EBC DP686/2 Ultimax2 fékbetét szett két tárcsához
- Általános, normál utcai használatra fejlesztett fékbetét.
- Elismerten jó minőség az utángyártott fékbetétek között.
- Gazdaságos korrekt betét, de ne várjunk tőle sport-csodákat.
- Tartóssága és tárcsakímélő tulajdonsága miatt sokan kedvelik.
- Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsák barázdáit.
- Fekete műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Nem forszírozott használatra készül.
Sportos használathoz Greenstuff, Redstuff, pályázáshoz Yellowstuff, Bluestuff.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Aramid alapú anyagokból fejlesztették, és átlagos, normál, közúti használatra lett optimalizálva. Kiváló fékezési és féktárcsa kímélő tulajdonságokkal rendelkező, kedvező árfekvésű fékbetét.
- A Blackstuff Ultimax2 fékbetét súrlódási tényezője (m-0,46) kb.400 ℃-ig, és ezzel a teljesítménnyel az utángyártott fékbetétek között előkelő helyet foglal el, de akár az eredeti, gyári, OE alkatrészek között is megállja a helyét.
- A sportosan használt vagy nagyteljesítményű és nehéz járművekhez, inkább a Greenstuff, Redstuff Yelowstuff vagy Bluestuff betéteket javasoljuk, mert ezeknek a termékeknek komolyabb a súrlódási és termikus tulajdonsága, tehát nagyobb teljesítményre képesek.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig ez egy jelzés, mivel a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [29 modellnél]
- NISSAN 200SX S13 1.8 Turbo (1988-1991)
- NISSAN 200SX S13 1.8 Turbo (1991-1994)
- NISSAN (Australia and New Zealand) Skyline HCR32 2.0 (1989-1993)
- NISSAN (Australia and New Zealand) Skyline HR32 2.0 (1989-1993)
- NISSAN (Australia and New Zealand) Skyline R32 2.5 (1991-1993)
- NISSAN (Australia and New Zealand) Skyline R33 2.0 (1993-1998)
- NISSAN (Australia and New Zealand) Skyline R33 2.5 (1993-1998)
- NISSAN (Australia and New Zealand) Skyline R33 2.5 (1993-1998)
- NISSAN Laurel C32 2.4 (1985-1989)
- NISSAN Skyline (R31) 1.8 (1985-1989)
- NISSAN Skyline (R31) 2.0 (1985-1989)
- NISSAN Skyline (R31) 2.0 Turbo (1985-1989)
- NISSAN Skyline (R32) 2.5 (1991-1993)
- NISSAN Skyline (R32) GTE 2.0 (1989-1994)
- NISSAN Skyline (R32) GTS 2.0 (1989-1994)
- NISSAN Skyline (R32) GTS 2.0 Turbo (1989-1994)
- NISSAN Skyline (R32) GTS 2.5 (1991-1994)
- NISSAN Skyline (R32) GTS-T 2.0 Turbo (1989-1991)
- NISSAN Skyline (R32) GTS-T 2.0 Turbo (1991-1994)
- NISSAN Skyline (R33) 2.0 (1993-1998)
- NISSAN Skyline (R33) GTS 2.0 (1993-1998)
- NISSAN Skyline (R33) GTS 2.0 (1993-1998)
- NISSAN Skyline (R33) GTS 2.5 (1993-1998)
- NISSAN Skyline (R34) GT 2.0 (1998-2002)
- NISSAN Skyline (R34) GT 2.5 (155 LE) (1998-2003)
- NISSAN Stagea C34 2.0 (1996-2001)
- NISSAN Stagea C34 2.5 (1996-2001)
- NISSAN Stagea C34 2.5 (1996-2001) 4WD
- NISSAN Stagea C34 2.5 Turbo (1996-1998)
- 11.750 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések