EBC DP5101NDX Bluestuff fékbetét szett két tárcsához
- Versenyre fejlesztették, de mára az egyik legjobb utcai sport fékbetét lett.
- Tartósabb és harapósabb is valamennyivel ez a keverék, mint a Yellowstuff.
- Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
- Vigyázz, nem mindegyik Bluestuff rendelkezik európai közúti engedéllyel!
- Ellenőrizd a termékleírásban az engedélyes Bluestuff listát!
- Bejárató réteg nincs ezeken a betéteken, mert ez egy szupersport kivitel.
- Kíméletes a féktárcsákhoz és eközben igen tartós fékbetét.
- Kék műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Nem mind alkalmas közútra, de pályázásra és versenyzésre igen.
Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
A Bluestuff NDX nagyon jó fék teljesítménnyel (mu0,7) feletti súrlódási együtthatóval és kiváló termikus tulajdonsággal rendelkező tartós, sport és verseny fékbetét. Az Egyesült Államokban és Ázsia piacán, ahol az R90 engedély nem kötelező, egy nagyon népszerű választás a nagy teljesítményű járművekhez. Szerencsére már a kínálat egy része R90-es jóváhagyással rendelkezik, ezeknek az EU-ban is legális a használata (alul a lista).
- A korábbi Bluestuff verseny fékbetétek továbbfejlesztett NDX elnevezésű változata ez a vegyület, amely hasonló paraméterekkel rendelkezik, ám rendkívül alacsony az induló üzemi hőmérséklete, ami alkalmassá teszi a biztonságos közúti használatra is.
- Gyorsasági pályaversenyek rövidebb és közepes távú futamainak igénybevételéhez lett fejlesztve ez a keverék, ami aztán némi változtatással egy rendkívül kedvelt utcai sport betét alapanyaga lett.
- A közismert verseny és sport fékbetétekhez mérten hosszú az élettartama, melegítést nem igényel, és kimondottan tárcsakímélőnek tartják a szakemberek.
- Legújabban a Rallyeversenyzők is nagyon kedvelik, és arról számolnak be, hogy az NDX betétek a vetélytársaikkal ellentétben már teljesen hidegen is kiváló fékerőt nyújtanak és egészen magas hőmérsékleten is folyamatosan megmarad a jó fékhatásuk.
- A Yellowstuff keverékhez képest tartósabb és kissé nagyobb a súrlódási értéke, meg a féding határa is. A súrlódó anyagok esetében, a teljesítmény növekedésével, természetesen a zaj és porképzés is növekszik valamelyest, ami ebben az esetben is érzékelhető.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Nincs bejárató réteg a tárcsával érintkező felületén, de ez nem is elvárás egy ilyen fékbetétnél.
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, az alábbi link megnyitásával látható a TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkező Bluestuff betétek listája.
R90 engedélyel rendelkező Bluestuff betétek listája itt: https://ebcbrakes.hu/ebc-auto-racing-termekek.html
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [9 modellnél]
- BOND Equipe 2.0 (1967-1970)
- FIAT 1300 1.3 (1961-1967)
- PEUGEOT 204 1.1 (1965-1966)
- PEUGEOT 404 1.6 (1968-1975)
- PEUGEOT 404 1.9 Diesel (1968-1975)
- SIMCA 1300 1.3 (1963-1966)
- SIMCA 1500 1.5 (1963-1966)
- ZASTAVA 1300 1.3 (1970-1979)
- ZASTAVA 1500 1.5 (1970-1983)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [151 modellnél]
- AC 3000ME 3.0 (1979-1986)
- AC 428 7.0 (1967-1974)
- AC Cobra 7.0 (1964-1966)
- ALFA ROMEO 2600 2.6 (1964-1969)
- ALFA ROMEO Giulia Spider (101) 1.6 (1962-1964)
- ALFA ROMEO Giulia Sprint (101) 1.3 (1962-1964)
- ALFA ROMEO Giulia Sprint (101) 1.6 (1962-1964)
- ALFA ROMEO Giulia Sprint Speciale (101) 1.6 (1962-1966)
- ALFA ROMEO Giulietta 1.3 (1963-1965)
- ASTON MARTIN DB5 4.0 (282 LE) (1963-1965)
- ASTON MARTIN DB5 Vantage 4.0 (315 LE) (1964-1965)
- ASTON MARTIN DB6 4.0 (282 LE) (1965-1970)
- ASTON MARTIN DB6 Vantage 4.0 (325 LE) (1965-1970)
- ASTON MARTIN DBS 4.0 (1967-1973)
- ASTON MARTIN DBS V8 5.3 (1969-1972)
- ASTON MARTIN Lagonda 5.3 (1976-1978)
- ASTON MARTIN Lagonda 5.3 (1978-1990)
- ASTON MARTIN Short Chassis Volante 4.0 (1965-1966)
- ASTON MARTIN V8 5.3 (1973-1990)
- ASTON MARTIN V8 Vantage 5.3 (1977-1989)
- ASTON MARTIN V8 Zagato 5.3 (1985-1990)
- ASTON MARTIN Virage 5.3 (1989-1993)
- ASTON MARTIN Virage Volante 5.3 (1989-1993)
- BIZZARRINI 5300 GT Strada 5.4 (1968-1969)
- BRISTOL 409 5.2 (1965-1967)
- BRISTOL 410 5.2 (1967-1969)
- BRISTOL 411 6.3 (1968-1973)
- BRISTOL 411 6.6 (1973-1976)
- BRISTOL 412 5.9 (1975-1978)
- BRISTOL 412 6.6 (1975-1982)
- BRISTOL 603 5.2 (1976-1978)
- BRISTOL 603 5.9 (1976-1983)
- BRISTOL Beaufighter 5.9 Turbo (1980-1983)
- DAIMLER Double Six 5.3 (1972-1973)
- DAIMLER Double Six 5.3 (1973-1981)
- DAIMLER Double Six 5.3 (1982-1993)
- DAIMLER DS420 Limousine 4.2 (1978-1992)
- DAIMLER Sovereign 2.8 (1969-1973)
- DAIMLER Sovereign 2.8 (1973-1975)
- DAIMLER Sovereign 3.4 (1975-1979)
- DAIMLER Sovereign 3.4 (1980-1983)
- DAIMLER Sovereign 4.2 (1966-1973)
- DAIMLER Sovereign 4.2 (1973-1979)
- DAIMLER Sovereign 4.2 (1980-1986)
- DAIMLER Sovereign 420 4.2 (1966-1969)
- DE LOREAN DMC-12 2.8 (150 LE) (1981-1983)
- DE TOMASO Deauville 5.8 (300 LE) (1971-1985)
- DE TOMASO Longchamps 5.8 (1974-1988)
- DE TOMASO Mangusta 4.7 (306 LE) (1967-1972)
- DE TOMASO Pantera GT-5 5.8 (1980-1990)
- DE TOMASO Pantera GT-5S 5.8 (1984-1990)
- DE TOMASO Pantera GTS 5.8 (1984-1988)
- DINO 206 2.0 (1968-1969)
- DINO 246 2.4 (1969-1970)
- FERRARI 206 2.0 (1967-1969)
- FERRARI 246 2.4 (1969-1970)
- FERRARI 330 GTC 4.0 (1966-1968)
- FERRARI 330 GTS 4.0 (1966-1968)
- FERRARI 365 GTB 4.4 (1967-1970)
- FERRARI 365 GTC 4.4 (1968-1970)
- FIAT 1500 1.5 (1964-1968)
- FIAT 1600S 1.6 (1961-1968)
- FIAT 1800S 1.8 (1961-1968)
- FIAT 2300 2.3 (1964-1968)
- FIAT Dino 2.0 (160 LE) (1965-1969)
- ISO Fidia 5.4 (1968-1974)
- ISO Fidia 5.7 (1968-1974)
- ISO Fidia 5.8 (1968-1974)
- ISO Grifo 5.4 (1968-1974)
- ISO Grifo 5.7 (1968-1974)
- ISO Grifo 7.0 (1969-1974)
- ISO Grifo 7.4 (1969-1974)
- ISO Lele 5.4 (1969-1974)
- ISO Lele 5.8 (1970-1974)
- ISO Rivolta IR 300 5.4 (1968-1970)
- ISO Rivolta IR 340 5.4 (1968-1970)
- JAGUAR 420 4.2 (1966-1969)
- JAGUAR E-Type 2+2 4.2 (265 LE) (1968-1971)
- JAGUAR E-Type 4.2 (265 LE) (1968-1971)
- JAGUAR E-Type 5.3 (272 LE) (1971-1975)
- JAGUAR Mk10 3.8 (1961-1964)
- JAGUAR XJ12 5.3 (1968-1973)
- JAGUAR XJ12 5.3 (1973-1993)
- JAGUAR XJ6 2.8 (1968-1972)
- JAGUAR XJ6 2.8 (1972-1973)
- JAGUAR XJ6 2.8 (1973-1975)
- JAGUAR XJ6 3.4 (1975-1979)
- JAGUAR XJ6 3.4 (1979-1986)
- JAGUAR XJ6 4.2 (1968-1972)
- JAGUAR XJ6 4.2 (1972-1973)
- JAGUAR XJ6 4.2 (1973-1979)
- JAGUAR XJ6 4.2 (1979-1986)
- JAGUAR XJR-S 5.3 (1988-1990)
- JAGUAR XJR-S 6.0 (1989-1993)
- JAGUAR XJS 3.6 (1983-1992)
- JAGUAR XJS 4.0 (1991-1993)
- JAGUAR XJS 5.3 (1975-1979)
- JAGUAR XJS 5.3 (1979-1980)
- JAGUAR XJS 5.3 (1980-1992)
- JENSEN FF 6.3 (1966-1972)
- JENSEN Interceptor 6.3 (1969-1971)
- JENSEN Interceptor 6.3 (1971-1972)
- JENSEN Interceptor 7.2 (1973-1976)
- JENSEN Interceptor SP 7.2 (1971-1976)
- LAMBORGHINI 350 GT 3.5 (280 LE) (1964-1966)
- LAMBORGHINI 400 GT 3.9 (324 LE) (1966-1968)
- LAMBORGHINI Espada Series 1 3.9 (330 LE) (1968-1970)
- LAMBORGHINI Espada Series 2 3.9 (355 LE) (1970-1972)
- LAMBORGHINI Espada Series 3 3.9 (355 LE) (1972-1978)
- LAMBORGHINI Islero 3.9 (1968-1969)
- LAMBORGHINI Jarama 3.9 (350 LE) (1970-1972)
- LAMBORGHINI Jarama S 3.9 (365 LE) (1972-1978)
- LAMBORGHINI Miura 3.9 (350 LE) (1966-1969)
- LAMBORGHINI Miura 3.9 (370 LE) (1968-1971)
- LAMBORGHINI Miura SV 3.9 (385 LE) (1971-1973)
- MASERATI 3500 GT 3.5 (1962-1964)
- MASERATI 5000 GT 5.0 (1960-1965)
- MASERATI Ghibli (AM115) 4.7 (310 LE) (1968-1973)
- MASERATI Ghibli (AM115) 4.9 (335 LE) (1970-1973)
- MASERATI Indy 4.2 (1968-1970)
- MASERATI Indy 4.7 (1970-1973)
- MASERATI Indy 4.9 (1973-1975)
- MASERATI Khamsin 4.9 (1973-1982)
- MASERATI Mexico 4.1 (1965-1973)
- MASERATI Mexico 4.7 (1965-1973)
- MASERATI Mistral 3.5 (1963-1964)
- MASERATI Mistral 3.7 (1964-1966)
- MASERATI Mistral 4.0 (1967-1969)
- MASERATI Quattroporte (AM107) 4.1 (260 LE) (1963-1966)
- MASERATI Quattroporte (AM107) 4.7 (290 LE) (1966-1970)
- MASERATI Quattroporte (AM330) 4.1 (255 LE) (1979-1985)
- MASERATI Quattroporte (AM330) 4.1 (255 LE) (1979-1985)
- MASERATI Quattroporte (AM330) 4.9 (280 LE) (1979-1986)
- MASERATI Quattroporte (AM330) 4.9 (280 LE) (1979-1986)
- MASERATI Quattroporte (AM330) 4.9 (280 LE) (1987-1990)
- MASERATI Sebring 3.5 (1963-1964)
- MASERATI Sebring 3.7 (1964-1966)
- MASERATI Sebring 4.0 (1967-1969)
- MONTEVERDI 375 7.2 (380 LE) (1967-1976)
- PANTHER De Ville 4.2 (1975-1985)
- PANTHER De Ville 5.3 (1975-1985)
- PANTHER FF 4.0 (1974-1975)
- PANTHER J72 4.2 (1972-1986)
- PANTHER J72 5.3 (1972-1986)
- SIATA TS 1.5 (1961-1964)
- SIATA TS 1.6 (1964)
- TVR 280 2.8 (1984-1986)
- TVR 350 3.5 (1983-1986)
- TVR 390 3.9 (1984-1986)
- TVR Tasmin 200 2.0 (1979-1984)
- TVR Tasmin 280 2.8 (1980-1984)
-
46.960 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések