EBC DP8002RP1 RP-1 verseny fékbetét szett két tárcsához
- Konkurens termékek elemzése, tesztelése után indult a fejlesztés.
- Minden tulajdonságát tudatos stratégiai célokkal határozták meg.
- Könnyebb, kis és közepes méretű versenyautókhoz készül.
- Nehezebb, nagyobb versenyautókhoz az RP-X sorozat alkalmasabb.
- Súrlódási együtthatója 100-750 Celsius között nagyon stabil értéket mutat.
- Szándékosan mérsékelt súrlódási értéke miatt nagyon jól adagolható.
- Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding (fakulás) hajlama.
- Rozsdamentes acél hátlapja Nucap horgokkal rögzíti a dörzspárnát.
- Verseny fékbetétek között igen tartós és meglepően tárcsakímélő.
Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.
Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff és PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!
Egyértelmű hadüzenetet volt a konkurenciának ez a verseny fékbetét, amelynek súrlódó anyagát két évig tartó fejlesztés, tesztelés után fogadták el az EBC Racing-nál, és utána kezdték meg a gyártását. Az RP-1 szándékosan mérsékelt súrlódási reakcióval rendelkezik, amelynek átlaga 0,45 mu, és ezt 750 °C-ig képes féding (fakulás) nélkül produkálni. A konkurencia verseny keverékeivel ellentétben azonban rendkívül progresszív és jóindulatú reakciójellemzőkkel rendelkezik, amely kivételes „érzetet” nyújt minden egyes fékezés során.
- Az RP-1 stabil és alacsonyabb súrlódási szintje lehetővé teszi a fékpedál durvább működtetését, ami különösen előnyös azoknál az autóknál, amelyeknél intenzív a fékszervó (például: Mk7 VW Golf GTI, BMW M, Audi RS modellek stb.).
- Az erős fékszervóval rendelkező járműveken az RP-1 némileg ellensúlyozza a fékrendszer túlzott érzékenységét, és így mérsékeltebben, egyenletesebben reagál a pályán.
- Néhány modern járműnél úgy érezzük, hogy a legnagyobb fékezésekhez elegendő akár 2cm-t benyomni a pedálon. Ez az éles érzés azt a benyomást kelti, az átlagvezetőben, hogy az autónak nagyon jó fékei vannak, viszont a tapasztalt pályázók és versenyzők tudják, hogy a túlzott fék reakció nagyon nem kívánatos a precíz vezetéshez a pályán.
- A pályákon történő teljesítmény-vezetéshez az kell, hogy megtalálja a vezető a kerekek fékezhetőségének határait, és pontosan ezt teszi lehetővé az RP-1 azoknál a gépeknél, amelyek túl erős a szervóhatás.
- Az RP-1 különösen alkalmas az ABS nélküli járművekhez, ahol a direkt visszajelzés elengedhetetlen a kerék blokkolásának elkerülése érdekében.
- Sokszor okoznak Big Brake Kittek is problémákat, mert általuk túlvezérelté válhatnak fékrendszerek, mivel a megnövelt tárcsaátmérő mellett, többnyire megmarad az eredeti főfékhenger, és ez szintén túlzott szervó érzetet produkál. Ilyen esetekben is segíthet megszüntetni az RP-1 fékbetét a rossz adagolhatóságot, helyreállítva a progresszívebb és kontrolálhatóbb tulajdonságokat.
Az EBC Brakes Racing RP-1 fékbetétek felhasználási listája itt: https://ebcbrakes.com/product/rp-1-racing-brake-pads/
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [42 modellnél]
- AC Cobra 3.5 Twin Turbo (212 LE) (2001-2002)
- AC Cobra 4.7 (2002-2008)
- AC Cobra 7.0 (2002-2008)
- AC Cobra CRS 4.9 (2000-2002)
- AC Cobra Superblower 4.9 Supercharged (1997-2002)
- ASTON MARTIN DB7 3.2 Supercharged (385 LE) (1997-1999) Driving Dynamics Package
- ASTON MARTIN V8 Coupe 5.3 (1996-2000)
- ASTON MARTIN V8 Vantage 5.3 Twin Supercharged (550 LE) (1993-1998)
- ASTON MARTIN V8 Vantage 5.3 Twin Supercharged (600 LE) (1998-2000)
- ASTON MARTIN V8 Vantage Le Mans 5.3 Twin Supercharged (612 LE) (1999-2000)
- ASTON MARTIN V8 Volante 5.3 (1996-2000)
- ASTON MARTIN Virage 5.3 (1993-2000)
- ASTON MARTIN Virage Volante 5.3 (1993-2000)
- JAGUAR XJ220 3.5 Twin Turbo (550 LE) (1992-1994)
- LOTUS Carlton 3.6 Twin Turbo (377 LE) (1990-1994)
- LOTUS Esprit 3.5 Twin Turbo (350 LE) (2002-2003)
- LOTUS Esprit 3.5 Twin Turbo (355 LE) (2000-2001)
- LOTUS Esprit 350 3.5 Twin Turbo (350 LE) (1999)
- LOTUS Esprit Sport 300 2.2 Turbo (300 LE) (1993)
- MARCOS GTS 2.0 (1997-2002)
- MARCOS GTS 2.0 Turbo (1997-2002)
- MARCOS LM 3.9 (1994-1995)
- MARCOS LM 5.0 (1994-1996)
- MARCOS LM 6.0 (1998)
- MARCOS Mantara 3.9 (1993-2002)
- MARCOS Mantara 4.6 (1993-2002)
- MARCOS Mantara 5.0 (1994-2002)
- MARCOS Mantaray 2.0 (1999-2002)
- MARCOS Mantaray 2.0 Turbo (1999-2002)
- MARCOS Mantaray 4.0 (1999-2002)
- MARCOS Mantaray 4.6 (1999-2002)
- MARCOS Mantis 4.6 (1997-2002)
- MARCOS Mantis 4.6 Supercharged (1999-2002)
- NOBLE M12 2.5 Twin Turbo (310 LE) (1999-2002)
- OPEL Omega (Lotus) 3.6 Twin Turbo (377 LE) (1990-1994)
- TVR Cerbera 4.0 (1998-2001)
- TVR Cerbera 4.2 (1994-2001)
- TVR Cerbera 4.5 (1997-2001)
- TVR Griffith 5.0 (1993-2002)
- TVR Tuscan 4.0 (1999-2002)
- VAUXHALL Carlton (Lotus) 3.6 Twin Turbo (377 LE) (1990-1994)
- VAUXHALL Vectra Super Touring 2.5 (1995-2000)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [2 modellnél]
- 60.140 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM