EBC DP81162RPX RP-X verseny fékbetét szett két tárcsához
- Nehezebb, nagyméretű és nagyteljesítményű versenyautókhoz készül.
- Könnyebb, kis és közepes versenyautókhoz az RP-1 sorozat alkalmasabb.
- Súrlódási együtthatója 100-850 Celsius között nagyon stabil értéket mutat.
- 100% fékhatás már hidegen és egyenletes teljesítmény a hőmérsékleti csúcsig.
- Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding (halványodás) hajlama.
- Rozsdamentes acél hátlapja Nucap horgokkal rögzíti a dörzspárnát.
- Verseny fékbetétek között igen tartós és meglepően tárcsakímélő.
Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.
Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff és PR-1 megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!
Mivel az RP-1 és RP-X betétek egyformán egyenletes súrlódási reakcióval rendelkeznek, majdnem azonos féding (fakulás) hajlam jellemzi mindkettőt, ezért nem az a helyzet áll fenn, hogy bármelyik anyag „jobb”, mint a másik, hanem két alternatíva kínálkozik, azonos minőségben. A járművezető döntheti el, hogy a saját tapasztalatai szerint melyikkel „érzi magát a legjobban az adott pályán”.
- Az RP-X féding (fakulás) nélkül akár 850 °C hőmérsékleten is képes működni , megerősítet átlagos súrlódási képessége (0,55 mu). Ez a magas súrlódási szintje erősebb kezdeti harapást és nagyobb teljesítményt nyújt fékezés közben, azoknál a járműveknél, amelyeknél szükség van erre.
- Amennyiben összehasonlítási lehetőséget keresünk, akkor karakterét tekintve talán leginkább a (Pagid RS29, Ferodo DS 1.11 vagy Endless ME20), amelyekhez az EBC RP-X nagyon hasonló érzetet fog mutatni. A magasabb súrlódási szint és az erősebb kezdeti harapás középértéke miatt az RP-X jól alkalmazható gyengébb fékszervóval rendelkező járművekhez, mint például (R35 Nissan GT-R és Porsche GT modellek).
- Természetesen szintén megfelelő azoknál a pálya és versenyautóknál, amelyeken átalakításokat alkalmaznak, mivel ezek a változtatások lehetővé teszik a járművezetőnek, hogy finomítsa, hangolja a fékrendszert, aminek fontos része a fékbetét.
Az EBC Brakes Racing RP-X fékbetétek felhasználási listája itt: https://ebcbrakes.com/product/rp-x-racing-brake-pads/
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [34 modellnél]
- AC MK VI 6.2 (2009-2021)
- AC MK VI 6.2 Supercharged (2009-2021)
- CADILLAC XLR 4.6 (2005-2011)
- CADILLAC XLR-V 4.4 Supercharged (2006-2011)
- CHEVROLET Corvette (C5) 5.7 (1997-2005)
- CHEVROLET Corvette (C5) Z06 5.7 (2001-2005)
- CHEVROLET Corvette (C6) 6.0 (2005-2008)
- CHEVROLET Corvette (C6) 6.2 (2009-2013)
- CHEVROLET Corvette (C6) Z51 6.0 (2005-2009)
- FORD (Australia and New Zealand) Fairlane BA 11 XR (2004-2005)
- FORD (Australia and New Zealand) Fairlane BA XR (2002-2004)
- FORD (Australia and New Zealand) Falcon BA (2003-2005) XR8 Upgrade - Black Caliper
- FORD (Australia and New Zealand) Territory 4.0 Turbo (2006-2011)
- FORD (South Africa) Territory 4.0 Turbo (2006-2011)
- Avalanche 1.6 (1964-1965)
- Commodore (VK) 5.7 (360 LE) (2003-2006)
- Monaro Redline 3.0 (2011-2013)
- Monaro Redline 3.6 (2010-2013)
- Monaro Redline 3.6 (2011-2013)
- Commodore (VZ) 3.8 (1988-1991)
- Commodore (ZB) SSZ 6.0 (2005-2006)
- Monaro CV8 3.8 Supercharged (2004-2006)
- Monaro CV8 5.7 (2004-2006)
- Monaro CV8 6.0 (2005-2006)
- VT (1997-2000)
- VU (2001-2002)
- VX (2000-2002)
- Y (2002-2004)
- Z (2004-2006)
- OPEL Monaro 5.7 (2005-2007)
- OPEL Monaro 6.0 (2005-2007)
- PONTIAC GTO 6.0 (2005-2006)
- VAUXHALL Monaro 5.7 (2005-2007)
- VAUXHALL Monaro 6.0 (2005-2007)
- 79.170 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések