EBC MD613C Contour „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=220mm
- Felépítés: merev
- Átmérő: 220 mm
- Belső átmérő: 102.2 mm
- Csavarok száma: 5 db
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Merev kiképzésű és sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű tárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
- Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
- A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [23 modellnél]
- APRILIA RSV 1000 (Mille) (1998-2000)
- APRILIA RSV 1000 (Mille) (2001-2002)
- APRILIA RSV 1000 (Mille) (2003) radiális féknyereg
- APRILIA RSV 1000 R (2004-2008)
- APRILIA RSV 1000 R (Factory) (2004-2008)
- APRILIA RSV 1000 R (Mille) (2000)
- APRILIA RSV 1000 R (Mille) (2001-2002)
- APRILIA RSV 1000 R (Mille) (2003) radiális féknyereg
- APRILIA RSV 1000 R (Racing/Factory) (2004-2008) radiális féknyereg / 4 betét
- APRILIA RSV 1000 R (SP) (1999-2000)
- APRILIA RSV 1000 R (Tuono) (2002-2006)
- APRILIA RSV 1000 R (Tuono) (2007-2008) radiális féknyereg / 2 csapos betét rögzítése
- APRILIA RSV4 (Factory) (2009-2010)
- APRILIA RSV4 (Factory APRC) (2011-2013)
- APRILIA RSV4 (Factory APRC) (2013-2014) ABS
- APRILIA RSV4R (2010)
- APRILIA RSV4R (APRC) (2011-2013)
- APRILIA RSV4R (APRC) (2013-2014) ABS
- APRILIA SL 1000 Falco (2000-2004)
- APRILIA Tuono R 1000 (2002-2005) radiális féknyereg / 4 betét típus
- APRILIA Tuono R 1000 (2002-2010) radiális féknyereg / 2 betétes típus
- APRILIA Tuono R 1000 (Factory) (2006-2010) radiális féknyereg / 4 betét típus
- LAVERDA SFC 1000 (2003-2004)
-
50.790 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések