- Felépítés: hűtött
- Átmérő: 400 mm
- Csavarok száma: 5 db
- Vastagság új/min: /34 mm
- A konkurencia elemzése után kezdtek munkálkodni az EBC mérnökei.
- Minden apró részletét tökéletesre alakították a tervezés időszakában.
- A felhasznált anyagok tekintetében is mindent gondosan kiválasztottak.
- Prémium minőségű anyagokból nagyon precíz megmunkálással készítik.
- Kilógrammokkal könnyebb lehet, mint a legtöbb hagyományos féktárcsa.
- Tesztelések után az állítják, hogy jelenleg nincs jobb a kategóriájában.
Az EBC féktárcsáiról nem csak a gyártó állítja, hogy nagyon jók.
Vásárlói visszajelzések, fórumok bejegyzései, tesztek, cikkek, erősítik meg az állítást!
Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Figyelj saját érdekedben! Felszereléskor mérőórával kell ellenőrizni, hogy a fékbetéttel érintkező felületén kevesebb, mint 0,06mm legyen az oldalütése, mert ha ettől nagyobb, akkor néhány ezer km után vibrációt okozhat fékezés közben!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Az EBC féktárcsák gyártója csak az ÚJ és EBC fékbetétekkel bejáratott és használt féktárcsákra vállal garanciát!
Verseny célokra és pályanapokra használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Felépítés: hűtött
- Átmérő: 400 mm
- Csavarok száma: 5 db
- Vastagság új/min: /34 mm
- A konkurencia elemzése után kezdtek munkálkodni az EBC mérnökei.
- Minden apró részletét tökéletesre alakították a tervezés időszakában.
- A felhasznált anyagok tekintetében is mindent gondosan kiválasztottak.
- Prémium minőségű anyagokból nagyon precíz megmunkálással készítik.
- Kilógrammokkal könnyebb lehet, mint a legtöbb hagyományos féktárcsa.
- Tesztelések után az állítják, hogy jelenleg nincs jobb a kategóriájában.
Az EBC féktárcsáiról nem csak a gyártó állítja, hogy nagyon jók.
Vásárlói visszajelzések, fórumok bejegyzései, tesztek, cikkek, erősítik meg az állítást!
Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Figyelj saját érdekedben! Felszereléskor mérőórával kell ellenőrizni, hogy a fékbetéttel érintkező felületén kevesebb, mint 0,06mm legyen az oldalütése, mert ha ettől nagyobb, akkor néhány ezer km után vibrációt okozhat fékezés közben!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Az EBC féktárcsák gyártója csak az ÚJ és EBC fékbetétekkel bejáratott és használt féktárcsákra vállal garanciát!
Verseny célokra és pályanapokra használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Speciális kialakítása miatt általános és verseny használatra is alkalmas, ez a szegecsekkel összekapcsolt, két részből álló, teljesen úszó-lebegő féktárcsa, viszont közúti engedélyekkel jelenleg nem rendelkezik.
- Eloxált, kemény alumínium ötvözetből készített tárcsaagyat rozsdamentes nemesacél szegecsek kötik össze a cserélhető „fékszalaggal”, vagyis azzal az acél gyűrűvel, ami a fékbetéttel érintkezik. Ez a külső gyűrű Különleges minőségű G3500 ötvözetből készül, ami magas réz és széntartalma miatt igen szívós anyag hírében áll.
- Az önbeálló, vagyis úszó tárcsák fontos tulajdonsága, hogy korrigálni tudják az esetleges geometriai torzulásokat és lebegésük révén megtartják az egytengelyűséget a kerékaggyal. Ezek az EBC féktárcsák, akár 3mm hő tágulást is korrigálni tudnak, ami nagyon komoly teljesítmény.
- Viszonylag magas áruk ellenére mégis érdemes ezeket a tárcsákat választani, mivel csak a fékszalagot vagy más néven a külső gyűrűt kell cserélni, ha elkopik, mert a szegecsek és az agy, örökéletű. Így aztán belátható időn belül megtérül a többlet költség. Nem is beszélve arról, hogy összehasonlíthatatlan a tudásuk a hagyományos tárcsákéval.
- Felépítés: hűtött
- Átmérő: 400 mm
- Csavarok száma: 5 db
- Vastagság új/min: /34 mm
Adatok betöltése ...