült megnyernem az időmérést, majd az első futamot is nagy előnnyel.
A második versenyen a boxból kellett a mezőny után indulnom és 14 bravúros előzést bemutatva a 4. lettem! Ami külön említést érdemel, hogy a legtöbb előzést féktávon tudtam végrehajtani.
Harmadik alkalommal egy rallye-sprint versenyen indultam nemrég, szintén EBC Yellow Stuff betétekkel, ahol egy kategóriával följebb nevezve, a Suzuki Swift Sport-al megnyertem a 2000ccm-es kategóriát!"

Imre Bende
management
www.timgabor.hu

EBC win