Vélemények, tesztek, írások
EBC fékek és a V osztályos Mercedes, vagyis mikróbusz tapasztalatok
Én egy közel 200LE-s és 2,5tonnás mikróbusszal járok Ultimax2 betétekkel és alap tárcsákkal. Amennyiben elérhető lett volna akkoriban ehhez az autóhoz sport fékbetét pl. Yellowstuff, akkor talán ki sem próbáltam volna ezeket az alap, fekete fékbetéteket, de miután nem volt más választási lehetőség ezért ez került az autómba. Több év tapasztalata után kijelentem, hogy az […]
Elolvasom »131 000Km az új rekord nálunk, és erről az alábbiak szerint értesültünk.
Rolanddal történt levélváltásunkat változtatás nélkül tesszük közzé az alábbiakban. Sziasztok! Csak érdekességképpen küldök pár képet. Nézzétek meg, hogy a Redstuff betét és a Zimmermann Sport tárcsa így néz ki 3 év és 131 ezer km után! A tárcsa gyárilag 25 mm vastag, most 24,4 mm. Nem vitás, hogy az EBC betét kíméli a tárcsát! Nagyon […]
Elolvasom »A pulzálás, remegés, rázás talán örökös téma marad
Valószínű, hogy soha nem fogunk megszabadulni a DTV problémától, mert ritkábban ugyan, de mostanában is kapunk az alábbihoz hasonló leveleket. Ráadásul olyan szervizekből írnak, akik már hosszú ideje partnereink, de mégsem mérik meg az oldalütést a tárcsa beépítésekor. Persze utólag már hiába mérik, mert ekkor már belekopott a mélyedés a tárcsa felületébe. Ilyenkor már csak […]
Elolvasom »A fékút teszt, ami elképesztő különbségeket mutat!
Ki hinné, hogy 100-ról 0-ra, az egyik autónak 34 méter elég, míg a másiknak meg 70 méter út is kevés? Nemrég találtuk ezt a cikket, és annak ellenére, hogy ez nem egy friss írás, nagyon is aktuális, és talán örökre az is marad. Aktuális, hiszen midig lesznek és voltak különbségek a járművek fékrendszerei között, és […]
Elolvasom »Az EBC kerékpár Redstuff fékbetéteit próbálgattuk, és erről írtam véleményt
Bizonyára sokan szembesültek már azzal a problémával a „lejtőző szakágakban”, hogy a megfelelő fékbetét márkájának és típusának kiválasztása nem is olyan egyszerű feladat. Egy jobb minőségű gyantás fékbetét első nekifutásra megfelelőnek tűnhet. Aztán a pálya néhány első féktávjánál ugyan kellő fékerőt biztosít, de egy picit hosszabb pályán a kezdeti pozitív tulajdonsága az ellenkezőjére fordulhat, […]
Elolvasom »Mit tudnak a sportfékbetétek és -féktárcsák?
A vezess.hu online magazinban találtuk ezt a cikket az EBC fékekről. A fékrendszer megfelelő állapota a biztonság egyik alapja, és minél jobb teljesítményű egy fékrendszer, annál könnyebben, gyorsabban fékezhető egy jármű. Az EBC sportfékbetét, féktárcsa ezt a magas fokú biztonságot és teljesítményt kínálja. Ez egy önnyű kétrészes féktárcsa alumínium aggyal. A […]
Elolvasom »A „Bike EBC Brakes” Goldstuff szinter kerékpár, MTB fékbetéteket teszteltem
„Ez a fékbetét nem melegszik el…” Ezzel a gondolattal és egy szett első ás hátsó EBC Goldstuff szinter fékbetéttel vágtam neki a Szlovákiában található Malá Lučivná Dh pályájának. Aki esetleg ismeri a környéket, tudhatja, hogy ezen a pályán 500 méter a szintkülönbség és a pálya hossza 2 km. A pálya nem elnyújtott, de […]
Elolvasom »A megfelelő fékbetét kiválasztása a motoros EBC termékek közül
Motorkerékpár fékbetétek megválasztása: Az EBC fékbetétek különböző igénybevételhez több féle anyagkeverékekből készülnek, amelyekről a termékleírásokban találsz részletes információt és ennek alapján tudod eldönteni, hogy az elvárásaidnak melyik a legmegfelelőbb. Amennyiben választási segítségre van szükséged, az ügyfélszolgálatunknak írj ímélt vagy hívd munkatársainkat az ott található telefonszámokon. Régen minden járműbe dobféket szereltek, […]
Elolvasom »Garanciális alapfeltétel a szakszerű féktárcsa felszerelés és ellenőrzés
GARANCIÁLIS ALAPFELTÉTEL A SZAKSZERŰ FÉKTÁRCSA FELSZERELÉS ÉS ELLENÖRZÉS EBC Brakes gyári garancia az autós termékek esetében a vásárlástól számított 6 hónapig vagy 15 000km megtételéig érvényes. Használat során kialakuló DTV (Disc Thickness Variation) = változó vastagságú tárcsa miatti reklamációkat a gyártó elutasítja! Ez azt jelenti, hogy nincs garancia azokra a féktárcsákra, amelyeknél […]
Elolvasom »Dr. Pordán Mihály “Fékdörzsölés” című írása az Autótechnika szaklapból
Aki a fék témában a menõk között akar maradni, rendszeresen be kell ülnie az iskolapadba. Nemcsak az új fékrendszerek, mint az elektrohidraulikus üzemi (EHB) és az elektromechanikus parkoló (EMB) fék követelik meg az állandó továbbképzést, hanem az alapvetõ ismereteket sem haszontalan idõnként felfrissíteni. A hagyományos fékek is mindig új kihívást támasztanak a mûhelyek […]
Elolvasom »